Een ieder, die op zoek is naar een huurauto tegen de beste voorwaarden en meest scherpe prijzen moet zeker bij Hertz autoverhuur zijn. Dit bedrijf is al tientallen jaren op de markt en weet als geen ander hoe ze huurders van auto’s de beste service moeten bieden. Met meer dan 10.000 vestigingen wereldwijd, 145 landen en 6 continenten behoort Hertz tot een van de meest betrouwbare en grote autoverhuurbedrijven ter wereld. Je hoeft je dus geen zorgen te maken als je een auto wenst te huren bij Hertz. Je krijgt niet alleen de beste prijs, maar ook de  beste service welke vele andere autobedrijven niet of nauwelijks kunnen evenaren.

Hertz Autohuren

Je kan het bedrijf overal ter wereld vinden. Een aantal toplocaties zijn Spanje, Engeland, maar ook de V.S. en Zuid-Afrika zijn vertegenwoordigd. Waar je ook naar toe gaat, je hebt altijd de mogelijkheid om een Hertz auto te bestellen!

Hertz Mogelijkheden

Als je bij Hertz een auto wilt huren heb je een groot aantal mogelijkheden. Wil je die rode Jaguar F rijden? Dan is de fun collection wellicht iets voor jou. Met het hele gezin op stap? Dan ga je gewoon voor de family collection. Wil je ook nog eens aan het milleu denken dan kies je uiteraard green. De mogelijkheden bij Hertz zijn net zo gevarieerd als jou wensen.

Hertz Kosten

Hertz denkt graag aan haar klanten en heeft daarom verschillende aanbiedingen lopen. Afhankelijk van je bestemming kan je behoorlijk wat geld uit besparen. Kijk daarvoor eens op de website en zie wat Hertz jou te bieden heeft.


Hoe weet ik of mijn gewenste auto beschikbaar is bij Hertz?

Het vinden van beschikbare huurauto's is absoluut niet moeilijk. Het enige wat je moet doen is surfen naar de startpagina van de site alwaar je het online zoekformulier van de site zal aantreffen. Je kunt via dit formulier geheel gratis een overzicht krijgen van alle beschikbare huurauto’s. Dit overzicht is gebaseerd op de door jou aangegeven voorkeuren. In het zoekformulier kun je als eerst aangeven of je op zoek bent naar een auto of een bestelwagen. Hierna kun je gegevens invullen zoals je ophaallocatie en retourneer locatie, ophaaldatum- en tijd alsook je afleverdatum- en tijd. Indien je beschikt over een kortingscode, dan kun je deze ook ingeven. Na alle gegevens verwerkt te hebben kun je klikken op het tabje ‘reserveren als lid’ of ‘reserveren als gast’. Na hierop geklikt te hebben krijg je een overzicht te zien van alle beschikbare huurauto’s. 

In het overzicht krijg je niet alleen de beschikbare auto’s te zien, maar ook nadere details zoals het aantal personen, die in de auto kunnen, de voorwaarden welke gekoppeld zijn aan het huren van de auto, nadere specificaties van de auto en wat in de prijs begrepen is. Als je als gast bent ingelogd, dan zou je een auto kunnen selecteren en telefonisch kunnen informeren naar de prijs. 


Gold Plus Rewards

Bij Hertz heb je als huurder ook de mogelijkheid om geheel gratis lid te worden van de Gold Plus Rewards. Deelname is niet alleen gratis, maar het maakt het boeken van een auto ook nog eenvoudiger, sneller en belonend. Je kunt als lid van de Gold Plus Rewards ook nog gebruik maken van de Fast Track Service. Deze service maakt het mogelijk voor jouw om de wachtrij over te slaan en direct naar je auto te gaan. Je kunt verder niet alleen punten verdienen voor gratis huurdagen of frequent traveller miles, maar je bespaart ook nog eens tot 5% op elke huur, gratis upgrades & bij het toevoegen van extra bestuurders. Lekker handig en maakt het huren van een auto alleen nog aangenamer.


