In de herfstvakantie een auto gehuurd bij Centauro op vliegveld Alicante. Bij afhaal en terug inleveren maak ik altijd uitgebreid foto’s en filmpje van toestand van de auto. Bij terug inleveren was het kantoor nog niet open dus heb ik de auto ingeleverd en sleutels in brievenbus gegooid. Binnen 24 uur claimt Centauro schade op de motorkap van €250,- De bijgevoegde foto van Centauro van de schade is van zeer slechte kwaliteit en van heel dichtbij genomen. Hierdoor heb je geen enkel herkenningspunt of het om onze gehuurde auto gaat. Kleur van de auto op de foto komt niet overeen met mijn foto’s. Herhaaldelijk via mail verzorgd om betere en duidelijke foto’s van de schade met mij te delen. Deze krijg ik niet, wat niet verwonderlijk is omdat die er niet zijn. Mijn foto’s en film met hun gedeeld. Het bewijs van mij dat er geen schade op de motorkap zit leggen ze gewoon naast hun neer. Hieruit blijkt dat ze moedwillig huurders op extra kosten jagen. Mijn schoonvader is in het voorjaar op precies dezelfde wijze opgelicht, alleen had hij geen foto’s genomen om het tegendeel te bewijzen. Ronduit crimineel gedrag van Centauro!!! Ik snap niet dat je op deze manier zaken wilt doen met klanten.