Alicante AirPort: huurde onlangs een auto in Centauro, een schone zwarte Ford. Het ophalen gaat zoals we gewend zijn (meerdere keren huren). Bij terugkomst vertelde een klant een onvriendelijke en zeer irritante medewerker (Antonio Desilvio) dat er een kras was (jij). Ik vroeg hem waar, omdat zwart moeilijk te zien is. Het bleek een lijn (plant of zoiets) te zijn. Je kunt het gewoon met mijn eigen shirt borstelen. Maar de man stond erop dat hij een kras had en meldde dit in zijn rapport (kost € 225). We hebben foto's gemaakt en deze gemeld. Er is nog geen antwoord. Een maand voordat we de auto heel vroeg moesten inleveren, was er geen kantoor open, dus de sleutel in de brievenbus. 1 dag later vonden we een beschadigde wieldop (het kost 85 euro). Gelukkig heb ik foto's gemaakt van de hele auto en het blijkt dat ... andere wieldoppen. Hier zei ik ook dat dit niet onze wieldoppen waren. Gelukkig heb ik het bedrag teruggevorderd omdat ik ook foto's had. Bijna opnieuw opgelicht door Centaur. Zorg er daarom voor dat u bij aflevering een handtekening ontvangt dat de auto correct is teruggestuurd. Ga niet zonder haar. Draai NOOIT Antonio Desilvio over, deze onbetrouwbare Centauro-medewerker bij Alicante AirPort!
Zwakke punten
Lijkt me duidelijk. Bij gesloten kantoren door vroege vlucht wordt je standaard een schade/ beschadiging in je schoenen geschoven.
Review: Valse beschuldiging schade
Volledig mee eens, ook al eens meegemaakt. Onbetwiste schade na inlevering auto voor opening uit check balie in Alicante