Wij hadden een auto gehuurd in Portugal in Lissabon. Erg slecht. Wij hadden de auto via een tussenpersoon/broker gedaan. De juiste voorwaarde om een auto te huren waren daardoor onduidelijk. We moesten meer dan 2 uur wachten bij de balie. Daar probeerde een man ons een navogatiesysteem te verkopen. De 2ste prijs was 100 euro de 3de keer 60 euro. Toen mijn vriend hierop nee. Werden we ook niet verder overgehaald. Verbaasd kwamen wij bij de auto. Wat bleek onze auto had een navigatie systeem al ingebouwd. Verder bleek het eigen risico afkopen ruim 30 euro per dag. We kregen een flashback. Im Sicilië betaal je tussen de 25 en 45 per dag van het afkopen eigen risico. We noemen dit ook nieuwe Maffia praktijken. We zijn door gebrekkige voorwaarde die we niet voor handen hadden niet op de hoogte van dit. Mijn tip is geef de voorwaarde bij bestelling. Zo kan de klant de voorwaarde lezen.
Sterke punten
Verder redelijk vriendelijk personeel
Zwakke punten
Voor mij heeft Sixt geen fijne gevoel gegeven. Wij zullen nooit meer een auto huren bij Sixt. Het gaf mij het gevoel dat Sixt op Goldcar wil lijken met hun agressieve verkoopmethoden. Denkt goedkoop dealtje maar in werkelijkheid betaal hè veel meer.
Helaas was ik met een andere firma in de war maar deze firma is geen dochter van booking.com. com Verklaard een hoop.
Dit bedrijf is een Internet tussenpersoon.ik dacht een dochter van booking.com. com. Deze laatste hebben we hoog staan. Naar als tussen persoon maken ze het niet waar.
Sterke punten
Geordend per prijs.makjelijk zoeken
Zwakke punten
Staan te weinig achter de consument. Het bijkopen van verzekering op de site heeft geen zin omdat je bij autoverhuur bedrijf dan wordt opgezadeld met zeer hoge borgkisten. Indien er wat gebeurt moet je het voorschieten en krijg je dan via verzekering terug. Communicatie zou dus beter moeten naar consument. Een consument wil relax op vakantie en niet worden lastig gevallen in de vakantie of daarna met toestanden. Jammer om dit bedrijf te verslonzen.