Laatste update: 11 december 2024
Record Go is een Spaans bedrijf wat in 1966 is opgericht in Castellon. Vandaag de dag vindt je de autoverhuurder in de top 5 van marktleiders in Spanje. Met een vloot van 10.000 voertuigen weten ze jaarlijks meer dan 200.000 klanten tevreden te maken. Ze hebben dan ook veel terugkomende klanten en geven aan dat de filosofie van het bedrijf is dat klantenservice en all-in pakketten boven aan staan.
Wanneer je een auto huurt bij Record Go Rent a Car dan krijg je gelijk een heel pakket aan extra’s, die bij de basisprijs zitten inbegrepen. Zo heb je 24 uur per dag recht op (pech)hulp. Krijg je een onbeperkt aantal kilometers en hoef je de wagen pas af te rekenen wanneer je hem ophaalt op je bestemming.
Dat rijden van een Record Go Rent a Car wagen kan je al vanaf €17,50 per dag of €44,- per week. Als een vaste klant kan je bovendien punten sparen waarmee je op je volgende bestelling weer korting kan krijgen. Uiteraard heb je ook de mogelijkheid om de auto uit te breiden met verschillende opties en kan je een verzekering zonder eigen risico afsluiten.
Record go Malaga ( bedriegers
Kant en klare dieven zijn dit. Na de auto teruggebracht lieten ze ons de sleutel om 6.55 h in de box droppen is pv mee te gaan kijken. Om ons erna toen we op het vliegtuig zaten een mail met 950€ schade aan te rekenen die er niet was !!! Fotos bijgevoegd van schade die 1000% niet was dus van andere auto met dezelfde kleur gebruikt . Echte diefstal die ze hier doen. Bedriegers op en top !!!!! Huur hier nooit een auto aub als je niet wil bestolen worden
Wat een oplichters
In Porto bij deze firma via Booking.com een auto gehuurd met koppeltje verzekering erbij. Meteen moesten we eigenlijk bij hun een verzekering nemenvoor 185 euro. Want anders… aangegeven dat we al verzekerd waren en na achterlating van 1209 borg voor de auto, 200 voor brandstof en 100 voor tol konden we op pad. Op hun contract stond geen begin Km stand, maar vol terug was goed. Tijdens de eerste rit kregen we na ca 50 km een lekke achterband, en belsen we het aangegeven nummer. We zouden worden opgehaald en een nieuwe auto meekrijgen. Maar bij aankomst moesten we eerst 566 euro aftikken voor de road Assistance, en vervolgens weer 1500 euro voor dezelfde riedel voor de vervangende auto. Dus totaal 3500 euro voorschieten omdat we een lekke band hadden. We werden heel bot te woord gestaan en kregen alleen maar te horen “ i told you so” vanwege die verzekering van hun. We zijn vertrokken zonder auto en zonder opnieuw te betalen. Achteraf kregen we ook nog een factuur van 478 euro voor TWEE nieuwe banden, en werd 50 euro brandstofkosten in rekening gebracht voor ca 60 gereden kilometers, en dat was niet te bewijzen omdat ze geen beginstand hadden ingevoerd. Uit alles bleek dat ze dit al veel vaker hadden gedaan. Het is gewoon een oplichtersbende. En het vergalt een flink deel van je vakantieplezier. Een geluk; de verzekering van Booking heeft het uiteindelijk gedekt, dus die verdienen een pluim.
