Reviews van deze auteur (105882)

Dramatisch

Review over Goldcar

Dramatisch bedrijf
1. onvriendelijkheid en inflexibiliteit bij de balie. Je mag pas 15min voor je richttijd de auto ophalen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt, maar goed. Ze proberen je alles aan te smeren en te zeggen dat je geen verzekering hebt terwijl je die wel hebt afgesloten via bijv. cheaptickets
2. de auto zat onder de krassen dus we moesten dat opnieuw laten controleren. Het waren er zoveel dat het onmogelijk was ze allemaal door te nemen. De jongen daar zei "je hebt geluk want zo valt een nieuw krasje niet op"
3. Toen we nog geen 5 minuten op weg waren gaf de auto aan dat de bandenspanning niet goed was. Na controle bleek de bandenspanning voor 1.4 ipv 2.5 en bij 1 achterband was de bandenspanning 0.7 ipv 2.5. We hebben in 1 week 4x de banden opnieuw moeten oppompen omdat de auto een melding gaf. Ook kregen we een melding dat de olie op was. Dus die hebben we moeten vervangen. De auto was van te voren dus helemaal niet goed gecheckt.
4. de afhandeling van de klacht, ze gaan niet op je klacht 1 en zeggen alleen maar, dit had je moeten controleren voor je wegreed. Hoe had ik de bandenspanning en de olie moeten controleren? Ik mag er toch van uit gaan dat deze gewoon goed zijn als ik een auto huur.
5. we kregen een boete voor extra krassen waarvan ik zeker weet dat we ze niet gemaakt hebben maar die niet duidelijk op het papiertje stonden en omdat het er zo veel waren we geen poot hadden om op te staan.

Wat me nog het meest irriteert is dat ze geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor het feit dat ze ons een slecht onderhouden auto hebben meegegeven!

Sterke punten
Geld kloppen van hun klanten

Zwakke punten
geen goede gecontroleerde auto meegeven.

reacties: