Bij bo-rent.nl autoverhuur streeft men ernaar om de goedkoopste te zijn, zodat een ieder de mogelijkheid heeft om de auto te pakken. Bo-rent.nl autoverhuur is namelijk de goedkoopste in autoverhuur binnen Nederland en zij bieden ook de beste service.

Bo-rent.nl Autohuren

Een auto huren bij bo-rent.nl is al ruim 35 jaar de gewoonste zaak van de wereld. Zij zijn de meest ervaren partner voor een auto huren en het huren van bestelbussen en vrachtwagens. Bo-rent.nl heeft meer dan 67 vestigingen verdeeld over Nederland. Dit bedrijf biedt de beste deals, het is goedkoper dan de aanbieders en zorgt ervoor dat je geen extra kosten betaald. 

Bo-rent.nl Mogelijkheden

Bij bo-rent.nl ben je niet alleen terecht voor het huren van personenauto’s, maar ook voor het huren van een bestelbus of vrachtwagen. Tijdens het bestelproces krijg je de mogelijkheid om aan te geven als je de eigen risico wilt verlagen en je kunt aanvullende verzekeringen toevoegen aan de reservering. Je krijgt ook de mogelijkheid om een navigatiesysteem te huren. Het afleveren van de huurauto kan ook buiten de openingstijden. Indien je geen annuleringsverzekering afsluit kun je tot 48 uur voor aanvang van de huurperiode, de reservering kosteloos annuleren.

Bo-rent.nl Kosten

Bo-rent.nl houdt van transparantie en duidelijkheid. Bij het reserveren zie je direct wat de kosten zullen zijn en welk bedrag inclusief borg je moet afrekenen. Zo ontstaan er geen verrassingen. De voertuigen van Bo-rent.nl Autoverhuur zijn standaard WA-verzekerd. Per dag krijg je 100 kilometers vrij. Bij een 4-uurs tarief heb je 50 kilometers vrij. Bij personenauto’s zijn er tijdens het lang weekendtarief 400 kilometers vrij.


Bo-rent Reviews

    Louche bedrijf

    onlangs bij Bo-rent een bus gehuurd voor de verhuizing van mijn dochter.
    Na een vermoeiende verhuisdag heb ik mijn dure, grote, aluminium platform wagen bij het terugbrengen in de bus laten liggen. Stom van mij natuurlijk, maar ik was best moe van de dag. Het fancy en precies goede model voor mijn werk is overigens niet meer te koop. Na een paar dagen kwam ik er pas achter dat ik het vergeten was en heb ik navraag gedaan bij de vaste personeels lieden ter plekke, en ze wisten zogenaamd niet meer waar het ding gebleven was, maar geloof me dat elke auto die wordt teruggebracht, van binnen en buiten grondig wordt gecheckt. Eventueel achtergebleven spullen, en zeker een dergelijk groot ding, kunnen ze onmogelijk niet opmerken. De conclusie van dit verhaal laat ik aan de lezer van deze review, daarom schrijf ik mijn ervaring over dit bedrijf. Mijn advies: Betaal liever een paar euro meer voor je huurauto bij een bonafide bedrijf.

    waardeloos

    personeel zou zonder problemen bus kunnen ophalen
    nee dus moest op eigen adres bus huren terwijl reservering zakelijk was
    borg betalen terwijl wij betaling na verhuur hebben

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    waardeloos

    huren een mercedes Benz zakelijk gereserveerd via mail, telefonisch contact omdat huur zakelijk is, mail met debiteurennr en bezoek op vestiging geen probleem!!!
    maar als medewerker bus op komt halen kan het niet omdat wij al 2 jaar niets hebben gehuurd
    Services NUL
    klantvriendelijkheid NUL
    ook nog steeds geen melding naar ons bedrijf dat verhuur niet mogelijk zou zijn

    Sterke punten
    geen communicatie onze medewerker krijgt geen auto mee heeft papieren van reservering uitgeprint bij

    Zwakke punten
    geen communicatie reservering akkoord maar geen auto

    Klopt niet

    Busje gehuurd. De bus met 3/4 volle tank meegekregen ( want de benzinemeter zou niet goed zijn?) Met volle tank weer teruggebracht, want meter deed het ineens wel?? Dit was niet bespreekbaar. Zo ook niet volledige borg terug gekregen, terwijl alles op orde was. Hier ook geen toelichting op gekregen.

    Zwakke punten
    Vervelende communicatie aan de balie.

    Wrak van de weg

    Mijn autobedrijf had geen leenauto dus heb ik een auto gehuurd bij Borent.
    Na 2 km viel het rempedaal op de vloer en ik kon niet verder.
    Ze konden mij niet helpen dus moest de wegenwacht bellen.
    Een onaangename ervaring!

    Onnodige schoonmaakkosten

    Zelf de bus helemaal schoongemaakt brengen ze daar zelf €40 voor in rekening..

    Oplichterij pas op met huren!

    Huur nooit maar dan ook nooit bij Bo-Rent een auto kom je later dan 5 uur terug met 1 wagen brengen ze gelijk een meer dag in rekening echt te belachelijk voor woorden daarbij wagens zeer slecht onderhouden doodsman kist zo slecht als die wagens zijn in hun staat. Lekker makkelijk geld verdienen zo met verhuren van wagens slecht onderhouden en dagen extra in rekening brengen voor niks heerlijk zo wil ik me geld ook wel verdienen!

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Geen.

    Engelen geduld hebben

    Engelen geduld hebben
    Bus top , maar had 15 km gereden en ik moest er 3,5 liter diesel in gooien 😂😂
    Dat is nog het minst erge , je moet ook nog eens een volle week wachten tot je borg terug is.
    Gelukkig heb ik het niet nodig , maar in de tegenwoordige tijd moet het binnen 1 en Max 2 dagen retour zijn.
    Bij andere verhuurbedrijven zoals Boels heb je het al binnen 2 dagen terug.
    1 x maar nooit weer.

    Sterke punten
    Reserveren

    Zwakke punten
    Te lang op je borg wachten

    factuur hoger dan offerte

    Ik mocht de bus iets eerder halen, maar nou blijkt dat ze daarvoor 90 euro !!! extra rekenen. Zo lomp om dat niet te zeggen en dan te verrekenen met de borg. En het filiaal geeft niet thuis, het hoofdkantoor zal reageren op een mail zeggen ze.

    Sterke punten
    dichtbij

    Zwakke punten
    onduidelijk. slechte communicatie. foute factuur.

    They charge one day extra

    I've rented the van on Saturday. They said that it was no problem to leave the key at their shop once done. Instead, they secretly charged one extra day (Sunday). I had to reach out myself to get an explanation. Very dishonest. Their English is poor so not an option for expats.

    Zwakke punten
    dishonest. unclear communication

    er is altijd iets mis

    ik zou graag op 3 punten een enorm dikke klacht willen indienen bij jullie en daarna hoef ik nooit meer een bus of auto bij jullie te huren, en ga ik voortaan naar de duurdere maar veel vriendelijkere en degelijkere EuropCar.

    De context: eind april heb ik een bus gehuurd bij Bo-Rent Amersfoort voor 2 dagen (26-27 april). Op het laatste moment, de dag zelf, heb ik bij het ophalen aangegeven dat ik een tweede bestuurder wilde toevoegen, waarvan ik ook een kopie rijbewijs had. Deze tweede bestuurder is vervolgens zelfs nog op de fiets naar jullie toegeweest om zich te identificeren. Op de tweede dag heeft hij, toen hij uit een parkeervak kwam, een andere auto aangetikt omdat die in zijn dode hoek zat. Op de bus zat geen schade, op de andere auto wel. Toen ik de bus inleverde (27 april, dus buiten openingstijden), heb ik direct aangegeven dat dit het geval was. De 2e bestuurder is vervolgens bij jullie geweest voor de afhandeling van het schadeformulier e.d..
    Daarna heb ik niets meer gehoord, geen afrekening van jullie ontvangen of een hoogte van de schade gehoord. Ik heb simpelweg nooit meer mijn borg terug gekregen en verder geen informatie. Het contact tussen mij en de tweede bestuurder is goed, wij regelen onderling de financiën wel. Ik wil echter heel graag weten hoe hoog de schade dan is.
    Ik heb herhaaldelijk gemaild met het verzoek om informatie. Hierbij heb ik echter altijd een vage reactie gehad ("dit ligt bij de verzekeraar") en soms zelfs geen reactie, ondanks mijn vraag om contact. De laatste mail die ik kreeg was ronduit onbeschoft, evenals het telefoongesprek wat volgende, en wel om 3 redenen:

    1. Er wordt geen excuus aangeboden voor het gebrek aan reageren, ondanks dat het heel logisch is dat ik vraag "wat is er met mijn geld gebeurd". Ik vind het belachelijk dat ik al 4 maanden er achteraan moet zitten om wat te horen en vervolgens een zeikmail terug krijg.
    2. Er wordt gezegd dat er geen 2e bestuurder is aangemeld en dat dat mijn fout is, terwijl dit helemaal niet zo is en wij alles netjes geregeld hebben. Ik heb zelfs nog een appje van mijn 2e bestuurder dat "hij zo nog even naar de bo-rent gaat fietsen" en andere ooggetuigen die kunnen bevestigen dat hij bij jullie langs is geweest. Ik heb meermaals tegen jullie medewerker gezegd dat ik 3000% zeker weet dat we dit geregeld hebben en jullie medewerker blijft ontkennen dat dit zo is. Ik ga er van uit dat jullie een fout in het systeem hebben gemaakt, wellicht hebben jullie hem aangemeld bij een verkeerde verhuurtransactie, of zo. In feite wordt er gezegd dat ik lieg over zijn aanmelding terwijl jullie een fout hebben gemaakt!
    3. Er wordt gezegd dat ik sowieso mijn eigen risico (1500 euro) kwijt ben ongeacht de hoogte van de schade. Dat klopt gewoon niet! Zoals ook te lezen op Verhuisbus huren: kosten en tips | Consumentenbond: "Eigen risico: (...) Dat bedrag betaal je (tot aan de hoogte van het werkelijke schadebedrag)". Het is dus heel logisch dat ik wil weten hoe hoog de schade is. Ik wil best geloven dat de schade aan de andere auto meer dan 1500 euro is, maar dat wil ik gewoon netjes op papier zien en niet dat ik zelf op speurtocht moet om er achter te komen en tot die tijd ben ik zonder notie mijn geld kwijt en wordt ik aan de telefoon behandeld alsof ik een dom blondje ben. Dat kan je niet maken!

    Nadat ik mijn irritaties uitsprak aan de telefoon en meldde niet meer bij jullie terug te komen, bood hij opeens heel netjes aan dat hij het schadebedrijf wel even wilde bellen en beloofde me de informatie teruggeven. Ik ben blij dat ik die informatie nu ga krijgen, maar de gang van zaken blijft belachelijk en zeer frustrerend.

    Dit is niet mijn eerste negatieve ervaring met Bo-Rent en ik ben er echt helemaal klaar mee! Vanaf nu gewoon naar de duurdere maar veel prettigere EuropCar.

    Sterke punten
    goedkoop

    Zwakke punten
    altijd wat mis; niet klantvriendelijk

    Bar slecht

    Probeer je een bus te huren. Krijg je nooit een bevestiging. Na 3.5 uur bellen geen contact na mail geen contact. Dan maar naar de winkel. Zegt die ook nog dat hij het zo druk heeft. Alleen ik in de winkel de telefoon rammelt maar de medewerker maakt geen aanstalten om hem op te nemen . Ja zo deed hij het bij ook. 1e en laatste keer dat de naam borent bij ons nog gaat vallen

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Telefoon niet opnemen mail niet beantwoorden

    Bo-Rent Ypenburg - Onprofessioneel en administratief een zooitje

    Onprofessioneel Bedrijf. Werkbus online gehuurd. Het lukt ze alleen niet om zelf de geuploade documenten te verwerken. Ruim een uur aan de balie gestaan omdat het ze achter het loket niet lukte de eigen order af te ronden. Ik betaal om 17.04u met pin, loop nog een rondje om de (afgeragde) autobus omdat meerdere schades niet duidelijk op het acceptatie formulier stonden (17.15u). Daar werd erg lakoniek over gedaan.
    Ik lever de auto twee dagen later afgetankt in om 17.18u .....krijg vervolgens drie dagen in plaats van twee dagen in rekening gebracht omdat ze op de factuur het moment van aanvang order opmaken hadden gerekend (administratie duurde van 16.04 tot 17.04u !!! pinbetaling)....Dus door de onprofessionaliteit van Borent mag je als klant de auto een dag extra betalen of korter dan de overeengekomen tijd over de bus beschikken.

    Klacht ingediend, met het verzoek even naar de pinbetaling te kijken, maar men heeft het fatsoen niet om te reageren. Het geld is binnen.
    Dan weet je ook weer hoe het verdienmodel van Borent feitelijk in elkaar zit.
    Tip; Ga vooral ergens anders een bus huren als je denkt dat je volle dagen de bus nodig hebt.

    Sterke punten
    Veel keuze in bussen.