Hertz Premium

Bij Hertz heb je niet alleen de mogelijkheid om een normale auto te huren, maar je kunt ook de meer fantastische exclusieve auto’s huren. Of je nu een weekendje weg wilt of een lange roadtrip gaat maken, de voorpret van je vakantie begint met het reserveren van je auto. Hertz heeft meer Premium automodellen dan ooit tevoren waardoor je je vakantie net iets specialer kunt maken. De auto's in het premium segment bieden een luxe rijervaring voor een verrassend betaalbare prijs. Voel de wind door je haren terwijl je langs de Franse Rivièra rijdt in een Mini cabriolet. Aanschouw de adembenemende Schotse meren in een Range Rover Sport. Ontdek de Amalfikust in een BMW 4 serie. Ga relaxed op stedentrip in de voortreffelijk parkeerbare Mercedes-Benz A-Klasse, of ga op outdoor avontuur in de nieuwe luxe Land Rover Discovery. In heel Europa, maar ook daarbuiten kun je de luxe auto's voor elke gelegenheid en elk budget, met het beste aanbod in elke klasse huren.


Hertz Minilease

Bij Hertz heb je niet alleen de mogelijkheid om een auto te huren, maar je kunt ook gebruik maken van de minilease optie. Deze optie wordt ook wel gezien als het beste alternatief voor (private) shortlease. Voor het huren van een auto voor een periode van 30 dagen of langer, kun je gebruik maken van de minilease optie van Hertz. Je krijgt dan alle voordelen van leasing echter zonder langdurig contract en dus zonder verplichtingen. Je krijgt dus totale flexibiliteit, hoef geen extra aanbetalingen te doen en geen extra kosten wanneer je de auto eerder inlevert. Hertz biedt een ruime keuze aan auto's met maar liefst 3000 kilometer vrij per maand, 24-uurs pechhulpdienst en standaard verzekering voor schade en diefstal. De Hertz Minilease heeft dus als voordeel, dat je een vast huurbedrag betaald per maand, niet gekoppeld bent aan langdurige contracten, je kunt indien gewenst van auto wisselen en je kunt per 30 dagen 3000 kilometers vrij rijden. Genoeg reden om dus bij langdurige huur te kiezen voor de Hertz minilease.


Hertz Students

Ook studenten komen bij Hertz helemaal aan hun trekken. Bij Hertz kunnen zij namelijk 15 tot 20% korting genieten op elke auto, die zij huren. Ben jij een student met als leeftijd 21 jaar of ouder? Heb je langer dan een jaar een rijbewijs? Dan kun je direct een auto huren bij Hertz en gebruik maken van de Hertz Students optie. Elke student heeft weleens een auto nodig. Moet je misschien verhuizen of wil je een leuke stedentrip maken met de auto of moet je op visite bij vrienden in het Noorden van het land, dan is het heel handig om een auto te huren. Je bent dan niet afhankelijk van openbaar vervoer en je kan ten volle genieten van je tripje. Als neusje op de zal biedt Hertz alle studenten een korting van 15% bij het huren van een auto en een korting van 20% bij het huren van een bestelwagen.


Minimum leeftijd autohuur

Een ieder vanaf 21 jaar kan een auto huren bij Hertz. Echter geldt er voor personen beneden 25 een toeslag. Deze jonge bestuurders betalen de extra toeslag bij het ophalen van de auto bij de Hertz locatie.

Neem een kijkje bij Hertz


Hertz Reviews

    Waardeloos Hertz

    Via rentalcars een auto gehuurd met daarbij inclusief een extra verzekering, dit zonder extra kosten.

    Eenmaal aangekomen op Málaga begint de medewerker achter de balie met het stellen van de standaard vragen, waaronder ook de vraag of wij een extra verzekering van 300 euro zouden willen afsluiten. Wij hebben hier vriendelijk voor bedankt omdat wij al een verzekering hadden afgesloten, waarna ons werd gezegd dat wij dan alleen de bon nog zouden moeten tekenen voor ontvangst.

    Hij was alleen wel "vergeten" te zeggen dat wij hiermee ook zouden tekenen voor een premium rosé service. Dit hebben wij over het hoofd gezien en hier hadden wij dus klaarblijkelijk beter op moeten letten, ondanks het feit dat er door ons al duidelijk was aangegeven dat wij geen extra verzekering nodig hadden.

    Het is jammer dat er op deze manier geld verdiend moet worden. Mijn vriend heeft twee keer contact gehad met de klantenservice om tot iets van een oplossing te komen, maar tot dusver zonder resultaat.

    Je zou van zo'n wereldwijd bedrijf wel iets meer verwachten.

    Dirk Frowijn

    Zwakke punten
    Veel

    Opgelicht na autohuur Kreta

    Wij hebben op het vliegveld Heraklion bij Hertz een auto gehuurd. Was een VW Polo, een prima auto.
    Bij huren hebben we er aan gedacht overal foto's van te maken en bij inleveren was de auto na controle mondeling akkoord bevonden. Helaas hebben we er toen niet aan gedacht om evengoed foto's te maken. Later kregen wij een vals controlerapport over de e-mail van een VW Polo met het betreffende kenteken en extreem veel schade, net of we in een ravijn waren gereden! Na foto's vd rapportage en onze foto's van het begin te hebben vergeleken, zagen we dat er andere wieldoppen op deze auto zaten. De kentekenplaat is dus snel verwisseld op een schadeauto, zodat de schade meerdere keren geclaimd kan worden! Vervelende manier om zo een fijne vakantie af te moeten sluiten. Let dus op dat je naderhand foto's maakt en je handtekening onder een akkoordverklaring/controlerapport zet! Bij ons is er namelijk gewoon een kruisje gezet bij onze naam op de valse rapportage..!

    Sterke punten
    Prima auto en stond op tijd klaar

    Zwakke punten
    Oplichters

    Waardeloze oplichters

    Huur niet bij Hertz
    fraudeurs, ongerechtvaardigde creditcardafschrijvingen zonder toestemming vanwege zogenaamde schade.

    Don’t rent Herz

    don't rent from Hertz
    fraudsters, unjustified credit card debits without approval due to so-called damage.

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar

    Verschrikkelijke klantenservic

    De locatie en de autohuur is prima. De klantenservice is echt dramatisch. Het is onmogelijk hertz telefonisch te bereiken en kan alleen per mail. Per mail copy pasten ze antwoorden van de veelgestelde vragen en gaan ze niet in op je klacht. De chatfunctie is ook al beroerd, na een half uur wachten ben ik nog steeds de eerst wachtende.

    Ik heb een bus gehuurd en ben naar zweden gegaan. Ik moet in zweden tol betalen in gothenburg.
    Hertz krijgt een keer per maand een overzicht van the swedish transport agency van ALLE tol die al hun gehuurde auto's moeten betalen.

    Omdat mijn tol op 1 juni was moet ik alle tol van alle gehuurde auto's over de hele maand juni betalen omdat blijkbaar hertz niet naar de hele bijlage kan kijken en ziet dat het een gecombineerde rekening is van al hun voertuigen.

    En voor deze dienst betaal ik ook nog eens 32 euro administratiekosten.

    Nu al tweemaal per mail uitgelegd wat het probleem is en dat ze de rekening moeten uitsplitsen en verdelen over de verschillende huurders.

    Hun antwoord: als ik bezwaar heb tegen de heffing moet ik me wenden tot the swedish transport agency.

    Ik betaal nu alle tol van alle huurders van hertz die in juni in zweden tol moeten betalen.....

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    klantenservice, kennis en kunde

    Huur niet bij Hertz! Scam!

    Bij Hertz op vliegveld Budapest een auto gehuurd. Auto amper gebruikt en voorzichtiger op geweest dan mijn eigen auto, waar ik al vele jaren zonder schades mee rijdt. Twee dagen na het inleveren van de auto kreeg ik een bericht per e-mail dat ik voor 390€ schade aan de voorbumper zou hebben gezorgd. Totale onzin en oplichterij! Huur hier geen auto!

    Zwakke punten
    Oplichterij!

    Extra kosten op rekening gezet

    This March I rented a car with Hertz via an external party. With this party I was fully insured, no need for extra services via the rental company.

    At checking in with Hertz at Malaga airport I verbally stated I did not need extra services as I was fully insured. The man who helped me asked again if I wanted full insurance..again I stated I wanted nothing.

    Then the contract was presented where he put an X where I had to sign. As I was renting with an reputable company and because I twice stated I did not need any extra service, I did not read every letter on the contract, just quickly scanned for any abnormalities. Thereafter signed and got the car.

    When returning the car 2 weeks later I got an extra invoice (58,08 euro) from Hertz for premium assistance. (I was already insured for this)

    I never asked for this, I was also not asked if I wanted this service! The man just put it on my contract as an extra and had me sign for it. When confronting Hertz with this they just stated I signed for it.

    I know that with lots of the cheaper rental companies you should really be carefull what you sign for. But also with Hertz apperently.

    Therefore warning: check your Hertz contract carefully for unwanted and for services not asked for!!! Here they try to make extra money as well!

