Bij rentalcars moet je bij je boeking een creditcard hebben. Geboekt mijn naam en creditcard van mijn vriendin. Later zie ik dat de hoofdboeker ook de creditcardhouder moet zijn. Hamdmatig kan ik dit niet wijzigen omdat er geen autos meer beschikbaar zijn (bijzonder want volgens mij is er al een auto). Dus toch maar bellen (enorme wachttijd) en er word mij verzekerd dst dit geen probleem is en dat dit ter plaatsen geregeld wordt. Op lokatie blijkt dit niet mogelijk te zijn en dus weer bellen met rentalcars. 'meneer dan heeft u twee opties of u bent al het geld kwijt, of we maken een nieuwe boeking en u krijgt van uw oude boeking 3 dagen retour. Je kan praten als brugman en de medewerker snapt je maar moet het protocol volgen, gaan overleggen met de manager waarna je uit de telefoonlijn word gegooid. Eindstand zit je in de auto die je gehuurd hebt en betaal je voor deze auto 2x.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
-wachttijd klantenservice
-verdienmodel oplichting