Reviews van deze auteur (13178)

Goldcar laat je altijd een extra verzekering afsluiten

Review over Goldcar

Enkele weken geleden ben ik samen met mijn zusje naar Mallorca geweest en hebben we bij Goldcar een auto gehuurd. Tijdens het online boeken hebben wij expres geen verzekering afgesloten, omdat wij een creditcard met een limiet van 1500 euro mee zouden nemen. Wij betaalden 75 euro voor een midweek. Hierbij zaten ook de kosten voor het ophalen buiten kantoor tijden en een bedrag voor een bestuurder onder de 25.
Aangekomen op het vliegveld is Goldcar vrij makkelijk te vinden en hoefden we ook niet lang te wachten. Echter het papier wat je ondertekend is in het Spaans. In een zeer korte uitleg wordt verteld dat je nog brandstof moet betalen, wat je later weer terugkrijgt. Maar wat blijkt, ze laten je zonder dat je het weet, de verzekering betalen. Dan krijg je nog een Goldcar visitekaartje erop met cijfers. Hierbij omcirkelde hij de 9 en de 10, want een goede review wilde hij graag krijgen.....
Aangekomen bij de auto, is onze auto nog smerig aan de buitenzijde (niet gewassen) en is er geen enkele medewerker die daar nog aanwezig is.
Doordat ik via translate ging kijken wat alles nu betekende, kwam ik er achter dat we dus een verzekering hebben afgesloten. Toen we de auto terug brachten heb ik dit bij het inleveren van de sleutel vermeldt. Alleen kon de beste mevrouw mij niet helpen en moest ik het vliegveld weer op, om het bij de balie te vragen. HIer werd ik door een mevrouw gewoon niet aardig behandeld. Ik heb het probleem voorgelegd en haar antwoord was dat ik maar beter had moeten navragen waar het benoemde bedrag over ging. Ik kreeg een mailadres mee en zij zouden mij kunnen helpen.
Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb online opgezocht waar je een klacht kon indienen. En binnen 30 dagen zou je antwoord krijgen. Maar Goldcar heeft haar geld binnen, de 30 dagen zijn al een tijdje voorbij en antwoord zullen we nooit krijgen. Ik raad het niet aan om hier dan ook te gaan boeken. Eerder al eens geboekt bij Hertz of Avis, maar de service is hier stukken beter. Die 9 of 10 die hij graag wilde krijgen voor Goldcar is zeker maar een 4 waard, de auto was oke maar de rest zeker niet.

Zwakke punten
Alles, op de auto na.....

reacties: