Ongelooflijk nog nooit zo ontzettend achterlijke organisatie meegemaakt.\\r\\nIn augustus een auto abonnement genomen bij oscar autoverhuur. Bij aanvang een maand huur en 1000 borg betaald.\\r\\nVervolg betaling zouden automatisch afgeschreven worden. Eerst automatische betaling ging mis aangezien er zonder enige duidelijkheid geïncasseerd word door een heel ander bedrijf in Duitsland. Ik was onderweg toen is de auto op afstand geblokkeerd. Ik kreeg geen herinnering of iets gelijk een zeer dreigende mail met binnen 48 uur betalen anders volgen er consequenties. Uiteraard direct betaald. Je wordt flink in de gaten gehouden door middel van het tracking systeem dat is verder prima want ik heb niks te verbergen. Vervolgens krijg ik een mail naar 2 maanden of ik in het vervolg 180� extra per maand wil gaan betalen omdat ik teveel kilometer zou rijden. Aangegeven dat ik dit niet wil aangezien we een contract aangegaan zijn voor een bepaald bedrag en je niet vervolgens moet komen het wordt gigantisch meer. Daarnaast hoe weet je nou hoeveel ik de komende maanden rij? We waren nog niet eens op een kwart van de periode!!!\\r\\nMeer als een week geleden kreeg ik een bericht over een gemiste betaling weer dezelfde dreigende mail. Direct heb ik contact opgenomen want ik ben momenteel op vakantie in het Buitenland en heb voor grote betalingen het kastje van mijn bank nodig om het te kunnen betalen. Aangegeven bij hun en dit was oke. Vervolgens krijg ik een paar dagen later allerlei emails met o.a. u reservering is geannuleerd. Ik neem contact met ze op van wat is dit? Krijg geen antwoord. Vervolgens paar dagen later blijkt er iemand bij mijn woonadres waar mijn vader op dat moment was voor de deur te staan. Letterlijk op de deur en ramen bonken. Deze persoon gaf aan de laadkabel en sleutel te komen halen. Mijn vader heeft aangegeven dat ik momenteel op vakantie ben etc. Blijkbaar is de auto dus zo opgehaald met mijn spullen erin zonder enig bericht. Echt ongelooflijk wat een achterlijke gang van zaken en zeer onbeschoft. Onbegrijpelijk en nu ook gewoon nergens op reageren en wegrennen uit een chat.
Zwakke punten Ongelooflijk nog nooit zo ontzettend achterlijke organisatie meegemaakt.\\r\\nIn augustus een auto abonnement genomen bij oscar autoverhuur. Bij aanvang een maand huur en 1000 borg betaald.\\r\\nVervolg betaling zouden automatisch afgeschreven worden. Eerst automatische betaling ging mis aangezien er zonder enige duidelijkheid geïncasseerd word door een heel ander bedrijf in Duitsland. Ik was onderweg toen is de auto op afstand geblokkeerd. Ik kreeg geen herinnering of iets gelijk een zeer dreigende mail met binnen 48 uur betalen anders volgen er consequenties. Uiteraard direct betaald. Je wordt flink in de gaten gehouden door middel van het tracking systeem dat is verder prima want ik heb niks te verbergen. Vervolgens krijg ik een mail naar 2 maanden of ik in het vervolg 180� extra per maand wil gaan betalen omdat ik teveel kilometer zou rijden. Aangegeven dat ik dit niet wil aangezien we een contract aangegaan zijn voor een bepaald bedrag en je niet vervolgens moet komen het wordt gigantisch meer. Daarnaast hoe weet je nou hoeveel ik de komende maanden rij? We waren nog niet eens op een kwart van de periode!!!\\r\\nMeer als een week geleden kreeg ik een bericht over een gemiste betaling weer dezelfde dreigende mail. Direct heb ik contact opgenomen want ik ben momenteel op vakantie in het Buitenland en heb voor grote betalingen het kastje van mijn bank nodig om het te kunnen betalen. Aangegeven bij hun en dit was oke. Vervolgens krijg ik een paar dagen later allerlei emails met o.a. u reservering is geannuleerd. Ik neem contact met ze op van wat is dit? Krijg geen antwoord. Vervolgens paar dagen later blijkt er iemand bij mijn woonadres waar mijn vader op dat moment was voor de deur te staan. Letterlijk op de deur en ramen bonken. Deze persoon gaf aan de laadkabel en sleutel te komen halen. Mijn vader heeft aangegeven dat ik momenteel op vakantie ben etc. Blijkbaar is de auto dus zo opgehaald met mijn spullen erin zonder enig bericht. Echt ongelooflijk wat een achterlijke gang van zaken en zeer onbeschoft. Onbegrijpelijk en nu ook gewoon nergens op reageren en wegrennen uit een chat.
Wij huren via Oscar een minibus van garage Maro (Sint-Niklaas) met winterbanden voor een week. Deze is verkocht en is niet meer beschikbaar waardoor we een andere voorgesteld krijgen aan een meerprijs. Dit is al niet oke… Na wat bellen is er wat van de prijs afgegaan maar betalen we nog altijd meer dan het begin maar we gingen akkoord.