Sterke punten
Onbekend
Zwakke punten
Het hee bovenstaande verhaal; totaal niet bezig met de klant, alleen hoe ze je zoveel mogelijk geld uit je zak kunnen kloppen
Record Go is in het vervolg ee
Record Go is in het vervolg een NO GO voor mij. (had ik de recensies maar eerder gelezen) Bij het ophalen van onze huurauto op het vliegveld van Malaga moesten we lang wachten tot we uiteindelijk via een soort terminal onze gegevens konden invoeren. De onvriendelijke dame gaf ons uiteindelelijk de sleutel.We konden zonder begeleiding onze auto ophalen in de parkeergarage. In de donkere parkeergarage zag onze auto er op het eerste gezicht prima uit. Vanwege de haast die we hadden en de tijd die we verloren hadden, zijn we meteen gaan rijden. Auto reed prima. Niks mis mee. Pas toen we uitstapten zagen we het golfbalprofiel op de motorkap en het dak van de huurauto. Omdat het zo duidelijke hagelschade betrof, gingen we er vanuit dat deze schade wel bekend moest zijn bij de maatschappij Record Go. Tijdens onze korte huurperiode heeft het sowieso niet gehageld. Ook bij inleveren, na een paar dagen, geen begeleiding bij het ontvangen van de auto. We moesten de sleutel maar inleveren bij het kantoortje. Daar werd gehaast de sleutel in ontvangst genomen en gemeld dat alles in orde zou komen. Zonder het checken van de auto! Twee dagen later zie ik dat de borg voor de benzine werd teruggestort, maar dat de borg voor de auto volledig werd ingehouden. Zonder verdere communicatie over eventuele schade dus. Ik heb contact proberen op te nemen, maar er wordt niet gereageerd op mijn e-mails.Ik denk dat ze bewust niet persoonlijk opleveren. Ze lokken klanten met lage tarieven en laten vervolgens schades ongeprepareerd zodat ze die vaker bij onoplettende klanten in rekening kunnen brengen. Ik ben een regelmatige reiziger en huur ook regelmatig huurautos vanaf het vliegveld. Nooit eerder problemen gehad over schades. Maar nu drie lessen geleerd: 1. Auto altijd persoonlijk op laten leveren. Zowel bij ophalen als terug leveren. 2. Evt. schade extern verzekeren 3. Nooit meer een auto huren bij Record Go!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Niet eerlijk
Record Go is een NO go
Het afhalen van de auto was oké, niet de meest vriendelijke medewerkster maar ja, dat kan gebeuren. Er werd een borg van € 900,- gevraagd.
Met heel veel plezier in de Toyota Yaris rondgereden op Mallorca maar een paar dagen na thuiskomst werd er € 385,- van mijn creditcard afgeschreven. Er was nul komma nul communicatie hierover, bij navraag bleek dat mijn mailadres niet correct op het contract stond. Maar uiteindelijk ontving ik een factuur voor schadekosten en foto's van de schades. 1 schade zat al op de auto (hiervan heb ik ook een video) en de andere schade was smerigheid/viezigheid en geen schade. Ik ben nu nog steeds aan het mailen dat ten onrechte schadekosten bij mij in rekening zijn gebracht. Maar verwacht er niet veel van... Dus voor mij een absolute NO GO ... voor Record Go... NOOIT meer ga ik een auto bij dit bedrijf huren.
Oplichters
Zit na ruim een jaar nog steeds op mijn borg te wachten, heb diverse malen contact gezocht
Ze beloven van alles maar steken mooi mijn geld in hun zak.
Dus hier geen auto huren tenzij je geld teveel hebt
Sterke punten
Die zijn er niet het zijn oplichters
Zwakke punten
Veel beloven en niets doen, en zijn goed in het stelen van geld
Oplichters
Opgelicht voor een zogenaamde schade, niet zichtbaar met het blote oog. Na inleveren auto liep die gast er zo naartoe. € 400,- ingehouden op creditcard
Sterke punten
Oplichterij
Zwakke punten
Alle punten die bijdragen aan klantvriendelijkheid
Oplichters
Zeer slecht, grof uiteindelijk getild voor bijna € 500,-
Sterke punten
Grof zijn, oplichten
Oplichters/Scammers
"Het is een malafide bedrijf:!!!!
Ik heb de gehuurde auto op 13-01 naar Malaga airport teruggebracht en vervolgens met klem aan de medewerker gevraagd om de auto te inspecteren. We hebben daarna hand geschud en hij zal het nog via een email bevestigen. Aangezien ik mijn vlucht moest halen heb ik op zijn woord geloofd maar hij heeft op basis van een fake schade van een sierlijst boven de achterwiel een rapport opgesteld en 644,70 van mijn creditkaart rekening afgehaald. Ik ben meedere mailwisselingen met het bedrijf gehad en ondanks alle bewijzen hebben gewigerd om het geld terug te betalen.
Ik ben er zeker van overtuigd dat ze dit smerige daad ook met anderen uithalen.
Ik wil iedereen waarschuwen om na het inspecteren van de auto wachten totdat de email bevestiging door record go is verzonden.
Het kenteken van de auto is 8657 MGT (KIA sportage) en ik heb vermoeden dat ze deze auto vaker hiervoor inzetten.
Sterke punten
Master of leugens!!!
Zwakke punten
Ze proberen hun eigen aanvullende verzekering met een heel hoge premie aan te smeren.
