Ik heb een elektrisch voertuig gehuurd voor een korte periode van 3 uur. Het ging al snel kapot nadat ik het had opgehaald.
8 uur, 2 takelwagens en 159 minuten bellen naar MyWheels later:
- Het voertuig was nog steeds kapot
- Ik was moe, koud, hongerig, dorstig en had dringend een toilet nodig
- Ik had de hele dag verspild
- Ik had € 62,- moeten betalen voor een taxi naar huis (niet terugbetaald)
- Mijn kind was van streek omdat ik hem niet van school kon ophalen
- Ik kon het artikel dat ik tijdens de reis wilde kopen, niet krijgen
- De verkoper van het artikel was boos en heeft afgezegd omdat ik niet kwam
MyWheels beantwoordt nog steeds mijn e-mails niet en beantwoordt mijn oproepen niet.
Ik ben nog nooit zo'n ernstige systemische disfunctie en communicatiestoringen tegengekomen toen ik telefonisch met een bedrijf probeerde te communiceren.
Dit was en is nog steeds de absoluut slechtste klantervaring die ik ooit heb gehad in mijn 45-jarige leven.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Absoluut alles