Bij het ophalen van de auto werd on gevraagd of wij een verzekering wilden afsluiten. Hier hebben wij nadrukkelijk vanaf gezien, aangezien wij al een verzekering bij Car del Mar hadden afgesloten. Na thuiskomst bleek dat de borg van 250 niet volledig was teruggestort, maar dat Firefly tóch een extra verzekering in rekening bracht, ondanks onze weigering. Puur misbruik van een creditcard machtiging en diefstal! Schade: 126.
Klachten via de website van Firefly blijven onbeantwoord. Klantenservice in geen velden of wegen te bekennen.
Car del Mar onttrekt zich als broker van iedere verantwoordelijkheid en is ook niet bereid tot interventie of bemiddeling in dit conflict. Service tot het moment dat je betaling binnen is, daarna sta je er alleen voor. Onbeschofte en ongeinteresseerde klantenservice-medewerkster.
Ik ben mij aan het beraden op vervolgstappen, het laatste is hier niet over gezegd. Dit is diefstal en oplichting in zijn puurste vorm!
Sterke punten
GEEN!
Zwakke punten
Stelen geld van klanten via de creditcardmachtiging die als borg moet worden afgegeven bij het ophalen van de auto.