Laat je niet oplichten!

Laat je niet oplichten!

Huur geen auto via Rentcar.com. Gelieve te lezen! Twee maanden voor onze vakantie werd onze vlucht geannuleerd en moesten we omboeken voor een nieuwe datum. Omdat ik mijn huurauto al had geboekt, kon ik ook snel de ophaaldatum voor mijn auto wijzigen. Het bericht dat ik terug kreeg was echter dat het niet mogelijk was om mijn ophaaldatum te wijzigen omdat er geen auto's beschikbaar waren. Dat is vreemd aangezien ik al een auto had en deze pas later wilde ophalen (let wel 18 uur later) en niet eerder. Kijkend naar het systeem zag ik mijn ophaaldatum een ​​dag later dan oorspronkelijk geboekt… maar alleen op de pagina waar ik de datum kon wijzigen en niet in de oorspronkelijke boeking? Dus nam ik contact op met RentCars om hen op de hoogte te stellen van de wijziging die niet volgens plan verliep, via de chat die bij de boeking was gevoegd… De enige vraag die terugkwam was om informatie te verstrekken over de ophaaldatum en -locatie. Na verschillende pogingen kreeg ik een telefoonnummer te zien dat niet bereikbaar was… Resultaat, mijn boeking werd geannuleerd door de lokale operator en ik moest 200 euro extra betalen. Ik probeer al zes dagen contact op te nemen en krijg maar elke 48 uur antwoord. Hoewel ik mijn boekingsnummer, verschillende screenshots en de volledige details over data en locatie had getoond, werd de chat geannuleerd nadat ik niet binnen 4 uur had geantwoord. Dit is totale oplichting, huur geen auto via RentCars.com! Ze geven niets om jou als klant. Hun app, website en chatondersteuning werken niet.

Sterke punten
Geen

Zwakke punten