Het ophaalpunt op Lissabon airport was in eerste instantie niet te vinden. Het was nergens aangegeven en na veel moeite bleek dat ik met een pendelbus naar een ander afhaalpunt werd gebracht.
Dit is vooraf bij de boeking niet duidelijk en zelfs achter nauwelijks te achterhalen.
De verhuurder probeerde mij nog verzekeringen aan te smeren en wist niet waarvoor ik was verzekerd, terwijl ik volledige dekking had.
In de bevestiging die ik van Rentalcars kreeg stond dat ik nog extra verzekeringen kon afsluiten. Quote: Bij de balie van Drive on Holidays kunt u terecht voor een aanvullende dekking om uw eigen risico te verkleinen of ongedaan te maken, of voor dekking van eventuele schade die buiten de cascoschade vermindering valt, zoals schade aan banden en ruiten."
Hoe onduidelijk kan je zijn. Ik had toch volledige dekking???
De gereserveerde auto was een andere auto met veel beschadingen. Duidelijk een klasse lager, zeker met al die beschadigingen. Dat geeft veel stress, want zelfs met foto's nemen is het heel moeilijk aan te tonen wat er al aan de auto mankeerde. Zo wil je je vakantie niet beginnen.
Ik moest maar liefst een borgsom van 1100 euro betalen, terwijl ik volledige dekking had. Dit is een belachelijk hoge borg en werd niet vooraf bekend gemaakt en is een aanslag op je credit card limiet. Dat kan je dan wel weer afkopen voor een bepaald bedrag, wat weer aangeeft dat het alleen maar weer aftroggelen van geld is.
Rental cars stuurt mij met een kluitje in het riet en vermijd te antwoorden op een aantal klachten.
NOOIT MEER RENTALCARS!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
zie review