Jarenlang regelmatig auto's gehuurd bij Centauro (Portugal), echter wat ze ons nu geflikt hebben gaat er bij mij niet in. Vergeet om te beginnen te reageren op "Klantenservice via de volgende link "http //bit ly/W2Case_en", met een beetje geluk krijg je een standaard copy/paste antwoord van iemand (mens/robot) die niet de moeite doet om je vraag te lezen en te begrijpen.
Ik heb een bon gebruikt voor de vervaldatum ervan (22/11) om een reservering in Porto te maken van 4 tot 11 februari 2023. Nu moet ik deze reservering annuleren en het geld 420 euro is uit mijn zak verdampt in de zak van Centauro.
Trouwens, ik ontving de coupon 6 MAANDEN na de annulering (geannuleerd op 25/05/2020 en coupon ontvangen op 23/11/2020), tussen publiciteit/spam in waar hij verloren ging en ik niet de mogelijkheid had om hem terug te laten betalen.
Het was een moeilijke tijd voor iedereen, maar proberen het op deze manier te herstellen (... stelen) ... alsjeblieft.
Vorig jaar probeerde ik vorig jaar de coupon te gebruiken voor een huur in Italië, maar ook dit werkte niet. Het is toch hetzelfde bedrijf?
P.S. op hun site een mooie greep uit 5-sterren Google-reviews.... probeer eens een Google review te schrijven of te zoeken over Centauro...
Sterke punten
Veel te duur tegenwoordig
Zwakke punten
klantenservice onbestaande
Review: Geld kwijt
Het kan gezegd worden. Na 3 jaar, enkele dozijn emails en een paar reviews, vandaag mijn terugbetaling gekregen. Moet ik tevreden zijn? Het is maar rechtvaardig.