Ik huur regelmatig auto's in het buitenland bij verschillende verhuurbedrijven. Nooit problemen en altijd goede en nette sevice. In Mallorca huurde ik een auto bij Goldcar ik had deze van tevoren online gereserveerd voor een goede prijs (niet wetende dat ik in hun val werd gelokt). Bij de desk op de luchthaven werd mij verteld dat de voucher ongeldig was omdat de roepnaam die ik had ongevuld niet overeenkwam met de doopnamen op mijn paspoort. De voucher moest aangepast worden met de juiste namen. De kosten daarvoor waren 70 euro. Bij het opmaken vab de nieuwe voucher werd er ook nog eens ongevraagd een upgrade van auto gedaan (omdat de auto die ik had gereserveerd niet meer beschikbaar zou zijn) en er werd een extra verzekering aan toegevoegd. Ik tekende online maar voordat ik op 'handtekening accepteren' vroeg ik om uitleg over de upgrade en verzekering. De medewerkster zei dat dit nodig was omdat dit samenging met het online boeken van de huurauto. Ik weigerde vervolgens op 'handtekening accepteren' te drukken omdat het van alle kanten niet klopte. Ik zei tegen de medewerkster dat ik dot nog nooit mee had gemaakt, dat ik afzag van de huur en dat ik bij een ander verhuurbedrijf een auto ging huren. Voordat ik het doorhad boog de medewerkster over de balie en drukte op 'handtekening accepteren'.. Stennis lopen maken aan de desk en gevraagd of ik de manager kon spreken. Ik werd totaal genegeerd en uiteindelijk een paar honderd euro lichter gemaakt. Drukke balies met lange rijen potentiele 'slachtoffers' hielp hen daarbij. Dit is met recht een criminele organisatie die door de autoriteiten eens goed onder de loep genomen moet worden.
Sterke punten
Geen!
Zwakke punten
Het huurproces van a tot z.