Reviews van deze auteur

Laat je niet oplichten

Review over RentCars

Huur geen auto via Rentcar.com. Lees alstublieft!

Update vanaf 2 september: RentCars.com heeft enkele oppervlakkige pogingen ondernomen om zijn gezicht te redden, maar in plaats van zijn verantwoordelijkheid te nemen, hebben ze niets anders gedaan dan met de vinger te wijzen naar het plaatselijke autoverhuurbedrijf. Dit is volkomen onaanvaardbaar.

Ik heb ruim van tevoren een huurauto geboekt voor mijn vakantie, maar mijn vlucht werd twee maanden voor onze reis geannuleerd. We hebben onze vlucht snel omgeboekt en uiteraard moest ik de ophaaldatum van de auto aanpassen. Ondanks dat er al een bevestigde reservering was, beweerde RentCars.com dat het onmogelijk was om de ophaaltijd te wijzigen omdat “er geen auto’s beschikbaar waren.” Dit was verbijsterend omdat ik niet vroeg om eerder opgehaald te worden, alleen om de auto 18 uur later op te halen dan oorspronkelijk gepland.

Nog verwarrender was dat toen ik het systeem controleerde, mijn nieuwe ophaaldatum een ​​dag later werd weergegeven dan mijn oorspronkelijke boeking, maar alleen op de datumwijzigingspagina, niet in de oorspronkelijke boeking zelf. Ik heb via hun chatservice contact opgenomen met RentCars.com, in de hoop deze discrepantie op te lossen, maar hun antwoord was schokkend ontoereikend. In plaats van het probleem aan te pakken, vroegen ze herhaaldelijk om dezelfde ophaaldatum en locatie-informatie. Na verschillende frustrerende pogingen gaven ze me een telefoonnummer dat onbereikbaar was.

Als gevolg hiervan werd mijn boeking geannuleerd door de lokale operator en moest ik € 200 extra betalen. Ik probeer al zes dagen contact op te nemen met RentCars.com, maar hun ondersteuning helpt niet. Antwoorden komen elke 48 uur, en ondanks het verstrekken van alle noodzakelijke details (mijn boekingsnummer, screenshots, datums en locatie) werd de chat abrupt geannuleerd toen ik niet binnen vier uur reageerde. Hun Customer Happiness Assistant is slechts een manier om problemen te vertragen en niet op te lossen.

Deze ervaring was niets minder dan een nachtmerrie. RentCars.com is een totale oplichterij. Ze geven niets om hun klanten en hun app-, website- en chatondersteuning zijn volkomen nutteloos. Bespaar uzelf de hoofdpijn: huur geen auto via RentCars.com!

Sterke punten
Goedkoop

Zwakke punten
Support

Laat je niet oplichten!

Review over RentCars

Huur geen auto via Rentcar.com. Gelieve te lezen! Twee maanden voor onze vakantie werd onze vlucht geannuleerd en moesten we omboeken voor een nieuwe datum. Omdat ik mijn huurauto al had geboekt, kon ik ook snel de ophaaldatum voor mijn auto wijzigen. Het bericht dat ik terug kreeg was echter dat het niet mogelijk was om mijn ophaaldatum te wijzigen omdat er geen auto's beschikbaar waren. Dat is vreemd aangezien ik al een auto had en deze pas later wilde ophalen (let wel 18 uur later) en niet eerder. Kijkend naar het systeem zag ik mijn ophaaldatum een ​​dag later dan oorspronkelijk geboekt… maar alleen op de pagina waar ik de datum kon wijzigen en niet in de oorspronkelijke boeking? Dus nam ik contact op met RentCars om hen op de hoogte te stellen van de wijziging die niet volgens plan verliep, via de chat die bij de boeking was gevoegd… De enige vraag die terugkwam was om informatie te verstrekken over de ophaaldatum en -locatie. Na verschillende pogingen kreeg ik een telefoonnummer te zien dat niet bereikbaar was… Resultaat, mijn boeking werd geannuleerd door de lokale operator en ik moest 200 euro extra betalen. Ik probeer al zes dagen contact op te nemen en krijg maar elke 48 uur antwoord. Hoewel ik mijn boekingsnummer, verschillende screenshots en de volledige details over data en locatie had getoond, werd de chat geannuleerd nadat ik niet binnen 4 uur had geantwoord. Dit is totale oplichting, huur geen auto via RentCars.com! Ze geven niets om jou als klant. Hun app, website en chatondersteuning werken niet.

Sterke punten
Geen

Zwakke punten
Contact, App, wijzigingen

reacties: