Eind augustus op een heel mooie dag, ging de huur niet door, doordat ik geen smartphone bezit, maar een mobieltje. Tot mijn grote frustratie. Want met een smartphone alleen kan je via de app inchecken en dienen er ook nog 8 foto's gemaakt te worden in verschillende standen voor de verzekering.
Op de website stond niet aangegeven, dat autohuur slechts met een smartphone kan lukken. Ook bij navraag met het Snappcarteam werd me dat niet geheel duidelijk.
En daarna heb ik bijna grijze haren gekregen over het afmelden. Snappcar gaf verhuurster op de betreffende morgen een incheck via een mailadres, waarop geen retourmail kan worden gezonden. Dus haar bericht, dat huur niet doorging pakte niet.
Snappcar support wilde mijn geld niet terugbetalen, want mijn - overigens zeer vriendelijke verhuurster - had de autohuur niet bij ze afgemeld! Ik moest uiteindelijk wederom persoonlijk bij de verhuurster langs om haar te vragen, of - ondanks mijn niet kunnen inchecken die verhuurdag - of ze Snappcarteam wilde berichten, dat ik niet met haar auto vertrokken was die dag! We konden geen werkend mailadres vinden van Snappcar. En daarna de verdere correspondentie met het supportteam. Telkens een andere persoon, die ook niet echt op de vraag en de nood antwoord gaf. Maar in bureaucratische stappensystemen geleerd heeft te denken. Pffff ....en na veel mails kwam ik erachter hoe ik mijn geld en uiteindelijk ook borg terug kreeg. klantonvriendelijk...
Echt een team wat niet door de directie getraind is om met je mee te denken en de website zit ook al vreemd in elkaar!
Griezelig vond ik ook dat er geen fysiek kantooradres op de website vermeld staat!
Zo blij was ik aan een balie van Autohopper daarna terecht te komen, waar ik netjes geholpen werd door de man en waar ik dezelfde dag, dat ik hun huurauto weer terugbracht, de verrekening van het geld en de borg weer op mijn bankrekening terug ontving. Zonder te vragen!!! 'T spaart een mens enorm veel tijd!
Wat een verademing was dat!
Meerta
Zwakke punten
zie boven