    In my contract in Spain it was just the line: “ Premium Assistencia” it’s really easy to miss.

    Sterke punten
    Bijna nieuwe auto

    Zwakke punten
    Oplichters aan de balie
    Auto niet netjes schoongemaakt

    klantenservice????..

    Stel een voor mij belangrijke vraag over de mail.zonder haast zoals aangegeven in hun procedure. Krijg terug dat ze de vraag alleen via de chat willen beantwoorden?????? Raar bedrijf

    Sterke punten
    Makkelijk bespreken via de site

    Zwakke punten
    Geen aftersale

    Fraud

    Hertz rental car Schiphol are thiefs. They are steeling money from your credit card with false damage rapport. The damage that's allready on the car they let the next client pay for it. When you ask for the videocamera's from the garage of car they don't responde.

    Zwakke punten
    Steeling money from the credit card with false damage raports

    Slechte customerservice

    Wij kregen op Malaga airport een ongevraagde upgrade waarvoor we achteraf flink moesten betalen. Een klacht ingediend bij Hertz en het hele verhaal zo ongeveer 13 keer gemaild. Het enige wat er komt is steeds dezelfde standaardmail. Ik heb niet het idee dat er iemand het verhaal leest. Iemand spreken is al helemaal onmogelijk. Van een gerenommeerd bedrijf als Hertz zou je toch iets anders verwachten.

    Doffe ellende

    Wat een doffe ellende dit. De Hertz App is met afstand de slechtste app die ik ooit heb mogen/moeten gebruiken. Gisteren na veel gezeur een boeking kunnen maken en sindsdien zit mijn account om de één of andere reden op slot. Als je telefonisch kiest voor de optie om een Nederlandstalige persoon te spreken krijg je een slecht Engels sprekende persoon aan de lijn die je vertelt dat je bij de klantenservice moet zijn en dat die niet telefonisch bereikbaar zijn. Nu maar een e-mail gestuurd en eigenlijk al overtuigd dat dit een eindeloos verhaal gaat worden.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte website en app, superslechte klantenservice, vaak (niet altijd) chagrijnig baliepersoneel

    Je moet maar durven

    Auto gehuurd via bij Hertz, de auto is net een jaar oud. De Hertz man weigerde om samen rond de auto te lopen om te kijken naar de gebreken, omdat de auto toch gehuurd was via een ander bedrijf. Op een warmer dag onderweg naar bestemming komen we erachter dat de airco niet werkt! Maar nog erger de remmen trillen! Linksvoor kwam zelfs rook van de rem af.Gelijk gemeld bij Hertz, reactie we hebben het genoteerd (punt).
    Ondanks dat in de er in hun rapport staat "Freshly cleaned and safety checked" klopt dat totaal niet. Alle stoelen zijn te vies om op te zitten. Op het dashboard kan je een stukje papieren tegen het dashboard aanhouden en dat blijft gewoon zitten vanwege de viezigheid. Niet echt professioneel om ze een auto mee te geven.

    Nog een keer een auto gehuurd via een ander bedrijf. Deze had ook gebreken. Op de dag van inlevering moesten we deze keer wachten totdat de auto was gecontroleerd op schade. En ze hadden schade gevonden! Dat was raar, want we hadden geen schade gemaakt. Ik heb zelfs niet eens gekeken waar ik de �schade� zou hebben gemaakt die dag. Toen de Hertz man erachter kwam dat we deze auto hadden gehuurd via een ander bedrijf was er ineens niets meer aan de hand. Raar!
    Toch even het rapport van Hertz erbij gepakt en daar bleek dat het geen recente foto�s (van veraf en niet scherp) betreft. Wellicht hebben ze het zelf niet door, maar ik merkte in hun communicatie dat ze het niet zo nauw nemen met AVG van hun klanten.

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    Geen service en onderhoud. Auto's zijn gevaarlijk en enorm vies.

    Nooit bij meer Hertz

    Hertz bood een koopje aan. Wij gingen hierop in en sloten er een verzekering bij af. Eenmaal op het vliegveld bleek dat ze, of een gigantisch borg wilden hebben of dat je nog eens 500 euro bij mocht betalen en dan was je volledig verzekerd. Dit stond niet zo op de website en ik vind het een schandalige praktijk van Hertz. Ze spelen handig op de situatie in en pressen je zo om een gigantisch dure verzekering af te sluiten, aangezien er niet veel mensen zullen zijn die de borg kunnen/gaan betalen.