Onbeleefde personeel
Een onvolledige/wazige antwoorden geven op je gestelde vragen
Leugenaars
Oplichters
Nooit geen auto huren bij deze oplichters
Je kan fluiten naar je borg, die stelen ze van je
En reageren niet op bellen of mailen
Sterke punten
Grootste oplichters
Zwakke punten
Niet nakomen afspraken
SCAM
Had ik de reviews maar eerder gelezen, dan was mij niet hetzelfde overkomen als vele voorgangers welke bij RecordGo een auto hebben gehuurd. Ook wij hebben via tussenpersoon een auto gehuurd bij hen. Met gelijk een aanvullende verzekering om eigen risico uit te sluiten. Aankomende bij de balie in Alicante moeten we toch borg betalen van 1200 euro of een extra aanvullende verzekering. Gelijk gezegd dat dit een scam was maar baliemedewerker zegt gewoon dat de auto dan onverzekerd is. Tja wat doe je dan. Toch maar die aanvullende verzekering afsluiten van 222 euro. Dan het inleveren van de auto zelf met tanken. Ja, we hebben 30 kilometer voor het vliegveld getankt. Bonnetje meegenomen. Maar ze zeggen gewoon dat je binnen een straal van 10 kilometer van vliegveld moet tanken. De tank was vol hoor. Het verschil tussen 30 kilometer en zeg maar 10 kilometer is 1.5 liter. Maar mooi toch nog eens door RecorGO 45 euro belast. Nee, Record Go is de laatste keer dat ik daar een auto huur. Let op Het is allemaal SCAM als zij de kans krijgen .
Sterke punten
goede oplichters
Zwakke punten
oplichting
Scam
Ze accepteren geen visa dus krijg mijn geld niet terug.zijn goedkoop maar terplaatse veel betalen voor deposit en insureance
Oplichters
Auto gehuurd op ibiza, na inleveren met een volle tank werd ons verteld dat de borg binnen 1 week terug gestort zou worden
Diverse mailtjes gestuurd maar nu twee maanden verder nog geen geld terug.
Ik huur nooit meer een auto bij die oplichters
Sterke punten
Zijn de beste oplichters
Zwakke punten
Oplichters
Slecht
Ook wij een slechte ervaring.
Eerst moesten we bij betalen omdat ons vliegtuig vertraging had, ondanks dat ik dit al naar hen had gemaild.
Vervolgens wordt ik naar een plek in de garage gestuurd waar de nummering ophoud, ik mag midden in de nacht lopen zoeken waar die auto staat.
Bij het terug brengen staat er een auto van hen op mijn plek? Heb hem er maar naast gezet. Dan moet ik de sleutel achterlaten in een verlaten parkeergarage?
Als ik dan probeer te mailen, krijg ik geen reactie. Ook niet als blijkt dat mijn dochter wat is vergeten, geen gehoor want waarschijnlijk heeft iemand zelf de spullen gehouden. Nooit meer!!!
Zwakke punten
Slecht bereikbaar
Let op dubbele verzekeringen!!
Bij aankomst om de auto op te halen wordt aangegeven dat je het eigen risico bij hen kan uitkopen (in ons geval rond de €200,-). Ik heb verteld dat wij dit al hebben gedaan via de site van rentalcar. Zijn antwoord hierop was dat dit een soort bemiddelingskosten zijn en geen verzekering. Ik heb de papieren erbij gepakt, laten zien wat deze zeggen waarop mij nogmaals is verteld dat dit niet kloppend is en als we dit bedrag niet betalen we niet goed verzekerd zijn. Als we hier niet voor kozen moesten we het bedrag van de eigen risico wel alvast betalen. Door onzekerheid, moeheid toch ervoor gekozen dit bedrag te betalen en het later uit te zoeken. (Achteraf gezien hadden we beter direct met rentalcar.com contact kunnen opnemen)
Nu contact opgenomen met rentalcar, de beschermings verzekering die we vooraf hebben betaald is voldoende, de "lokale" verzekeringen (zoals record go het duidelijk niet beschreven heeft) hoeven niet nogmaals betaald te worden.
Het was toch kloppend dat het eigen risico gedekt was door deze, vooraf geboekte, beschermingsverzekering. Achteraf teleurstellend aangezien we het gesprek zijn aangegaan met de papieren erbij. Rentalcar is meedenkend en wil bekijken of zij de vooraf geboekte beschermingsverzekering (rond de €50) kunnen terugboeken.
Wel een verschil met het bedrag (van rond de €200) van Record Go. Fijn dat rentalcar wil meedenken hierin.