Wij hadden geboekt met winterbanden, blijkt dat de nieuwe minibus nog geen winterbanden heeft en nog in orde gezet moest worden, dit stond zelf nog niet op de planning hebben ze me telefonisch vertelt. Daarna hebben we zelf meerdere keren moeten mailen en bellen om te weten of de minibus en de banden in orde gingen komen want we kregen hier geen antwoord over.
Krijgen we uiteindelijk bericht dat de nieuwe minibus niet optijd zal klaar zijn voor vertrek...
willen ze ons terug de oude meegeven die verkocht was en ineens toch terug beschikbaar is.
Bij deze hebben we niet ons akkoord gegeven want we hadden er geen vertrouwen meer in maar ze hebben die toch aangepast zonder wat wij akkoord waren. Omdat zij het nu hebben aangepast naar de oude minibus krijgen wij de centen van ons voorschot niet terug betaald en moesten wij het ‘annuleren’ want we vertrouwd de situatie niet meer en ze kwamen niet met een andere oplossing zoals vb. een andere garage die ook een minibus had.
Ze wouden niet luisteren naar het deel dat dit geen manier is zaken te doen en dat ze geen boekings mogen veranderen naar andere voertuigen zonder toestemming.
Kant en klare dieven zijn dit. Na de auto teruggebracht lieten ze ons de sleutel om 6.55 h in de box droppen is pv mee te gaan kijken. Om ons erna toen we op het vliegtuig zaten een mail met 950€ schade aan te rekenen die er niet was !!! Fotos bijgevoegd van schade die 1000% niet was dus van andere auto met dezelfde kleur gebruikt . Echte diefstal die ze hier doen. Bedriegers op en top !!!!! Huur hier nooit een auto aub als je niet wil bestolen worden
Titel: Adrem blijft tekortschieten - Gebrekkige voertuigen en slechte service
Onze ervaring met Adrem was ronduit teleurstellend. De gehuurde bus had meerdere ernstige gebreken: een kapotte airco, een stuur dat constant naar rechts trok en een defecte rechter achterrem. Uiteindelijk viel ook de ventilator uit, waardoor de bus volledig onbruikbaar werd en wij honderden euro’s aan extra kosten moesten maken voor hotels, maaltijden en vervangende huurauto’s.
Wat deze ervaring nog frustrerender maakt, is dat we na onze reis geconfronteerd werden met slechte communicatie en minimale bereidheid tot compensatie. Klachten werden gebagatelliseerd en afgeschoven, en het bedrijf kwam slechts met een schamele vergoeding. Dit terwijl er meerdere reviews online te vinden zijn van klanten met soortgelijke problemen. Het lijkt erop dat gebrekkige voertuigen en slechte service geen uitzondering, maar eerder standaard zijn bij Adrem.
Conclusie: Adrem is onbetrouwbaar. Gebrekkige voertuigen, slechte communicatie en een gebrek aan verantwoordelijkheid maken dit een bedrijf dat je beter kunt vermijden. Het is duidelijk dat wij niet de enige zijn die met deze problemen te maken hebben gehad. Huur hier niet!
In Porto bij deze firma via Booking.com een auto gehuurd met koppeltje verzekering erbij. Meteen moesten we eigenlijk bij hun een verzekering nemenvoor 185 euro. Want anders… aangegeven dat we al verzekerd waren en na achterlating van 1209 borg voor de auto, 200 voor brandstof en 100 voor tol konden we op pad. Op hun contract stond geen begin Km stand, maar vol terug was goed. Tijdens de eerste rit kregen we na ca 50 km een lekke achterband, en belsen we het aangegeven nummer. We zouden worden opgehaald en een nieuwe auto meekrijgen. Maar bij aankomst moesten we eerst 566 euro aftikken voor de road Assistance, en vervolgens weer 1500 euro voor dezelfde riedel voor de vervangende auto. Dus totaal 3500 euro voorschieten omdat we een lekke band hadden. We werden heel bot te woord gestaan en kregen alleen maar te horen “ i told you so” vanwege die verzekering van hun. We zijn vertrokken zonder auto en zonder opnieuw te betalen. Achteraf kregen we ook nog een factuur van 478 euro voor TWEE nieuwe banden, en werd 50 euro brandstofkosten in rekening gebracht voor ca 60 gereden kilometers, en dat was niet te bewijzen omdat ze geen beginstand hadden ingevoerd. Uit alles bleek dat ze dit al veel vaker hadden gedaan. Het is gewoon een oplichtersbende. En het vergalt een flink deel van je vakantieplezier. Een geluk; de verzekering van Booking heeft het uiteindelijk gedekt, dus die verdienen een pluim.
Sterke punten Onbekend
Zwakke punten Het hee bovenstaande verhaal; totaal niet bezig met de klant, alleen hoe ze je zoveel mogelijk geld uit je zak kunnen kloppen
Horrible policy, careful they will steal your money. I did not see the under-23 sign when renting one of their vehicles, I called to cancel and they won't give my money back because "it's policy". Companies that don't account for these types of human errors are not fit to be trusted by the public. It was 1h after the 48h cancel deadline and still no exception was made. It was going to be the second time that I was going to use their services and I'm never going to do it again. Just lost a customer over greed.
Record Go is in het vervolg een NO GO voor mij. (had ik de recensies maar eerder gelezen) Bij het ophalen van onze huurauto op het vliegveld van Malaga moesten we lang wachten tot we uiteindelijk via een soort terminal onze gegevens konden invoeren. De onvriendelijke dame gaf ons uiteindelelijk de sleutel.We konden zonder begeleiding onze auto ophalen in de parkeergarage. In de donkere parkeergarage zag onze auto er op het eerste gezicht prima uit. Vanwege de haast die we hadden en de tijd die we verloren hadden, zijn we meteen gaan rijden. Auto reed prima. Niks mis mee. Pas toen we uitstapten zagen we het golfbalprofiel op de motorkap en het dak van de huurauto. Omdat het zo duidelijke hagelschade betrof, gingen we er vanuit dat deze schade wel bekend moest zijn bij de maatschappij Record Go. Tijdens onze korte huurperiode heeft het sowieso niet gehageld. Ook bij inleveren, na een paar dagen, geen begeleiding bij het ontvangen van de auto. We moesten de sleutel maar inleveren bij het kantoortje. Daar werd gehaast de sleutel in ontvangst genomen en gemeld dat alles in orde zou komen. Zonder het checken van de auto! Twee dagen later zie ik dat de borg voor de benzine werd teruggestort, maar dat de borg voor de auto volledig werd ingehouden. Zonder verdere communicatie over eventuele schade dus. Ik heb contact proberen op te nemen, maar er wordt niet gereageerd op mijn e-mails.Ik denk dat ze bewust niet persoonlijk opleveren. Ze lokken klanten met lage tarieven en laten vervolgens schades ongeprepareerd zodat ze die vaker bij onoplettende klanten in rekening kunnen brengen. Ik ben een regelmatige reiziger en huur ook regelmatig huurautos vanaf het vliegveld. Nooit eerder problemen gehad over schades. Maar nu drie lessen geleerd: 1. Auto altijd persoonlijk op laten leveren. Zowel bij ophalen als terug leveren. 2. Evt. schade extern verzekeren 3. Nooit meer een auto huren bij Record Go!
Het fijne is dat je alles van tevoren incl. verzekering kan regelen zodat je bij de balie van het autoverhuurbedrijf niet allerlei vragen krijgt voor extra opties/verzekeringen.
Maffia praktijken. Na het plotse overlijden van mijn vader in Spanje had ik helaas niet de tijd om eerst reviews over Firefly/Hertz na te lezen. Bij het boeken kan er een verzekering worden afgesloten, wat ik heb gedaan. Bij ophalen van de auto zeggen ze echter dat je beter een verzekering bij hen had genomen, dan moeten ze maar 150 euro ipv 1000 euro blokkeren op je credit card. Gelukkig kunnen zij dit voor jou overzetten voor 60 euro, waar ik dan ook mee akkoord bent gegaan. Voor vertrek heb ik van heel de wagen foto's genomen behalve van 1 hoek die helemaal klem gezet was. Rara waar er bij aflevering plots schade werd opgemerkt en waar ik dus geen foto van had... Toen ik zei dat ik verzekering had en extra betaald had om die over te zetten naar hun verzekering vertelden ze me doodleuk dat ik dit verkeerd begrepen had en dat die 60 euro voor takeldiensten was. Toen ik weigerde te tekenen en zei dat ik eerst de externe verzekering wilde contacteren die ik bij het boeken afgesloten had, kwam er onmiddellijk een man van Hertz binnen die mij kwam vertellen dat ik direct moest vertrekken en dat ik wel zou horen van hun advocaten. Ze zijn dus wel heel goed voorbereid op boze klanten en gezien de maffia praktijken die ze uitvoeren is dit geen verrassing. Een tip: boek geen Firefly of Hertz
Maffia praktijken. Na het plotse overlijden van mijn vader in Spanje had ik helaas niet de tijd om eerst reviews over Firefly/Hertz na te lezen. Bij het boeken kan er een verzekering worden afgesloten, wat ik heb gedaan. Bij ophalen van de auto zeggen ze echter dat je beter een verzekering bij hen had genomen, dan moeten ze maar 150 euro ipv 1000 euro blokkeren op je credit card. Gelukkig kunnen zij dit voor jou overzetten voor 60 euro, waar ik dan ook mee akkoord bent gegaan. Voor vertrek heb ik van heel de wagen foto's genomen behalve van 1 hoek die helemaal klem gezet was. Rara waar er bij aflevering plots schade werd opgemerkt en waar ik dus geen foto van had... Toen ik zei dat ik verzekering had en extra betaald had om die over te zetten naar hun verzekering vertelden ze me doodleuk dat ik dit verkeerd begrepen had en dat die 60 euro voor takeldiensten was. Toen ik weigerde te tekenen en zei dat ik eerst de externe verzekering wilde contacteren die ik bij het boeken afgesloten had, kwam er onmiddellijk een man van Hertz binnen die mij kwam vertellen dat ik direct moest vertrekken en dat ik wel zou horen van hun advocaten. Ze zijn dus wel heel goed voorbereid op boze klanten en gezien de maffia praktijken die ze uitvoeren is dit geen verrassing. Een tip: boek geen Firefly of Hertz
Sterke punten Vlotte verkopers die hun rol goed spelen
Zwakke punten Maffia praktijken om mensen systematisch op te lichten
Als je wilt wijzigen naar een grotere bus of verhuiswagen, en die staat op een andere locatie, dan betaal je 25% annuleringskosten!
