Op 19 februari 2020 hebben wij een auto gehuurd op luchthaven Eindhoven.
Tot zover alles goed.
Op 26 februari 2020 kregen we een parkeerbon omdat we geparkeerd hadden zonder te betalen op een plek waar in de gemeente Wageningen wel betaald moest worden.
Op 18 maart 2020 kregen we een brief van Budget dat onze rekening zou worden belast voor een bedrag van 42,35 € administratie kosten. Dit is alleen voor het doorgeven van naam en adresgegevens. Een belachelijk hoog bedrag. Ik zag later bij een ander verhuurbedrijf dat zij iets meer als de helft rekenen. Dit bedrag dus betaald. Zaak afgesloten? NEE DUS.
Voor dit bedrag mag ik toch wel verwachten dat zij hun administratie op orde zullen hebben. NIET DUS.
Op 20 mei 2020 wederom een brief van Budget dat zij wederom mij rekening wilde belasten voor een parkeerovertreding. Dit ging om dezelfde overtreding, in dezelfde plaats met hetzelfde nummer echter nu 19 februari 2020. De dag dat de auto was opgehaald.
Natuurlijk gelijk contact gezocht met Budget. Nee sorry dit was een foutje. De medewerkster zou er gelijk voor zorgen dat het geld niet geïncasseerd zou worden bij VISA. NIET DUS.
Op 20 mei 2020 had ik een afschrift van VISA ontvangen dat Budget 42,35 € had geïncasseerd.
Weer direct contact gezocht met Budget. Ja met allerlei smoesjes kwam het er hierop neer dat ze het niet meer konden terugdraaien maar dat het geld gelijk terug gestort zou worden. NIET DUS.
Op 17 juni maar weer eens contact gezocht met Budget dat het geld nog steeds niet terugbetaald was. Ondertussen heb ik mijn VISA kaart moeten inleveren omdat deze gekoppeld was aan een ABNAMRO-rekening. Die ik op dat moment niet meer had. Budget moest dus dit onterecht afgeschreven bedrag terugstorten via een normale betaling. Dit zou wat langer duren als terugbetaling via VISA want dat kon de telefonist a la de minuut doen. Het is nu 11 juli en er is nog geen geld terug gestort. Ik vind dit een belachelijke zaak. Of zit Budget in financiële moeilijkheden.