1 ster is nog teveel !!
Leugenaars en oplichters !!
Hoe makkelijk is het om een gezin die in de nacht aankomt in Dubai een downgrade-auto mee te geven omdat de gehuurde auto niet beschikbaar is.
‘Morgen komen we hem omwisselen bij uw hotel’. Nou, ze moeten nog komen.
En dat eeuwige gepik met die afkoop eigen risico hé……… aangeboden en aangevinkt bij de boeking maar bij het ophalen is er niets van bekent en/of terug te vinden.
Na het doen van mijn beklag een hele nette mail dat ik echt één van de weinig klagende klanten ben en dat het opgelost gaat worden. NOT !!
We trust this email finds you well. First off, please accept my most sincere apologies on behalf of the Avis Terminal 3 Team for the inconvenience and frustration the delay of your rental car replacement has caused you. Here at Avis, we pride ourselves on providing our customers with service that exceeds their expectations every day and we are truly sorry to hear that this is not the case for you this time around. Please rest assured we have already escalated your concern on the same to the concerned team and they will contact you to assist accordingly.
Please do not hesitate to contact us should you have any other queries or require further assistance
Bilha Murigu
Customer Experience Executive
8 dagen met een ouwe auto gereden met meer dan 100.000 km op de teller, trillend over de snelweg, diverse storingslampen die branden op het dashboard en een tankmeter die niet werkt.
Nooit, nooit, nooit meer AVIS huren !!
Zwakke punten
Toeristen uitknijpen