Ik snap dat je niet kort van te voren mag anuleren maar ik ben aan het boeken voor over 8 weken. Ik heb een bus zonder lift en dan krijg ik de zware spullen er niet in en hij is ook te klein. Dus ik wilde upgraden maar moest dan naar een andere locatie (dat is op zich prima) maar of ik 25% annuleringskosten wil betalen! Wat is dat nou voor onzin. Ze hebben em 1 dag voor me vastgehouden. Het maakt niet uit of ik bij Oscar weer wat nieuws huur. Dat gaan we dus niet doen.
Sterke punten Locaties
Zwakke punten Kleine lettertjes die belachelijk zijn
Fijn te weten dat verzekering en of andere aanvullingen zoals 2e bestuurder later toegevoegd kunnen worden. Voor 48 uur van vertrek. Al jaren huur ik mijn auto bij Holiday cars naar tevredenheid.
Sterke punten ruime mogelijkheden
Zwakke punten Duurt soms iets langer dat er antwoord komt per mail, daar valt winst te behalen. De gegeven uitleg is dan wel goed.
Via RentalCars een auto gehuurd bij Firefly en van te voren volledig verzekerd en betaald. In Malaga aangekomen de auto zonder enig probleem meegekregen en uiteraard borg betaald. Ik was volledig verzekerd dus er is niet geprobeerd mij een verzekering aan te smeren. Na inlevering van de auto slechts een klein deel van de borg terug gekregen want blijkbaar heeft Firefly mij een verzekering in rekening gebracht. Rentalcars geeft niet thuis maar geeft toe dat ik niet dubbel verzekerd hoef te zijn en betaald mij het bedrag terug dat ik aan Rentalcars heb betaald. Maar dat is een veel kleiner bedrag dan betaald ingehouden op mijn borg. Al met al meer dan € 200 teveel betaald. Zonder uitleg en zonder excuses. Overigens is Firefly klantenservice niet bereikbaar. Is tegenwoordig Hertz en daar zou je toch een eerlijk bedrijf verwachten.
Via rentalcars een auto gehuurd met daarbij inclusief een extra verzekering, dit zonder extra kosten.
Eenmaal aangekomen op Málaga begint de medewerker achter de balie met het stellen van de standaard vragen, waaronder ook de vraag of wij een extra verzekering van 300 euro zouden willen afsluiten. Wij hebben hier vriendelijk voor bedankt omdat wij al een verzekering hadden afgesloten, waarna ons werd gezegd dat wij dan alleen de bon nog zouden moeten tekenen voor ontvangst.
Hij was alleen wel "vergeten" te zeggen dat wij hiermee ook zouden tekenen voor een premium rosé service. Dit hebben wij over het hoofd gezien en hier hadden wij dus klaarblijkelijk beter op moeten letten, ondanks het feit dat er door ons al duidelijk was aangegeven dat wij geen extra verzekering nodig hadden.
Het is jammer dat er op deze manier geld verdiend moet worden. Mijn vriend heeft twee keer contact gehad met de klantenservice om tot iets van een oplossing te komen, maar tot dusver zonder resultaat.
Je zou van zo'n wereldwijd bedrijf wel iets meer verwachten.
Ongelooflijk
Review over OscarOngelooflijk nog nooit zo ontzettend achterlijke organisatie meegemaakt.\\r\\nIn augustus een auto abonnement genomen bij oscar autoverhuur. Bij aanvang een maand huur en 1000 borg betaald.\\r\\nVervolg betaling zouden automatisch afgeschreven worden. Eerst automatische betaling ging mis aangezien er zonder enige duidelijkheid geïncasseerd word door een heel ander bedrijf in Duitsland. Ik was onderweg toen is de auto op afstand geblokkeerd. Ik kreeg geen herinnering of iets gelijk een zeer dreigende mail met binnen 48 uur betalen anders volgen er consequenties. Uiteraard direct betaald. Je wordt flink in de gaten gehouden door middel van het tracking systeem dat is verder prima want ik heb niks te verbergen. Vervolgens krijg ik een mail naar 2 maanden of ik in het vervolg 180� extra per maand wil gaan betalen omdat ik teveel kilometer zou rijden. Aangegeven dat ik dit niet wil aangezien we een contract aangegaan zijn voor een bepaald bedrag en je niet vervolgens moet komen het wordt gigantisch meer. Daarnaast hoe weet je nou hoeveel ik de komende maanden rij? We waren nog niet eens op een kwart van de periode!!!\\r\\nMeer als een week geleden kreeg ik een bericht over een gemiste betaling weer dezelfde dreigende mail. Direct heb ik contact opgenomen want ik ben momenteel op vakantie in het Buitenland en heb voor grote betalingen het kastje van mijn bank nodig om het te kunnen betalen. Aangegeven bij hun en dit was oke. Vervolgens krijg ik een paar dagen later allerlei emails met o.a. u reservering is geannuleerd. Ik neem contact met ze op van wat is dit? Krijg geen antwoord. Vervolgens paar dagen later blijkt er iemand bij mijn woonadres waar mijn vader op dat moment was voor de deur te staan. Letterlijk op de deur en ramen bonken. Deze persoon gaf aan de laadkabel en sleutel te komen halen. Mijn vader heeft aangegeven dat ik momenteel op vakantie ben etc. Blijkbaar is de auto dus zo opgehaald met mijn spullen erin zonder enig bericht. Echt ongelooflijk wat een achterlijke gang van zaken en zeer onbeschoft. Onbegrijpelijk en nu ook gewoon nergens op reageren en wegrennen uit een chat.
