Auto aan de laadpaal . Auto laadt niet . Geen andere laadpalen in de buurt . Contact opgenomen met MyWheels. Probleem niet laden van de auto aangegeven . Vervolgens moest ik contact opnemen met de dealer van de auto terwijl t niet mijn auto is . Citroën dealer gaf aan geen garantie overeenkomst te hebben met deze betreffende auto . Vervolgens weer contact opgenomen met my weels die geeft dan weer een nummer van een ander bedrijf die ik moet bellen om de auto te laten nakijken .
Conclusie probleem niet laden wordt bij de huurder neergelegd . Meerdere bedrijven moeten bellen om dit te kunnen oplossen . Rit kan ik niet afsluiten kosten lopen dan dus door . Druk vanuit my weels dat de auto terug moet naar eerste bestemming . Echter staat hij gewoon in een andere wijk . Anders moet ik een boete betalen van 350 euro .
Meerdere taxi ritten moeten boeken om naar de auto te komen .
Kortom slechte klantenservice. Probleem ligt in aan hun auto . Kortom ik zal nooit meer een auto huren bij my wheels
Zwakke punten
Klanten service .niet klant vriendelijk ingericht systeem . Probleem auto wordt bij de huurder neergelegd . Druk vanuit my wheels dreigen met boetes