Laat je niet oplichten

Laat je niet oplichten

Huur geen auto via Rentcar.com. Lees alstublieft!

Update vanaf 2 september: RentCars.com heeft enkele oppervlakkige pogingen ondernomen om zijn gezicht te redden, maar in plaats van zijn verantwoordelijkheid te nemen, hebben ze niets anders gedaan dan met de vinger te wijzen naar het plaatselijke autoverhuurbedrijf. Dit is volkomen onaanvaardbaar.

Ik heb ruim van tevoren een huurauto geboekt voor mijn vakantie, maar mijn vlucht werd twee maanden voor onze reis geannuleerd. We hebben onze vlucht snel omgeboekt en uiteraard moest ik de ophaaldatum van de auto aanpassen. Ondanks dat er al een bevestigde reservering was, beweerde RentCars.com dat het onmogelijk was om de ophaaltijd te wijzigen omdat “er geen auto’s beschikbaar waren.” Dit was verbijsterend omdat ik niet vroeg om eerder opgehaald te worden, alleen om de auto 18 uur later op te halen dan oorspronkelijk gepland.

Nog verwarrender was dat toen ik het systeem controleerde, mijn nieuwe ophaaldatum een ​​dag later werd weergegeven dan mijn oorspronkelijke boeking, maar alleen op de datumwijzigingspagina, niet in de oorspronkelijke boeking zelf. Ik heb via hun chatservice contact opgenomen met RentCars.com, in de hoop deze discrepantie op te lossen, maar hun antwoord was schokkend ontoereikend. In plaats van het probleem aan te pakken, vroegen ze herhaaldelijk om dezelfde ophaaldatum en locatie-informatie. Na verschillende frustrerende pogingen gaven ze me een telefoonnummer dat onbereikbaar was.

Als gevolg hiervan werd mijn boeking geannuleerd door de lokale operator en moest ik € 200 extra betalen. Ik probeer al zes dagen contact op te nemen met RentCars.com, maar hun ondersteuning helpt niet. Antwoorden komen elke 48 uur, en ondanks het verstrekken van alle noodzakelijke details (mijn boekingsnummer, screenshots, datums en locatie) werd de chat abrupt geannuleerd toen ik niet binnen vier uur reageerde. Hun Customer Happiness Assistant is slechts een manier om problemen te vertragen en niet op te lossen.

Deze ervaring was niets minder dan een nachtmerrie. RentCars.com is een totale oplichterij. Ze geven niets om hun klanten en hun app-, website- en chatondersteuning zijn volkomen nutteloos. Bespaar uzelf de hoofdpijn: huur geen auto via RentCars.com!

Sterke punten
Goedkoop

Zwakke punten