Bij aankomst blijkt al na het trekken van een nummer dat eigen Premium-klanten voor gaan. Dus 65 minuten geduurd om de auto te krijgen. Vervolgens bleek voertuig niet de gevraagde, maar een vieze, niet gewassen en volledig beschadigd Fiat te zijn. Ruitenwisser voor/achter kapot. Geen achterklep, waardoor goederen uit de kofferbak moesten.
Na gesprek met personeel, wordt er een melding in dossier gemaakt, waarna je weer weg kunt.
Bij terugkomst werden de "oude" schades ZEER aandachtig door personeel bekeken om daarna met mij over te komen praten. Nadat ik had aangegeven dat ik bij het ophalen van de auto een video had gemaakt, werd mij aangegeven dat zij niet zo moeilijk waren over de schades. Alsof ik die had gemaakt!!
Centauro is mijn ervaring met een autoverhuurbedrijf in buitenland waardoor je een slechte gevoel overhoudt.
ADVIES is dan ook NIET huren bij Centauro!
Sterke punten
je proberen gerust te stellen en het bos in te sturen!
Zwakke punten
zeer chaotisch en niet duidelijk communiceren