    Zwakke punten
    Adminstratief slecht. Administratie kost veel tijd. Thuis online volledig ingevuld en dan nog een ruim uur nodig hebben voordat je de bus mee krijgt. Onleesbaar schadeformulier

    slecht

    ik had een toyota,aygo gehuurd voor een week in amsterdam, klaprozen weg
    ten rerste,stond op de bon die je krijgt een andere km stand dan de werkelijke
    scheelde 40 km
    ten tweede als je bij reservering aangeeft dat je meer km denkt te maken dan de inbrgrepen km betaal je die twee keer.
    als je dan naar de baliemedewerker gaat en hij merkt dat ze geen gelijk hebben loopt hij gewoon weg en gaat in zijn kantoortje zitten
    maar geen geld retour
    ook was de auto vreselijk smerig

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    personeel

    Verschrikkelijk bedrijf

    Wat een K.. bedrijf. Begon al bij de balie, ongeintereseerd personeel die niet meeloopt om het formulier met de al aanwezige schade in te vullen. Bleek dus dat er 2 krassen niet opstonden, moeste zelf naar de balie om dit alsnog aan te geven. Nadat ik mijn spullen opgehaald had kreeg ik pech met de bestelbus en strandde langs de weg. Direct Borent diverse malen gebeld, maar was niet bereikbaar om 16:30 uur (was nog voor sluitingstijd 17:00 uur). Zelf de ANWB gebeld en via hun is de bus om s'avonds weggesleept en de goederen verderop bij de loods uit de bus gehaald. De defecte bus is toen meegenomen naar het reperatiecentrum van Borent. Bleek dus dat de koppeling versleten/defect was. Krijg ik 2 weken later een rekening binnen van ruim 2000 Euro voor een nieuwe koppeling vanwege te zware belasting (was maar 900 kg) kan ruim 2100 Kg in de gehuurde bus (techische gegevens van de fabrikant).Buiten dat het niet klopt is er ook geen rekening gehouden met afkoop van eventuele schade aan de bus die ik heb afgekocht. Huur al jaren bussen bij verschillende bedrijven, maar deze slechte service is uitzonderlijk.

    Sterke punten
    Lijkt in eerste instantie de prijs, maar met alle voorwaarden/extra kosten kom je nog boven de prijs van andere verhuurders uit.

    Zwakke punten
    Arrogant personeel en zeer slechte communicatie zowel tijdens als na de verhuurperiode

    Zeer onbeschoft , arrogant en agressief personeel

    Auto gehuurd via de site.
    Op de dag van ophalen bleek er geen auto beschikbaar. en werd ik afsgesnauwd en agressief bejegend toen ik netjes vroeg of ze toch niet iets voor me konden regelen.
    Er werd mij ook zeer onvriendelijk verzocht het pand te verlaten. Terwijl ik om gewone klantenservice vroeg.

    Zwakke punten
    Extreem onbeschoft en zelfs agressief personeel

    personen auto gehuurd in maastricht

    WAARDELOOS !!!!.
    Ik kreeg de auto na een regenbui met een lege ruitensproeier.
    De auto wil op de autoweg alle kanten op , maar lastig daar waar ik heen wil , gewoon rechtuit( waarschijnlijk een defect in de stuur inrichting )LEVENSGEVAARLIJK Bij Inlevering vertelde ik de medewerker (Lars) bij BO-RENT te Maasticht mijn bevindingen en promt wordt hij boos en zet vervolgens alles op de rekening wat maar mogelijk is : 30.25 euro voor aftanken ,17.78 euro voor 10 liter benzine dat terwijl de auto net afgetankt was. (De medewerker accepterde het bonnetje niet eens). 40euro voor het reinigen van de auto terwijl die net zo schoon was als toen ik hem kreeg , en dan 24.20 euro voor extra reiniging omdat er in de auto gerookt zou zijn terwijl ik niet eens rook , en dat alles omdat ik vermeldt dat er met de auto iets aan de hand is (wat mijnsinziens gevaarlijk is) WAT EEN K... FIRMA GEEN AANRADER al moet ik de volgende keer te voet gaaan , huur ik daar geen auto meer FOEI

    Sterke punten
    geen sterke punten WAT EEN ASO

    Zwakke punten
    WAARDELOOS EN ASOCIAAL PERSONEEL

    Onsympathieke medewerkers

    Slechte service en onvriendelijk personeel. \\r\\nBus gehuurd en 20km gereden, netjes afgetankt maar bon vergeten in bus achter te laten.\\r\\nZonder bercht of navraag werd 35 euro gerekend om zgnd 2 liter diesel te tanken wat ik dus zelf al gedaan had.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onpersoonlijk en slechte service

    Verborgen kosten - er zijn betere alternatieven!

    Huur elders een bus, er zijn echt veel betere alternatieven.
    Dit bedrijf is enkel uit op winst door stiekem diverse verborgen kosten te factureren.
    Een bus lijkt goedkoop, maar aan het einde van de rit ben je zo 1.5 keer zoveel kwijt.

    Sterke punten
    De bus zelf was in orde.

    Zwakke punten
    Slechte communicatie. Verborgen kosten. Slechte customer service.

    Bar slecht! Totaal geen communicatie

    Slecht! Reservering wordt tot 2x geannuleerd. Er wordt gezegd niet beschikbaar heb de 11m voor je. Reageer je daarop, vraagt naar prijs, hoor je er nooit meer van terug.

    Onvriendelijk al bij het eerste contact.

    Ik wilde een busje huren met trekhaak. Omdat ik op de site geen duidelijkheid kan vinden of er een trekhaak onder de busjes zit besloot ik contact te zoeken met Borent, met de vraag of er de mogelijkheid is om een busje met trekhaak te huren. Nu kreeg ik de volgende reactie;

    beste reserveren via borent autoverhuur

    Met vriendelijke groet,

    Waar ik weer op reageerde dat dat mijn vraag niet is en wees nog eens naar de trekhaak. Waarna ik weer een waardeloze reactie kreeg;

    ohhhhh srry beste, er zijn enkele hiace 7m met trekhaak

    kunt u op de site toevoegen

    Met vriendelijke groet,

    Op de site liggen zoeken maar er staat niks op. Dus maar contact gezocht met hun concurrent en ben super geholpen.

    Sterke punten
    Niet kunnen vinden

    Zwakke punten
    Klantvriendelijkheid,

    Kapotte band

    Bij het ophalen van de auto werd mij verteld dat het wel om een oud exemplaar ging. Wel voor dezelfde prijs.... Na 90 kilometer rechts voor een lekke band. Gelukkig had ik voor 9 euro pechhulp afgesloten en binnen een uur was de band vervangen door de WW voor de reserveband. Bij inleveren van de auto (vestiging Maastricht) werd mij verteld dat ik 25 euro reparatiekosten voor de band moest betalen. Ik moest wel door een spijker ofzo gereden zijn, dus het was mijn schuld. Ik had ook 39,75 (!) het eigen risico afgekocht maar daar bleek reparatie van de band niet onder te vallen. Toen ik de bon niet wilde aftekenen, wilde ze me in eerste instantie de bon ook niet meegeven. Degene die mij te woord stond werd bijna onbeschoft. Dit was de 1e en tevens laatste keer dat ik bij Bo-Rent iets gehuurd heb. Klantvriendelijkheid is volledig vreemd voor ze!

    Zwakke punten
    onbeschoft gedrag

    Auto gehuurd

    Op 12 juli busje gehuurd bij bo rent meerenakkerweg eindhoven
    Vrtg was volgens de bali medewerker afgetankt .was niet zo want toen ik hem afgetankt had stond de benzinemeter veel verder .ook moest ik 525 euro borg betalen had maar 80 km gereden netjes zelfde dag afgemeld . Maar moest wel ruim 125 euro betalen. Bij navraag waren dat div kosten die erbij kwamen wat voor kosten kon men niet zeggen. Lekker duidelijk bij Bo.Rent. en onvriendelijk ga voor iets meer naar een anderen verhuurder. Die wat duidelijker en vriendelijker zijn. Ook staat er op de side borg 0 terwijl ik voor de toyota dyna bakwagen 525.74 borg moest betalen.

    Sterke punten
    Onvriendelijk

    Zwakke punten
    Niet duidelijk en stug

    Opgelicht door Bo-rent!

    Bij Borent Spaklerweg heb ik een paar uur een busje gehuurd voor een verhuizing en die heb ik 's avonds netjes weer teruggezet. De volgende dag werd ik gebeld dat ik een fikse schade zou hebben gereden. Dit terwijl er 100% zeker niks is gebeurd en ik überhaupt niet in de buurt ben geweest van hoge obstakels. Ik heb gevraagd om camerabeelden van voor en na mijn vertrek, maar die weigeren ze te laten zien. Wat logisch is, want die zullen aantonen dat het niet mijn schuld was. Nu houden ze 1500 euro aan borg in, wat ze weigeren terug te betalen. Ontzettende oplichters!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters, reageren niet op mails, nemen de telefoon niet op

    Klacht

    Bus gereserveerd. Staat dat je een poststuk moet meenemen. Nergens dat dit een belasting papier moet zijn. Gevolg geen bus. Dochter kan nu niet verhuizen. Eerste en laatste keer geweest dat ik van borent gebruik maak

    Zwakke punten
    Meer duidelijkheid


Bezoek Bo-rent

Schrijf een review