    Nooit meer bij Hertz!!!!

    Sterke punten
    Zijn er niet. Oplichters!

    Zwakke punten
    Oplichters!

    Oplichters!

    Wij hebben in ierland schade gemaakt met onze auto. De banden/ wielen waren niet verzekerd. We hadden 2 lekke banden. Reken ze 281 euro per band. Dit is nog belachelijk? En dan nog velgen reparatie van 430 euro.
    Maar het ergste is ook nog dat nadat we het schadeformulier hadden ingevuld en ondertekend zij er nadien nog wat bijgezet hebben en de prijzen. Dit mag helemaal niet. Gelukkig heb ik. Hier foto’s van

    Sterke punten
    Dat je kunt boeken zonder pincode

    Zwakke punten
    Ze rekenen belachelijke bedragen en zijn slecht te bereiken. Stel oplichters!

    Schandalige oplichting!!

    Sunny cars / Hertz : Extra kosten via creditcard ontfutseld door ‘Super Cobertura’ in Spanje te laten ondertekenen met de boodschap dat het borg was die we zouden terugkrijgen, wat een oplichting!! Daardoor bijna het dubbele betaald, schandalig)-:

    Hertz is verschrikkelijk

    Je probeert in te loggen, website is een drama, lidcode weg, loyalty programma weg, app werkt voor geen meter. Investeer aub in de IT.

    Sterke punten
    Logo

    Zwakke punten
    IT

    Marginaal

    We hadden een monovolume besteld en kregen een kleine schijtauto. Dit voor 4 pers en een baby. De maxicose voor de baby was beschimmeld en had niets meer van padding. Gekrijs allom, leuke start van de reis

    Sterke punten
    Oplichterij

    Zwakke punten
    Al de rest

    Afschuwelijke tent

    Afschuwelijke tent. Auto vooraf via Booking.com gereserveerd en betaald. Auto die gereserveerd was is niet voorradig u krijgt een vervangende vergelijkbare auto. Na inlevering van de auto werd twee weken later ruim € 2000,= van mijn rekening afgeschreven omdat ik een upgrade geaccepteerd zou hebben. Op klachten wordt niet gereageerd, mails worden niet beantwoord. Ik ga vervolgstappen ondernemen. Aan een ieder die van plan is een auto te huren, doe dit NOOIT bij hertz

    Sterke punten
    Niet van toepassing

    Zwakke punten
    Zeer gebrekkige klantenservice, ik ben volledig het vertrouwen kwijt in Hertz

    Oplichters!

    Oplichters!
    Auto gehuurd bij Hertz op Malaga Airport
    Bij verhuur ter plekke wordt aangeboden om een tweede chauffeur in te schrijven. Er wordt niet aangegeven dat dit behoorlijk wat extra kost (53 euro voor 3 dagen) Bij weigering van de extra verzekering kregen wij ineens een andere speciale wagen: de Rode Peugeot traveler met kenteken: 1358LPG. Deze wagen heeft al stiekem een kras onder bumper die jij niet ziet. Bij terug komst ziet de werknemer met de krullen de kras wel al vanaf 5 meter. Ook met de brandstof bijvullen wordt je opgelicht, een kwart leeg, wordt een kwart volle tank. Hier loop je niet op te wachten als je moet vertrekken met het vliegtuig. Het heeft geen zin om naderhand met foto’s en bewijs naar herz HQ te mailen, die interesseert het schijnbaar niet.

    Sterke punten
    ?

    Zwakke punten
    Klantenbinding

    oplichting

    auto gehuurd bij Hertz op Hato Airport in Curacao.
    achteraf een flink bedrag moeten betalen, ivm extra verzkeringen e.d.. Terwijl ik een bon had gekregen zonder munteenheid, daarvan ging ik uit van antilaanse guldens. Nu blijkt dat ze alles in Dollars doorberekenen. Dus nu ben ik twee keer zoveel geld kwijt aan die auto. Pure Oplchting dus! Nooit meer Hertz voor mij.

    Zwakke punten
    oplichters

    Slechte service

    Ik had een auto gehuurd voor 30 dagen nadat mijn eigen auto onherstelbaar bleek. Na 1.5 week werd die onverwacht toch gerepareerd en bracht ik de auto terug naar hertz ( via Thrifty) ik kreeg geen cent terug van de huur van de resterende 20 dagen. Dit omdat ik vooruit had betaald via internet. Als ik via creditcard had betaald had ik het terug gekregen. Ik vind het slechte service dat er zo weinig met een klant mee wordt gedacht!

