Ik heb een auto gehuurd met hertz in Sevilla, en dit was echt een slechte ervaring. Het begon toen we de auto kregen. We hadden een korting via de site B ooking.com. We hadden de tweede bestuurder gratis, bij de receptie zeiden ze dat dit niet waar was. Het zou 113 zijn, ze houden geen rekening met kortingen via Booking (dit zou vaak fout lopen). Nadat ik zei dat dit niet eerlijk was en ik een klachtenformulier zou invullen, kregen we eindelijk onze korting. Toen we onze auto terugbrachten (met een volle tank), vroegen ze om een ticket van het tankstation. Ze hadden ons niet gezegd dit ticket bij te houden, dus dat deden we niet. Ze vertelden ons dat we voor de naft moesten betalen. Wat belachelijk is, de nafttank was vol. Dus nogmaals, ik was gefrustreerd en ging naar de receptie. Verklaarde mijn probleem, aanvankelijk luisterden ze niet echt. Ze vertelden ons dat ze niets extra's aanrekenen voor de naft. Maar ze zouden dit niet schriftelijk bevestigen. Ik vertrouwde hen niet, dus heb ik geklaagd op twitter. In eerste instantie wouden ze me niet helpen, omdat de reservering was met Booking (en had een Bookingklantnummer in plaats van een van hen). Toen gaven ze me een e-mail van het kantoor van in Spanje. En nu deze week reken ze mij weer extra aan. Ze beweren dat in de wagen ergens anders heb afgeleverd dan waar ik hem heb opgehaald. Terwijl ik dit beide heb gedaan op de luchthaven van Sevilla. Dus weer een extra kost, die ze hebben verzonnen. Ik ben nooit in een andere kantoor dan dat van de luchthaven van Sevilla geweest. En zal ook nooit in ander Hertz kantoor komen!
Sterke punten
Geen!
Zwakke punten
Ik heb een auto gehuurd met hertz in Sevilla, en dit was echt een slechte ervaring. Het begon toen we de auto kregen. We hadden een korting via de site B ooking.com. We hadden de tweede bestuurder gratis, bij de receptie zeiden ze dat dit niet waar was. Het zou 113 zijn, ze houden geen rekening met kortingen via Booking (dit zou vaak fout lopen). Nadat ik zei dat dit niet eerlijk was en ik een klachtenformulier zou invullen, kregen we eindelijk onze korting. Toen we onze auto terugbrachten (met een volle tank), vroegen ze om een ticket van het tankstation. Ze hadden ons niet gezegd dit ticket bij te houden, dus dat deden we niet. Ze vertelden ons dat we voor de naft moesten betalen. Wat belachelijk is, de nafttank was vol. Dus nogmaals, ik was gefrustreerd en ging naar de receptie. Verklaarde mijn probleem, aanvankelijk luisterden ze niet echt. Ze vertelden ons dat ze niets extra's aanrekenen voor de naft. Maar ze zouden dit niet schriftelijk bevestigen. Ik vertrouwde hen niet, dus heb ik geklaagd op twitter. In eerste instantie wouden ze me niet helpen, omdat de reservering was met Booking (en had een Bookingklantnummer in plaats van een van hen). Toen gaven ze me een e-mail van het kantoor van in Spanje. En nu deze week reken ze mij weer extra aan. Ze beweren dat in de wagen ergens anders heb afgeleverd dan waar ik hem heb opgehaald. Terwijl ik dit beide heb gedaan op de luchthaven van Sevilla. Dus weer een extra kost, die ze hebben verzonnen. Ik ben nooit in een andere kantoor dan dat van de luchthaven van Sevilla geweest. En zal ook nooit in ander Hertz kantoor komen!