Autoeurope en verhuurder Centauro d berekenen extra kosten.
Een auto gehuurd voor Faro, vakantie Portugal via de website van autoeurope, alles naar tevredenheid geboekt.
Gekozen voor een auto bij Centauro met all in pakket.
Ter plaatste aangekomen bij de autoverhuurder was de gereserveerde auto niet aanwezig en ten tweede waren wij verplicht om een verzekering van 20,-per dag af te sluiten x 14 DAGEN RUIM 260,- EXTRA want volgens Centauro was de verzekering die we eerder afgesloten hadden bij auto europe niet alles zou dekken bij hun autoverhuur.. Ja dat hadden ze al eerder meegemaakt dat autoeurope hun klanten niet goed had ingelicht. Vervolgens maken ze je bang want zonder verzekering heeft u straks schade en dan gaat u dit duizenden euro's kosten.
Alle verhalen van malefide praktijken gaan dan daar terplaatste door je hoofd . Ook sta je daar in de avond en probeer je nog te bellen met autoeurope.nl maar helaas zijn deze dan niet in de avond bereikbaar.
Het bedrag aan autoeurope is al betaald en je staat in een afgelegen kantoortje met je gezin... Dus wat moet je doen! .
Betalen anders is er geen auto en kan je vakantie niet beginnen.
Tijdens de vakantie hebben we zeker 6 keer contact met auto europe gehad, telefonisch en via de mail en zoals verwacht bleven deze naar centauro wijzen en ze zeggen gewoon dat wij gewoon deze verzekering niet nodig hadden gehad omdat je deze al afgesloten had bij hun.. EN DAT ZE GEWOON 1200,- VAN JE CREDITCARD IN DEPOSIT hadden moeten zetten... Jaja ja dat weten wij ook wel maar we hebben geen andere optie gekregen en wij konden niet anders.
Ook moesten we 90,- Tol voorschieten die we ook nog niet terug hebben.
Verschrikkelijk begin vd vakantie en al ben je klant van auto europe... Ze laten je gewoon betalen en dekken hun partner.
Na afloop hebben we de auto terug gebracht en werden we heel snel geholpen door in eens een zogenaamde (nerveuse) keurige heer... Achteraf zie ik op internet dat dit vaker gebeurt.
Wij laten het er niet bijzitten. We vinden dit zo onbeschoft.. hoe ze alsnog je geld afnemen en eerst lokken met zogenaamde iets voordeligere aanbiedingen.
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Geen klantvriendelijk systeem, onbetrouwbaar en
Autoeurope dekt zijn verhuurder Centauro die extra kosten ter plaatse berekenen door een dure verzekering te verplichten!.
Een auto gehuurd voor Faro, vakantie Portugal via de website van autoeurope, alles naar tevredenheid geboekt.
Gekozen voor een auto bij Centauro met all in pakket.
Ter plaatste aangekomen bij de autoverhuurder was de gereserveerde auto niet aanwezig en ten tweede waren wij verplicht om een verzekering van 20,-per dag af te sluiten x 14 DAGEN RUIM 260,- EXTRA want volgens Centauro was de verzekering die we eerder afgesloten hadden bij auto europe niet alles zou dekken bij hun autoverhuur.. Ja dat hadden ze al eerder meegemaakt dat autoeurope hun klanten niet goed had ingelicht. Vervolgens maken ze je bang want zonder verzekering heeft u straks schade en dan gaat u dit duizenden euro's kosten.
Alle verhalen van malefide praktijken gaan dan daar terplaatste door je hoofd . Ook sta je daar in de avond en probeer je nog te bellen met autoeurope.nl maar helaas zijn deze dan niet in de avond bereikbaar.
Het bedrag aan autoeurope is al betaald en je staat in een afgelegen kantoortje met je gezin... Dus wat moet je doen! .
Betalen anders is er geen auto en kan je vakantie niet beginnen.
Tijdens de vakantie hebben we zeker 6 keer contact met auto europe gehad, telefonisch en via de mail en zoals verwacht bleven deze naar centauro wijzen en ze zeggen gewoon dat wij gewoon deze verzekering niet nodig hadden gehad omdat je deze al afgesloten had bij hun.. EN DAT ZE GEWOON 1200,- VAN JE CREDITCARD IN DEPOSIT hadden moeten zetten... Jaja ja dat weten wij ook wel maar we hebben geen andere optie gekregen en wij konden niet anders.
Ook moesten we 90,- Tol voorschieten die we ook nog niet terug hebben.
Verschrikkelijk begin vd vakantie en al ben je klant van auto europe... Ze laten je gewoon betalen en dekken hun partner.
Na afloop hebben we de auto terug gebracht en werden we heel snel geholpen door in eens een zogenaamde (nerveuse) keurige heer... Achteraf zie ik op internet dat dit vaker gebeurt.
Wij laten het er niet bijzitten. We vinden dit zo onbeschoft.. hoe ze alsnog je geld afnemen en eerst lokken met zogenaamde iets voordeligere aanbiedingen.
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Geen klantvriendelijk systeem, onbetrouwbaar en
Autoeurope dekt zijn verhuurder Centauro die extra kosten ter plaatse berekenen door een dure verzekering te verplichten!
Een auto gehuurd voor Faro, vakantie Portugal via de website van autoeurope, alles naar tevredenheid geboekt.
Gekozen voor een auto bij Centauro met all in pakket.
Ter plaatste aangekomen bij de autoverhuurder was de gereserveerde auto niet aanwezig en ten tweede waren wij verplicht om een verzekering van 20,-per dag af te sluiten x 14 dagen want volgens Centauro was de verzekering die we eerder afgesloten hadden bij auto europe niet alles zou dekken bij hun autoverhuur.. Ja dat hadden ze al eerder meegemaakt dat autoeurope hun klanten niet goed had ingelicht. Vervolgens maken ze je bang want zonder verzekering heeft u straks schade en dan gaat u dit duizenden euro's kosten.
Alle verhalen van malefide praktijken gaan dan daar terplaatste door je hoofd . Ook sta je daar in de avond en probeer je nog te bellen met autoeurope.nl maar helaas zijn deze dan niet in de avond bereikbaar.
Het bedrag aan autoeurope is al betaald en je staat in een afgelegen kantoortje met je gezin... Dus wat moet je doen! .
Betalen anders is er geen auto en kan je vakantie niet beginnen.
Tijdens de vakantie hebben we zeker 6 keer contact met auto europe gehad, telefonisch en via de mail en zoals verwacht bleven deze naar centauro wijzen en ze zeggen gewoon dat wij gewoon deze verzekering niet nodig hadden gehad omdat je deze al afgesloten had bij hun.. Jaja ja dat weten wij ook wel maar wij konden niet anders.
Verschrikkelijk begin vd vakantie en al ben je klant van auto europe... Ze laten je gewoon betalen.
Na afloop hebben we de auto terug gebracht en werden we heel snel geholpen door in eens een zogenaamde (nerveuse) keurige heer... Achteraf zie ik op internet dat dit vaker gebeurt.
Wij laten het er niet bijzitten. We vinden dit zeer klantonvriendelijk hoe ze je alsnog geld afnemen en eerst lokken met een zogenaamde iets voordeliger
aanbieding en vooral je vakantie plezier beïnvloeden.
Ook hebben we de Tol a 90,- euro die we vantevoren moesten betalen nog niet terug. Terwijl we maar 1 x door een tol flitser gereden zijn..
Nooit meer bij deze organisatie.
Zwakke punten
Geen empathie en geen service verlenen, afschuiven van de problemen naar de klant of hun partner in verhuur.