    Sterke punten
    De communicatie met rental cars, moederbedrijf, was goed maar de uitkomst niet.

    Zwakke punten
    Totaal niet meegedacht met deze uitzonderlijke situatie en het grote aantal dagen dat ik vooruit had betaald en niet had gebruikt.

    Aanbevelingen zijn eerder oplichterij. AirPort Malaga

    Auto met no worry gehuurd via easy terra waar wij al jaren mee boeken en zeer tevreden over zijn ! Herz Malaga raadt ons een grotere wagen aan gezien de kleine die wij hebben besteld een zodanige slokop is in benzine wij de meerprijs van 150€ in geen tijd zouden terugverdiend hebben. Wij hebben in totaal 110€ benzine verbruikt 🤨 Toen we hiermee niet akkoord gingen bleek vervolgens die de voor de bestelde wagen geen correcte verzekering wat ook weer niet correct was. Ten slotte deed men nog een poging om een duurdere automaat aan te smeren.

    Wat een aanfluiting

    Een bedrijf die een wereldwijde dekking heeft en daar ook mee adverteert. Snel een auto nodig hebben om je snel te kunnen verplaatsen.
    Wat ze er niet bij vermelden dat je de auto altijd terug moet brengen naar de verhuurder waar je hem gehuurd hebt. Mocht je binnen Nederland een andere locatie hebben waar je de auto inlevert dan rekenen ze minimaal 30 euro!

    Sterke punten
    nette auto

    Zwakke punten
    slechte service
    zeer vieze locaties

    Boek niet bij Hertz

    Boek NOOIT met Hertz! We hadden via een website onze auto geboekt en de auto volledig verzekerd. Hertz communiceerde niet met deze website en heeft 300 euro extra gerekend voor verzekeringen. Dit is natuurlijk deels te wijten aan de website, maar wel vervelend. Vervolgens kregen we een 'upgrade' van onze auto.

    Na een paar dagen bleken de remmen stuk te zijn. Ik reed van een berg af, trapte op de remmen, maar er gebeurde niets. Hertz vroeg ons om naar het vliegveld te rijden voor een vervangende auto. Levensgevaarlijk, maar goed... We hebben daar 2 uur gewacht, maar door miscommunicatie was er niemand. We moesten een dag later terugkomen. Een dag later was er opnieuw niemand omdat iemand zich had verslapen. Uiteindelijk werd ons gevraagd om terug te rijden naar het tankstation omdat de tank niet helemaal vol was (wat dus levensgevaarlijk is met kapotte remmen).

    Hertz zei dat ze uit coulance de benzinekosten voor eigen rekening zouden nemen. 2 dagen later werd het alsnog afgeschreven. Die 'upgrade' van een auto kostte ons overigens ook 150 euro aan extra benzine omdat de auto heel onzuinig is. Onze conclusie: boek niet bij Hertz.

    Zwakke punten
    Slechte service, levensgevaarlijke auto

    Oppassen bij HERTZ autoverhuur

    Via officiële website van HERTZ auto geboekt. In het buitenland helaas problemen ondervonden. Zo werd een factuur achtergehouden en ondanks dat ik had aangegeven dat ikgeen additionele verzekeringen wilde werd dit op een zeer geraffineerde manier aan mijn creditcard afschrijving toegevoegd. Resultaat een aanzienlijk hogere eindafrekening. Zeer louche praktijken van een bedrijf waarvan je dit niet zou verwachten. Ik heb meteen na thuiskomst contact gezocht met HERTZ via de website waarop ik ook de boeking had gemaakt. Een aantal emails verder laten zij weten dat de auto is gehuurd bij een lokale vertegenwoordiger van HERTZ en dat zij verder niets aan mijn klacht kunnen doen. Kortom ik moet het maar uitzoeken met het lokale bedrijf. Er is dus geen enkele reden om te denken dat huren via de officiële website van HERTZ enigzins betrouwbaar is. Klantenservice bestaat hier niet. Ik ben heel diep teleurgesteld. Een hoge rekening met leugens en bedrog!!

    Zwakke punten
    Klantenservice


Bezoek Hertz

Schrijf een review