Heb ik via Caldelmar een ford fiesta gehuurd bij Goldcar op grand canaria airport.
Krijg ik daar een totale ander auto een dacia niet echt de zelfde klasse auto maar ja dat was niet echt een probleem.
Wel dat ik na een dag terug moest komen wegens een foutmelding in het motor manegement.Verholping door lucht in de banden te doen nee dus!
Maar gewoon weer rijden met de melding na kilometers gereden te hebben aan het einde van de vakantie auto inleveren bij het vliegveld. Geen eindcontrole gehad dus sleutels in de bus gedaan.
Vliegen naar huis en thuis aangekomen geduld hebben voor het borg geld terug te krijgen.
Dit heeft wel vaker wat langer geduurt maar u duurde dit wel erg lang.
Na wat uitzoek werk bleek Goldcar 200 euro achter over gedrukt te hebben voor schade aan de auto.
Zonder notificatie eraf gehaald.
Na wat gebel en mail verkeer met Goldcar krijg ik foto,s op gestuurd van schade aan de auto, wat er niet was toen ik hem daar neergezet had op het vliegveld.
Deze schade kan uren of dagen later zijn toegebracht want er was bij mij geen schade en geen eindcontrole.
Caldemar in geseind wat er gebeurd is maar ook deze organisatie laat dan ineens niets meer horen laat staan dat zei de twee honderd euro terug storten .
Je krijgt alleen te horen het in in behandeling.
Wijze les voor me Caldermar en Goldcar zorgen dat je als huurder totaal geen vertrouwen meer heb in de zogenaamde goede bedrijven.
In de tussen tijd wel reclame blijven sturen maar geen oplossing geven.
NOOITMEER huren via Caldelmar.
En natuurlijk kon ik nog een keer op dat mooie eiland en zal ik aan de balie van Goldcar mijn mening geven over hoe hun de boel oplichten.
Sterke punten
goedsite met veel keuze
Zwakke punten
het contact krijgen met kalchten afdeling en afhandeling