Beste Rentalcars, \\r\\n\\r\\nAl enige tijd worden wij van het kastje naar de muur gestuurd en niemand lijkt ons te willen helpen. \\r\\n\\r\\nWe hebben al meerdere malen een klacht ingediend via de website/app. Hier hebben wij tot nu toe alleen maar automatische antwoorden op terug gekregen. Zeer teleurstellend.\\r\\n\\r\\nAlle documenten zijn al eens naar jullie gestuurd. Ik vind het persoonlijk heel vervelend dat we niet gehoord/geholpen worden (zacht uitgedrukt) \\r\\n\\r\\nHierbij nogmaals een klacht en ons verhaal. \\r\\n \\r\\nOp 8 dec. 2022 heb ik een boeking gedaan voor de huur van een auto via jullie met een huur periode van 30 dagen. Echter hebben wij onze reis aangepast op 8 jan. 2023, waar we deze boeking terug hebben gebracht naar 5 dagen om vervolgens 2 nieuwe boekingen bij jullie te maken, ivm binnenlandse vluchten, met een totaal van weer 25dagen. Het aantal huur dagen zou dus precies hetzelfde blijven, alleen in een andere vorm.\\r\\n\\r\\nWe hebben de eerste boeking aangepast en alles was akkoord, we zouden rond de �521,26 terug krijgen (als ik het goed heb onthouden). Deze aanpassing in boeking is echter niet juist bij jullie doorgekomen, ook heb ik geen enkele mail van deze boeking, dan wel eindfactuur mogen ontvangen. \\r\\nMaar omdat het bericht online zei dat het gelukt was zijn wij onze volgende boekingen gaan maken. Twee binnenlandse vluchten en 2 nieuwe boeking voor een auto via jullie. \\r\\n\\r\\nOnze eerste nieuwe boeking was een Toyota Urban Cruser met boekingsnummer 734693584. Ophalen op Durban King Shaka International Airport op za.28 jan. 2023, retour op Durban King Shaka International Airport op ma. 6 feb 2023. \\r\\n\\r\\nOnze tweede boeking een Renault Kwid met boekingsnummer 794743431 Ophalen op Port Elizabeth op ma. 6 feb. 2023 en retour op Cape Town International Airport op woe. 22 feb. 2023.\\r\\n\\r\\nIk neem aan dat jullie begrijpen dat wij niet 2x een auto voor 30 dagen bij jullie hadden willen huren. En het is dan ook rond uit schandalig dat we van het kastje naar de muur gestuurd worden. \\r\\n\\r\\nIn de bijlage alle documenten die uitwijzen dat wij nieuwe boekingen hebben hebben gedaan als gevolg van het annuleren van de eerste boeking. \\r\\n\\r\\nWij hopen dat we dit keer wel gehoord zullen worden en dat rentalcars ons serieus gaat nemen en gaat helpen. \\r\\n\\r\\nWe vernemen graag hoe jullie dit gaan oplossen.
Sterke punten
None
Beste Rentalcars,
Al enige tijd worden wij van het kastje naar de muur gestuurd en niemand lijkt ons te willen helpen.
We hebben al meerdere malen een klacht ingediend via de website/app. Hier hebben wij tot nu toe alleen maar automatische antwoorden op terug gekregen. Zeer teleurstellend.
Alle documenten zijn al eens naar jullie gestuurd. Ik vind het persoonlijk heel vervelend dat we niet gehoord/geholpen worden (zacht uitgedrukt)
Hierbij nogmaals een klacht en ons verhaal.
Op 8 dec. 2022 heb ik een boeking gedaan voor de huur van een auto via jullie met een huur periode van 30 dagen. Echter hebben wij onze reis aangepast op 8 jan. 2023, waar we deze boeking terug hebben gebracht naar 5 dagen om vervolgens 2 nieuwe boekingen bij jullie te maken, ivm binnenlandse vluchten, met een totaal van weer 25dagen. Het aantal huur dagen zou dus precies hetzelfde blijven, alleen in een andere vorm.
We hebben de eerste boeking aangepast en alles was akkoord, we zouden rond de €521,26 terug krijgen (als ik het goed heb onthouden). Deze aanpassing in boeking is echter niet juist bij jullie doorgekomen, ook heb ik geen enkele mail van deze boeking, dan wel eindfactuur mogen ontvangen.
Maar omdat het bericht online zei dat het gelukt was zijn wij onze volgende boekingen gaan maken. Twee binnenlandse vluchten en 2 nieuwe boeking voor een auto via jullie.
Onze eerste nieuwe boeking was een Toyota Urban Cruser met boekingsnummer 734693584. Ophalen op Durban King Shaka International Airport op za.28 jan. 2023, retour op Durban King Shaka International Airport op ma. 6 feb 2023.
Onze tweede boeking een Renault Kwid met boekingsnummer 794743431 Ophalen op Port Elizabeth op ma. 6 feb. 2023 en retour op Cape Town International Airport op woe. 22 feb. 2023.
Ik neem aan dat jullie begrijpen dat wij niet 2x een auto voor 30 dagen bij jullie hadden willen huren. En het is dan ook rond uit schandalig dat we van het kastje naar de muur gestuurd worden.
In de bijlage alle documenten die uitwijzen dat wij nieuwe boekingen hebben hebben gedaan als gevolg van het annuleren van de eerste boeking.
Wij hopen dat we dit keer wel gehoord zullen worden en dat rentalcars ons serieus gaat nemen en gaat helpen.
We vernemen graag hoe jullie dit gaan oplossen.
Sterke punten
None