wij kwamen 3 augustus aan op Barcelona Airport en werden vanaf daar met een busje naar het kantoortje van Centauro gebracht. toen wij aankwamen was het niet extreem druk, maar toch waren er al mensen die ruim 4 uur stonden te wachten.
ze hebben 5 balie's maar ze waren maar met 2/3 mensen aan het werk.
op een gegeven moment stroomde het kantoortje ook voller en voller.
gezinnen met kleine kinderen, oudere mensen en een zwangere vrouw die maar moesten blijven wachten. uiteindelijk heeft iedereen zo'n 3 en een half uur (of langer) moeten wachten.
maar toen...
in eerste instantie waren er "geen schone auto's" meer.
vervolgens waren er "helemaal geen auto's" meer
terwijl de parkeerplaats vol stond met auto's, maar die bleken volgens de jongedame van Centauro in het systeem te staan als "kapot" of "gestolen"....
om 22:00 had 1 van de 3 werknemers zomaar z'n spullen gepakt en is weggegaan. terwijl het halve kantoor nog vol stond met wachtende mensen.
rond half 12/kwart voor 12 's avonds werden we allemaal naar buiten gestuurd, want het betaalsysteem zou niet meer werken. Terwijl hierna alsnog zo'n 3 auto's zijn weggegaan.
Er zouden taxi's worden gebeld en de volgende dag mocht iedereen weer terug komen om 07:00 om zijn of haar auto alsnog op te halen. Dat betekend dus dat we die nacht al moesten betalen voor een taxi en 's ochtends vroeg weer. dit zou neerkomen op zo'n 500 euro alleen al om de auto's op te halen en we wisten nog niet eens zeker of we dan wel auto's mee zouden krijgen.
hierna zijn alle werknemers er vandoor gevlucht en iedereen zat buiten.
deur op slot, hekken dicht en zoek het maar uit met z'n allen.
vervolgens hebben wij de kosten van 250 euro voor de taxi zelf moeten betalen.
en ook was er al een voorschot voor de auto's betaald.
inmiddels zijn we ruim 12 dagen verder en hebben wij nog steeds niks gehoord over het geld of wat dan ook...
EEN SLECHTERE SERVICE DAN DIT BESTAAT ER NIET!!!!!
Zwakke punten
traag werken
slechte service
onvriendelijk te woord gestaan
gestolen auto's?
gelddieven