Sterke punten
Auto zag er prima en netjes uit, ophalen ging makkelijk
Zwakke punten
- Dubbele verzekering betaald door onjuiste informatie vanuit Record Go
- Op het eerste oog vriendelijk en oprecht personeel, achteraf voelt dit helaas niet zo
Bad service
Upon receiving the car I asked one of your colleagues if it was possible to return the car 2 hours later then booked. Which she replied that this wouldn’t be a problem.
When returning the car, the office employee said we were too late and we had to pay for an extra day (150,00 euros) and an additional fine (40,00 euros).
I told the office employee that we had asked one of her colleagues if it was a problem to return the car on 12:00 instead of 10:00. Which the office employee replied that the costs of the additional day and the fine would be charged from my credit card and there was no exception made.
I paid 400.46 euros for the entire tip which is 40,46 euros a day. I even wanted to comprise and pay 40.46 euro, but she insisted that I had to pay the 150.00 euros and the fine.
Because we needed to catch our plane, we stopped the conversation and there was no final conclusion and we are extremely dissapointed in the service of RecordGo...
Sterke punten
none
Zwakke punten
- bad service
- bad employee
- additional fee
Auto van binnen stofzuigen.
We hadden een c3 besteld maar kregen een DR 4. Voor mij een onbekende SUV. Meer benzine verbruik, maar wel groter. We betaalden voor 11 dagen 440, inclusief volledige verzekeringen. Prima. Leek allemaal goed. Toen we de auto weer inleverden vertelde de medewerker dat er zand in de bekleding zat, dus €95 aan extra kosten. Het klopte dat er wat zand in de bekleding zat, maar om hiervoor nu zo’n boete voor te geven, belachelijk. We hebben de auto heel netjes behandeld en hij was echt niet heel erg vies. We hebben foto’s gemaakt en een klacht ingediend, maar ze wijzen op algemene voorwaarden waar in staat dat je de auto in dezelfde staat moet inleveren. We hebben deze voorwaarden natuurlijk geaccepteerd maar er is ons niet uitgelegd dat we de auto moesten zuigen bij inleveren. Heb ik tijdens alle eerder gehuurde auto’s nooit hoeven te doen. Goed opletten dus, en voorwaarden goed lezen. Bij mij verder geen gedoe met borg en betalingen.
Sterke punten
Goedkoop, prima auto.
Zwakke punten
Slecht geïnformeerd over voorwaarden.
Malafide organisatie
Op vakantie in Ibiza een auto gehuurd bij Record Go. Aangekomen blijkt onze reservering gecancelled. We waren te laat en het hele bedrag en reservering was weg. We konden een nieuwe boeking doen voor het dubbele bedrag. We zijn uitgeweken naar andere verhuurder (Wiber) waar we perfect zijn geholpen. Via Booking.com hebben we het vooruitbetaalde bedrag teruggekregen. Hulde aan Booking.com en Wiber. De rode kaart voor Record Go. Snappen niet wat een klant is.
Sterke punten
Een balie met volgnummerapparaat.
Zwakke punten
Geen enkele service en geen meedenken met de klant
NOOIT MEER HUREN BIJ RECORDGO
Auto gereserveerd voor 5 personen en bagage. Bij aankomst op de Malaga luchthaven, was deze auto niet beschikbaar. Men bood een kleinere auto voor 4 personen aan. Wij zeiden dat wij daar met 5 personen niet in pasten, Wij moesten de volgende dag naar een begrafenis 120 km verder. Dat was niet hun probleem zeiden zij. Wij werden behandeld als grof vuil en men was zeer beledigend. Toen wij een klacht wilden indienen, wilde men ons helemaal niet meer helpen en geen auto meer leveren.Daar werd nog fijntjes bij gezegd dat het inmiddels 22:45 uur was en alle carrentals op Malaga Airport men om 23:00 gingen sluiten. Als wij nog een auto wilden zouden wij maar beter naar een andere car rental gaan. Wij zijn toen naar Europecar gegaan waar wij wel een auto konden huren. Nu blijkt dat Recordgo zelfs het door ons vooruitbetaalde reserverings geld niet wil terugbetalen terwijl zij geen auto hebben geleverd. Dit is pure oplichting. HUUR NOOIT MEER EEN AUTO BIJ RECORDGO. Waarschuw al uw familie en vrienden die naar Spanje gaan.Betaal bij een andere autohuur liever iets meer dan zo behandeld en opgelicht te worden.
Sterke punten
Geen sterke punten, alleen maar slechte service en slechte behandeling.
Zwakke punten
Je wordt behandeld als grof vuil en ze leveren niet de auto zoals besteld of een uit dezelfde catagorie. Uiteindelijk laten ze je gewoon barsten en geven je helemaal geen auto.
zeer slecht
Zeer slecht geholpen door 2 van de 3 mederwerkers van balie op Malaga.