Zwakke punten
Ongelooflijk nog nooit zo ontzettend achterlijke organisatie meegemaakt.\\r\\nIn augustus een auto abonnement genomen bij oscar autoverhuur. Bij aanvang een maand huur en 1000 borg betaald.\\r\\nVervolg betaling zouden automatisch afgeschreven worden. Eerst automatische betaling ging mis aangezien er zonder enige duidelijkheid geïncasseerd word door een heel ander bedrijf in Duitsland. Ik was onderweg toen is de auto op afstand geblokkeerd. Ik kreeg geen herinnering of iets gelijk een zeer dreigende mail met binnen 48 uur betalen anders volgen er consequenties. Uiteraard direct betaald. Je wordt flink in de gaten gehouden door middel van het tracking systeem dat is verder prima want ik heb niks te verbergen. Vervolgens krijg ik een mail naar 2 maanden of ik in het vervolg 180� extra per maand wil gaan betalen omdat ik teveel kilometer zou rijden. Aangegeven dat ik dit niet wil aangezien we een contract aangegaan zijn voor een bepaald bedrag en je niet vervolgens moet komen het wordt gigantisch meer. Daarnaast hoe weet je nou hoeveel ik de komende maanden rij? We waren nog niet eens op een kwart van de periode!!!\\r\\nMeer als een week geleden kreeg ik een bericht over een gemiste betaling weer dezelfde dreigende mail. Direct heb ik contact opgenomen want ik ben momenteel op vakantie in het Buitenland en heb voor grote betalingen het kastje van mijn bank nodig om het te kunnen betalen. Aangegeven bij hun en dit was oke. Vervolgens krijg ik een paar dagen later allerlei emails met o.a. u reservering is geannuleerd. Ik neem contact met ze op van wat is dit? Krijg geen antwoord. Vervolgens paar dagen later blijkt er iemand bij mijn woonadres waar mijn vader op dat moment was voor de deur te staan. Letterlijk op de deur en ramen bonken. Deze persoon gaf aan de laadkabel en sleutel te komen halen. Mijn vader heeft aangegeven dat ik momenteel op vakantie ben etc. Blijkbaar is de auto dus zo opgehaald met mijn spullen erin zonder enig bericht. Echt ongelooflijk wat een achterlijke gang van zaken en zeer onbeschoft. Onbegrijpelijk en nu ook gewoon nergens op reageren en wegrennen uit een chat.
Nooit meer
Review over OscarWij huren via Oscar een minibus van garage Maro (Sint-Niklaas) met winterbanden voor een week. Deze is verkocht en is niet meer beschikbaar waardoor we een andere voorgesteld krijgen aan een meerprijs. Dit is al niet oke… Na wat bellen is er wat van de prijs afgegaan maar betalen we nog altijd meer dan het begin maar we gingen akkoord.
Wij hadden geboekt met winterbanden, blijkt dat de nieuwe minibus nog geen winterbanden heeft en nog in orde gezet moest worden, dit stond zelf nog niet op de planning hebben ze me telefonisch vertelt. Daarna hebben we zelf meerdere keren moeten mailen en bellen om te weten of de minibus en de banden in orde gingen komen want we kregen hier geen antwoord over.
Krijgen we uiteindelijk bericht dat de nieuwe minibus niet optijd zal klaar zijn voor vertrek...
willen ze ons terug de oude meegeven die verkocht was en ineens toch terug beschikbaar is.
Bij deze hebben we niet ons akkoord gegeven want we hadden er geen vertrouwen meer in maar ze hebben die toch aangepast zonder wat wij akkoord waren. Omdat zij het nu hebben aangepast naar de oude minibus krijgen wij de centen van ons voorschot niet terug betaald en moesten wij het ‘annuleren’ want we vertrouwd de situatie niet meer en ze kwamen niet met een andere oplossing zoals vb. een andere garage die ook een minibus had.
Ze wouden niet luisteren naar het deel dat dit geen manier is zaken te doen en dat ze geen boekings mogen veranderen naar andere voertuigen zonder toestemming.
Record go Malaga ( bedriegers
Review over Record Go Rent a CarKant en klare dieven zijn dit. Na de auto teruggebracht lieten ze ons de sleutel om 6.55 h in de box droppen is pv mee te gaan kijken. Om ons erna toen we op het vliegtuig zaten een mail met 950€ schade aan te rekenen die er niet was !!! Fotos bijgevoegd van schade die 1000% niet was dus van andere auto met dezelfde kleur gebruikt . Echte diefstal die ze hier doen. Bedriegers op en top !!!!! Huur hier nooit een auto aub als je niet wil bestolen worden
Goed gedaan
Review over Holiday CarsSnel in contact en terugkoppeling,
Sterke punten
Snel reactie
So far so good
Review over Holiday CarsOverzichtelijke website, snelle respons
Sterke punten
Transparantie over aanbod en prijzen
Zwakke punten
Het zou leuk zijn dat het gekozen voertuig ook effectief beschikbaar zal zijn
Top autohuur Gran Canaria
Review over Holiday CarsPrima verhuur site goede aanbiedingen en altijd een perfecte auto meestal via GoldCar dus zeer tevreden
Niet hier huren!!!
Review over Adrem autoverhuurTitel: Adrem blijft tekortschieten - Gebrekkige voertuigen en slechte service
Onze ervaring met Adrem was ronduit teleurstellend. De gehuurde bus had meerdere ernstige gebreken: een kapotte airco, een stuur dat constant naar rechts trok en een defecte rechter achterrem. Uiteindelijk viel ook de ventilator uit, waardoor de bus volledig onbruikbaar werd en wij honderden euro’s aan extra kosten moesten maken voor hotels, maaltijden en vervangende huurauto’s.
Wat deze ervaring nog frustrerender maakt, is dat we na onze reis geconfronteerd werden met slechte communicatie en minimale bereidheid tot compensatie. Klachten werden gebagatelliseerd en afgeschoven, en het bedrijf kwam slechts met een schamele vergoeding. Dit terwijl er meerdere reviews online te vinden zijn van klanten met soortgelijke problemen. Het lijkt erop dat gebrekkige voertuigen en slechte service geen uitzondering, maar eerder standaard zijn bij Adrem.
Conclusie: Adrem is onbetrouwbaar. Gebrekkige voertuigen, slechte communicatie en een gebrek aan verantwoordelijkheid maken dit een bedrijf dat je beter kunt vermijden. Het is duidelijk dat wij niet de enige zijn die met deze problemen te maken hebben gehad. Huur hier niet!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Huur hier niet!
Prima auto verhuur site
Review over Holiday Carsperfecte autohuur site zeer tevreden altijd in Gran Canaria airport
Wat een oplichters
Review over Record Go Rent a CarIn Porto bij deze firma via Booking.com een auto gehuurd met koppeltje verzekering erbij. Meteen moesten we eigenlijk bij hun een verzekering nemenvoor 185 euro. Want anders… aangegeven dat we al verzekerd waren en na achterlating van 1209 borg voor de auto, 200 voor brandstof en 100 voor tol konden we op pad. Op hun contract stond geen begin Km stand, maar vol terug was goed. Tijdens de eerste rit kregen we na ca 50 km een lekke achterband, en belsen we het aangegeven nummer. We zouden worden opgehaald en een nieuwe auto meekrijgen. Maar bij aankomst moesten we eerst 566 euro aftikken voor de road Assistance, en vervolgens weer 1500 euro voor dezelfde riedel voor de vervangende auto. Dus totaal 3500 euro voorschieten omdat we een lekke band hadden. We werden heel bot te woord gestaan en kregen alleen maar te horen “ i told you so” vanwege die verzekering van hun. We zijn vertrokken zonder auto en zonder opnieuw te betalen. Achteraf kregen we ook nog een factuur van 478 euro voor TWEE nieuwe banden, en werd 50 euro brandstofkosten in rekening gebracht voor ca 60 gereden kilometers, en dat was niet te bewijzen omdat ze geen beginstand hadden ingevoerd. Uit alles bleek dat ze dit al veel vaker hadden gedaan. Het is gewoon een oplichtersbende. En het vergalt een flink deel van je vakantieplezier. Een geluk; de verzekering van Booking heeft het uiteindelijk gedekt, dus die verdienen een pluim.
Sterke punten
Onbekend
Zwakke punten
Het hee bovenstaande verhaal; totaal niet bezig met de klant, alleen hoe ze je zoveel mogelijk geld uit je zak kunnen kloppen
Horrible Policy
Review over OscarHorrible policy, careful they will steal your money. I did not see the under-23 sign when renting one of their vehicles, I called to cancel and they won't give my money back because "it's policy". Companies that don't account for these types of human errors are not fit to be trusted by the public. It was 1h after the 48h cancel deadline and still no exception was made. It was going to be the second time that I was going to use their services and I'm never going to do it again. Just lost a customer over greed.
Oplichters
Review over MyWheelsOplichters
Record Go is in het vervolg ee
Review over Record Go Rent a CarRecord Go is in het vervolg een NO GO voor mij. (had ik de recensies maar eerder gelezen) Bij het ophalen van onze huurauto op het vliegveld van Malaga moesten we lang wachten tot we uiteindelijk via een soort terminal onze gegevens konden invoeren. De onvriendelijke dame gaf ons uiteindelelijk de sleutel.We konden zonder begeleiding onze auto ophalen in de parkeergarage. In de donkere parkeergarage zag onze auto er op het eerste gezicht prima uit. Vanwege de haast die we hadden en de tijd die we verloren hadden, zijn we meteen gaan rijden. Auto reed prima. Niks mis mee. Pas toen we uitstapten zagen we het golfbalprofiel op de motorkap en het dak van de huurauto. Omdat het zo duidelijke hagelschade betrof, gingen we er vanuit dat deze schade wel bekend moest zijn bij de maatschappij Record Go. Tijdens onze korte huurperiode heeft het sowieso niet gehageld. Ook bij inleveren, na een paar dagen, geen begeleiding bij het ontvangen van de auto. We moesten de sleutel maar inleveren bij het kantoortje. Daar werd gehaast de sleutel in ontvangst genomen en gemeld dat alles in orde zou komen. Zonder het checken van de auto! Twee dagen later zie ik dat de borg voor de benzine werd teruggestort, maar dat de borg voor de auto volledig werd ingehouden. Zonder verdere communicatie over eventuele schade dus. Ik heb contact proberen op te nemen, maar er wordt niet gereageerd op mijn e-mails.Ik denk dat ze bewust niet persoonlijk opleveren. Ze lokken klanten met lage tarieven en laten vervolgens schades ongeprepareerd zodat ze die vaker bij onoplettende klanten in rekening kunnen brengen. Ik ben een regelmatige reiziger en huur ook regelmatig huurautos vanaf het vliegveld. Nooit eerder problemen gehad over schades. Maar nu drie lessen geleerd: 1. Auto altijd persoonlijk op laten leveren. Zowel bij ophalen als terug leveren. 2. Evt. schade extern verzekeren 3. Nooit meer een auto huren bij Record Go!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Niet eerlijk
Goede site
Review over Holiday CarsGoed overzicht en prijs
Prima geregeld
Review over Holiday CarsHet fijne is dat je alles van tevoren incl. verzekering kan regelen zodat je bij de balie van het autoverhuurbedrijf niet allerlei vragen krijgt voor extra opties/verzekeringen.
Sterke punten
Goede prijs
Goede voorwaarden
Duidelijke website
Zwakke punten
Soms is rechtstreeks huren bij dezelfde aanbieder goedkoper.
Firefly Hertz is maffia
Review over RentalCarsMaffia praktijken. Na het plotse overlijden van mijn vader in Spanje had ik helaas niet de tijd om eerst reviews over Firefly/Hertz na te lezen. Bij het boeken kan er een verzekering worden afgesloten, wat ik heb gedaan. Bij ophalen van de auto zeggen ze echter dat je beter een verzekering bij hen had genomen, dan moeten ze maar 150 euro ipv 1000 euro blokkeren op je credit card. Gelukkig kunnen zij dit voor jou overzetten voor 60 euro, waar ik dan ook mee akkoord bent gegaan. Voor vertrek heb ik van heel de wagen foto's genomen behalve van 1 hoek die helemaal klem gezet was. Rara waar er bij aflevering plots schade werd opgemerkt en waar ik dus geen foto van had... Toen ik zei dat ik verzekering had en extra betaald had om die over te zetten naar hun verzekering vertelden ze me doodleuk dat ik dit verkeerd begrepen had en dat die 60 euro voor takeldiensten was. Toen ik weigerde te tekenen en zei dat ik eerst de externe verzekering wilde contacteren die ik bij het boeken afgesloten had, kwam er onmiddellijk een man van Hertz binnen die mij kwam vertellen dat ik direct moest vertrekken en dat ik wel zou horen van hun advocaten. Ze zijn dus wel heel goed voorbereid op boze klanten en gezien de maffia praktijken die ze uitvoeren is dit geen verrassing. Een tip: boek geen Firefly of Hertz
Sterke punten
Vlot te gebruiken
Zwakke punten
Werkt met onbetrouwbare firma's
Maffia praktijken
Review over Firefly Car RentalMaffia praktijken. Na het plotse overlijden van mijn vader in Spanje had ik helaas niet de tijd om eerst reviews over Firefly/Hertz na te lezen. Bij het boeken kan er een verzekering worden afgesloten, wat ik heb gedaan. Bij ophalen van de auto zeggen ze echter dat je beter een verzekering bij hen had genomen, dan moeten ze maar 150 euro ipv 1000 euro blokkeren op je credit card. Gelukkig kunnen zij dit voor jou overzetten voor 60 euro, waar ik dan ook mee akkoord bent gegaan. Voor vertrek heb ik van heel de wagen foto's genomen behalve van 1 hoek die helemaal klem gezet was. Rara waar er bij aflevering plots schade werd opgemerkt en waar ik dus geen foto van had... Toen ik zei dat ik verzekering had en extra betaald had om die over te zetten naar hun verzekering vertelden ze me doodleuk dat ik dit verkeerd begrepen had en dat die 60 euro voor takeldiensten was. Toen ik weigerde te tekenen en zei dat ik eerst de externe verzekering wilde contacteren die ik bij het boeken afgesloten had, kwam er onmiddellijk een man van Hertz binnen die mij kwam vertellen dat ik direct moest vertrekken en dat ik wel zou horen van hun advocaten. Ze zijn dus wel heel goed voorbereid op boze klanten en gezien de maffia praktijken die ze uitvoeren is dit geen verrassing. Een tip: boek geen Firefly of Hertz
Sterke punten
Vlotte verkopers die hun rol goed spelen
Zwakke punten
Maffia praktijken om mensen systematisch op te lichten
Goed boek service
Review over Holiday CarsDit is het eerste keer bij Holiday Cars en tot nu gaat het goed met boeken.
Sterke punten
Snelle reactie
Zwakke punten
?
UPGRADE toch 25% annu kosten
Review over OscarAls je wilt wijzigen naar een grotere bus of verhuiswagen, en die staat op een andere locatie, dan betaal je 25% annuleringskosten!
Ik snap dat je niet kort van te voren mag anuleren maar ik ben aan het boeken voor over 8 weken. Ik heb een bus zonder lift en dan krijg ik de zware spullen er niet in en hij is ook te klein. Dus ik wilde upgraden maar moest dan naar een andere locatie (dat is op zich prima) maar of ik 25% annuleringskosten wil betalen! Wat is dat nou voor onzin. Ze hebben em 1 dag voor me vastgehouden. Het maakt niet uit of ik bij Oscar weer wat nieuws huur. Dat gaan we dus niet doen.
Sterke punten
Locaties
Zwakke punten
Kleine lettertjes die belachelijk zijn
Goed en snel geregeld.
Review over Holiday CarsFijn te weten dat verzekering en of andere aanvullingen zoals 2e bestuurder later toegevoegd kunnen worden. Voor 48 uur van vertrek. Al jaren huur ik mijn auto bij Holiday cars naar tevredenheid.
Sterke punten
ruime mogelijkheden
Zwakke punten
Duurt soms iets langer dat er antwoord komt per mail, daar valt winst te behalen. De gegeven uitleg is dan wel goed.
Snel en overzichtelijk
Review over Holiday CarsWe moeten de auto nog ophalen hoor. Maar het reserveren online was erg makkelijk
Prima.
Review over Holiday CarsAlles goed, vragen worden ook beantwoord, dat geeft je vertrouwen in Holidayscars.
Nog even bij aankomst Muscat, willen wij graag de achterbank eruit, nodig voor onze bagage
Sterke punten
Beantwoorden van de vragen
Zwakke punten
O
Perfecte service
Review over Bo-rentZo hoort het, vriendelijk , correct,snel.
Merci!
Top service
Review over Holiday CarsGoed service, zeker aanrader.
Firefly Malaga oplichters
Review over Firefly Car RentalVia RentalCars een auto gehuurd bij Firefly en van te voren volledig verzekerd en betaald. In Malaga aangekomen de auto zonder enig probleem meegekregen en uiteraard borg betaald. Ik was volledig verzekerd dus er is niet geprobeerd mij een verzekering aan te smeren. Na inlevering van de auto slechts een klein deel van de borg terug gekregen want blijkbaar heeft Firefly mij een verzekering in rekening gebracht. Rentalcars geeft niet thuis maar geeft toe dat ik niet dubbel verzekerd hoef te zijn en betaald mij het bedrag terug dat ik aan Rentalcars heb betaald. Maar dat is een veel kleiner bedrag dan betaald ingehouden op mijn borg. Al met al meer dan € 200 teveel betaald. Zonder uitleg en zonder excuses. Overigens is Firefly klantenservice niet bereikbaar. Is tegenwoordig Hertz en daar zou je toch een eerlijk bedrijf verwachten.
Sterke punten
Nette auto
Zwakke punten
Je wordt belazerd
Waardeloos Hertz
Review over HertzVia rentalcars een auto gehuurd met daarbij inclusief een extra verzekering, dit zonder extra kosten.
Eenmaal aangekomen op Málaga begint de medewerker achter de balie met het stellen van de standaard vragen, waaronder ook de vraag of wij een extra verzekering van 300 euro zouden willen afsluiten. Wij hebben hier vriendelijk voor bedankt omdat wij al een verzekering hadden afgesloten, waarna ons werd gezegd dat wij dan alleen de bon nog zouden moeten tekenen voor ontvangst.
Hij was alleen wel "vergeten" te zeggen dat wij hiermee ook zouden tekenen voor een premium rosé service. Dit hebben wij over het hoofd gezien en hier hadden wij dus klaarblijkelijk beter op moeten letten, ondanks het feit dat er door ons al duidelijk was aangegeven dat wij geen extra verzekering nodig hadden.
Het is jammer dat er op deze manier geld verdiend moet worden. Mijn vriend heeft twee keer contact gehad met de klantenservice om tot iets van een oplossing te komen, maar tot dusver zonder resultaat.
Je zou van zo'n wereldwijd bedrijf wel iets meer verwachten.
Dirk Frowijn
Zwakke punten
Veel