Arrogant niet willen helpen en lang laten wachten. geen zaken mee doen....
alleen frustratie
Sterke punten
ontvangst nemen auto was top
Zwakke punten
slecht personeel
Record GO Barcelona niet doen
Maanden na de autohuur worden er plotseling bedragen van de credit card afgeschreven zonder opgaaf van reden. Klantenservice onbereikbaar
Sterke punten
korte wachttijden
Zwakke punten
oplichting
Misleidende info
Auto gehuurd in Malaga maar als je de taal ni echt machtig bent krijg je misleidende informatie over de terugbetaling en smeren ze je een extra verzekering aan ( die ik trouwens al had ) ofwel betaal je de waarborg 1400 euro of een extra verzekering die je niet terugbetaald krijgt . Heb jaren bij sunny cars gehuurd en nooit problemen gehad zelfs niet bij schade . Recordgo never again... afzetters
Sterke punten
Nette bijna nieuwe auto .
Zwakke punten
Misleidende informatie voor terugbetaling van de borg .
Payment deposit
Op 15 Mei een auto opgehaald die wij van te voren geboekt en betaald hebben.
Echt bij aankomst Record op het vliegveld van Mallorca moesten wij een extra verzekering afsluiten ( hadden we in Nederland als gedaan) EN wij mochten nog even €1400 borg betalen, dit was ons echter niet bekend, je betaald de borg omdat je tenslotte je geboekte auto wilt hebben.
Na retourneren zou de borg van €1400 worden terug gestort, nu 2 weken verder heb ik echter niet mogen ontvangen.
Ik heb inmiddels 4 emails gestuurd en heb daar tot op heden niets op terug gehoord.
Mocht er binnen 2 nog geen geld terug betaald zijn dan zoek ik de media op.
Heb echter we een top vakantie gehad, met €1400 minder te besteden.
Sterke punten
Auto werd in nette staat afgegeven
Zwakke punten
Het personeel spreekt erg gebrekkig Engels, communicatie is daar door erg lastig met een temperament vol persoon te spreken.
SCAM
SCAM, ALERT!!! €504 booking ended up costing me €1165. Do not use this company! They scammed us, and violated GDPR. Full details below
If you were also scammed by them, get in touch. Let’s join or forces to take them down. Don’t trust the positive reviews below, they have SCAMMED A LOT of people. Check this out: https://www.trustpilot.com/review/recordgo.com
Here’s how they scammed us:
1. They undercut the reliable competitors on Rentalcars.com etc to catch my business
2. The aggressively coerced me into buying their excess waiver, made it impossible to avoid
3. They refused to print contract and T&Cs before signing and they did not explain anything from their ABSURD T&Cs. I would say they took measures to prevent me from understanding what I was signing
5. They did not provide me a contract copy after signing, neither digitally or printed
6. The recorded my wife's bank card (she’s not a party to the contract) without her consent and made a fraudulent charge of 400€ on her card... which is a criminal theft
7. The tracked our location with the car, without our explicit consent
8. They caused a GDPR data breech by sending my contract to the incorrect email address (inexcusable, since I booked digitally and entered the correct email address)
9. The ignored my GDPR “Right of Access” request
All the way, from collection to delivery, to customer service they have been aggressive, unhelpful and refused to accept any fault. This company is really disgusting!! I have rented some 50 cars before and never encountered anything like this.
I feel most sorry for the employees. Get another job guys, your Mom didn't raise you to be a THIEF!
Poot uitgedraaid
We hadden online bij Rentalcars.com een auto gehuurd en een verzekering afgesloten. Op Mallorca aangekomen moesten we bij RecordGo alsnog een verzekering á €230 afsluiten, of een borg betalen van €1100. Ik (hoofdbestuurder) wilde die borg betalen met mijn bank-pas, maar dat kon niet. Ik had geen credit-card, dus wilde mijn vrouw betalen, maar dat kon ook niet, want de borg kon alleen betaald worden via de credit-card van de hoofd-bestuurder. Om de auto mee te krijgen moesten we dus €230 betalen om de borg af te kopen. Dát kon wel met de credit-card van mijn vrouw! Het is vast niet veel anders bij andere auto-verhuurders; als ze je een poot kunnen uitdraaien zullen ze dat doen.
Begging for my deposit
Had to wait a very long time to get back my deposit. Customer service did not answer in English. No answers to my email. Never again Recordgo or Rental Cars. Car assistance did not work at all.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles