KAV is een autoverhuurbedrijf in Nederland met meer dda 20 locaties. De website maakt het mogelijk dat je begeleid kunt worden naar andere websites voor studenten, winterprijzen etc. Dit bedrijf maakt het ook mogelijk dat je een parkeerplekje krijgt om een van hun terreinen waar je GRATIS kunt parkeren.
De huurwagens van KAV zijn behoorlijk gevarieerd. Er zijn personen auto's, bedrijfsauto's, trekkers, koeler, aanhangers en nog veel meer. De auto's geven een weergave van de mmogelijkheden per dag of per uur of peer aantal kilometers. Auto's worden hier op een platform bij elkaar gebracht van Witkar, studenten auto's etc.
De kosten hangen af van welk type wagen je neemt en de mogeliijkheden van de wagen. Als je eenmaal eentje hebt kun je je gegevens invullen waarna je ready bent om een wagen te huren.
horrible business, do not use
Ended up spending twice as much as I expected to based on advertised rates, due to unexpected hidden fees and extra charges. First they sent a tikkie for 650 deposit, then an additional 100 because they messed up and it was supposed to be 750 deposit. Then I rented the van for 11:30-13:30, I returned it at 13:30 and they charged an extra half hour because the van was returned 30 seconds into 13:30 and not precisely at 13:30 or beforehand. Absolutely ridiculous. And they won't refund any of the money. Customer service is completely useless. This business should not be legally allowed to operate, it is a complete scam and ikea should absolutely not work with them and advertise them as a rental option, it is criminal.
Sterke punten
NONE
Zwakke punten
completely overcharged, hidden fees, horrible customer service, money hungry business, charged double what was expected, no refunds, no help, absurd business practices, DO NOT USE
Onduidelijke regels, erg duur.
Ik heb in veel landen auto's gehuurd maar nog nooit zoveel betaald als bij dit bedrijf .
Door de onduidelijke regels was ik voor 1,5 uur huur van een bestelbus €150,- kwijt.
Oplichters
Je wordt aan alle kanten genaaid. Gebruik deze service niet!!
Allereerst adverteren ze met een uurtarief van € 19,50 (voor alle bussen). Dit is zeker niet goedkoop maar als je de bus maar voor een uurtje nodig hebt lijkt het de goedkoopste optie. Dit is valse marketing. Het zal nooit € 19,50 per uur zijn aangezien je ook betaald voor de gereden kilometers (€ 23 per 50 km).
Tijdens het reserveren zie je nergens een (geschatte) prijs.
Ik opende de bus om 16:59 en leverde hem af om 18:01. Ik ben gefactureerd voor 16:45 - 18:30. Drie kwartier extra betalen dus voor die 2 minuten. Ik kreeg geen waarschuwing voor extra kosten (of voor het feit dat het nog geen 17:00 was) bij het openen van de bus. Ook snap ik niet waarom ik tot 18:30 moet betalen aangezien ze duidelijk met kwartieren werken.
Je betaald € 10 registratiekosten! Dit is pure oplichting. We leven in 2022, alles gaat automatisch. Er komt geen arbeidskracht aan te pas. Ik ben zelf programmeur dus ik weet hoe deze systemen werken.
Benzine is zogenaamd inbegrepen maar houd er rekening mee dat dit tijd kost! Even tanken kost al gauw 10-15 minuten en dit wordt uiteraard gewoon gefactureerd.
Al met al dacht ik € 20 kwijt te zijn voor 1 uurtje maar ik kreeg een factuur voor € 66. Als klap op de vuurpijl storten ze mij de € 200 borg min de € 66 kosten terug, en sturen ze ook nog een betaalverzoek van € 66 via de mail ! Hopende dat ik even 2 keer betaal. Professionele OPLICHTERS.
Volgende keer ga ik lekker naar de concurrent en ik zal iedereen die ik ken aanraden hetzelfde te doen. Dan heb ik heel de dag een bus voor dezelfde prijs en kom ik niet voor onverwachte kosten te staan.
Zwakke punten
Valse marketing
Onverwachte extra kosten
Onvriendelijke klantenservice
Oplichters
waardeloos
Ik heb de registratie voortijdig, maar helaas na aanbetaling afgebroken. Nu weigeren ze alles terug te betalen. Onbetrouwbaar bedrijf dus
Sterke punten
Oplichting
Zwakke punten
Alees overig wat mij betreft
Waardeloos !!!!
Auto gehuurd om spullen op te halen. Ze gaven mij een code om de auti op te halen bij Hornbach in Den Haag. Maar de auto bevond zich achter een hek dat op slot was. Bellen, bellen, bellen. Ze kunnen niets voor mij betekenen. Ik had al iemand ingehuurd om te komen helpen en ik ben daarnaartoe gereden voor niets.
Het minste wat ik had verwacht is een terugbetaling van de 10 euro administratiekosten. Maar niets, helemaal niets en geen antwoord op mijn berichten. Waardeloos!!!! Niet aan te raden.
Sterke punten
Oplichterij
Zwakke punten
Alles
Aparte mensen en handelen
Echt echt oplichteren bedrijf..
Sterke punten
Oplichteren
kav2go hmmmm tja
ik melde me dus ook aan bij Hornbach, en werd NIET geaccepteerd, wilde wel weten waarom dus ik belde kav filiaal den haag, kreeg daar een aardige medewerker en na enige info kon ik daar gewoon een huurbus ophalen, toch nog even door gevraagd waarom ik in eerste instantie niet geaccepteerd werd via hornbach, vertelde de man dat er nog steeds connectie werd gelegd tussen kav2go en kav autoverhuur, en sinds 2021 de samenwerking is beeindigd, dus al met al via de verhuur een bus gehuurd gewoon op zaterdag, prima mooie nieuwe bus mee gehad en voor best leuke prijs, dus voortaan maar gewoon naar een filiaal van kavautoverhuur.nl en niet via kav2go
Sterke punten
kav2go ja moet ik zeggen, maar gewoon op filiaal kav autoverhuur super
Zwakke punten
slechte service kav2go
Thieves. no customer support
trust all the bad reviews here. mine in no different. avoid at all costs
Zwakke punten
the billing is a scam
te doen bij hoge nood, verder geen aanrader
Laten we beginnen waar het handig is, als je bij een bouwmarkt staat en je hebt ter plekke een busje nodig, is dit een fijn initiatief en best handig. Helaas vind ik dat er ook gretig gebruik gemaakt wordt van dit feit. Ik vind de busjes bijzonder prijzig, zeker als je het vergelijkt met alle andere aanbieders van autodelen, zoals greenwheels of mywheels. Maar goed, die hebben dan ook niet zo grote busjes.
In mijn persoonlijke ervaring heb ik mij aangemeld in de bouwmarkt bij een speciaal daarvoor ingerichte zuil. Dat liep allemaal goed, aan het einde gebeld om een reservering te maken, en het busje te laten openen. Prima. De tank was bijna leeg, terwijl mij net nog aan de telefoon werd verteld dat in de voorwaarden staat dat je moet tanken als je onder de 50% zit. Dat was dus niet gebeurd. Ik deed mijn ritje en ben op zoek gegaan naar een tankstation en heb de bus weer volgetankt achtergelaten bij de bouwmarkt. Toen zag ik dat de reservering een kwartier eerder was ingegaan dan dat ik überhaupt klaar was met de registratie, viel te bewijzen door de e-mails die ik had ontvangen tijdens het registratieproces. Aan de telefoon had ik gevraagd om de bus "over 5 minuten te kunnen gebruiken" en zeker niet 15 minuten eerder. Hierdoor heb ik uiteraard langer gebruik gemaakt dan het uur, waardoor je een kleine boete krijgt omdat je niet de reservering hebt verlengd. Ik heb toen weer gebeld en het uitgelegd maar kreeg alleen te horen dat "we werken per kwartier". Dat ik nog wel de moeite heb genomen om te tanken "staat ook in de voorwaarden". Dat ik aangaf dat eerdere huurders dus ook niet aan de voorwaarden hebben voldaan "excuses hoor". Verder viel er niks te doen volgens de medewerker aan de telefoon.
In de avond heb ik het hele verhaal wel nog op de email gezet, waarop geen reactie, wel is het extra half uurtje en de boete netjes teruggeboekt. Toch raad ik het gebruik van kav2go niet aan, de insteek is niet klantgericht en -vriendelijk maar uit op geld en gebruik maken van de situatie.
Ga je naar de bouwmarkt, huur ergens een bus, die kost vaak voor de hele dag zo veel als een uur bij de kav2go en doe dan alles met alle rust.
Sterke punten
beschikbaarheid bij de bouwmarkt
Zwakke punten
niet klantgericht en -vriendelijk
erg duur
onredelijk qua afspraken
Slechtse verhuurbedrijf ooit
De heer Peter Kersten heeft mij een dag extra laten betalen, terwijl hij mij telefonisch heeft geinformeerd dat alles in orde was. Heel jammer. Ik zou hier zeker geen auto huren.
Zwakke punten
Oneerlijk en te veel laten betalen. Geen service en onaardig behandeld.
Slechte ervaring
Moest mijn dochter in Maastricht verhuizen en wat Ikea spullen naar haar kamer brengen. Via Ikea Heerlen werd deze dienst aangeboden, busje huren per uur. Aanmelden ging allemaal heel soepel, bij aankomst werd de auto op afstand geopend, perfect. Bij het openen van de deur was het aanzien van de troep niet normaal. Compleet uitgewoond en vies. Ook in de laadruimte karton, plastic en vieze lappen. Heb eerst een kwartier staan schoonmaken. Daardoor kwam ik over de afgesproken tijd van drie uur (later bleek ik voor bijna datzelfde bedrag bij een Sixt een zeer net busje voor een hele dag kon huren) en moest ik extra geld betalen. Over de telefoon kon ik daar geen bezwaar tegen maken, moest een email sturen. Daar werd niet op gereageerd. Bij tweede mail claimde ze dat de eerste niet was ontvangen, nog een keer gestuurd en nu drie dagen later nog steeds geen reactie. Al met al een zeer negatieve ervaring en niet te begrijpen dat Ikea hiermee geassocieerd wil worden.
Sterke punten
Zeer makkelijk on line regelen.
Zwakke punten
Oude busjes (meer dan 225k kilometers), rondom beschadigd en busje zeer vies.
Oplichters
Ik heb een auto via de app gehuurd voor 11.00 Aangekomen bij hornbach blijken de slagbomen van de ingang dicht te zijn en kan ik niet bij de auto komen. Ik heb hun gelijk opgebeld en doorgegeven dat ik niet bij de auto kon komen door de slagbomen. De medewerker gaf aan dat ik moest wachten op de beveiliging en dat ze de wachttijd van mijn huurtijd zouden afhalen. Pas na een half uur iemand van de beveiliging gevonden die de slagbomen voor me openmaakte en kon ik wegrijden. Toen ik de auto netjes inleverde, heb ik weer contact met hun opgenomen en gaven ze aan dat het is wat het is en dat het maar pech voor mij is. De medewerker luisterde totaal niet, deed onbeschoft en ging de verbinding verbreken. Als verhuurbedrijf zijn zij diegene die verantwoordelijk zijn voor hun auto's. Ze horen zelf te weten dat het terrein vanaf 12 uur betreedbaar is om de auto af te halen. Dan moeten ze niet mensen oplichten en vanaf 11.00 al gaan factureren. Nooit maar dan ook nooit meer een auto via hun huren.
Sterke punten
Oplichting
Zwakke punten
Oplichting, belofte afspraken niet aankomen, asociaal en onbeschoft gedrag tegenover klanten.
Geldvangers
Was onze eerste keer met Kav2go waarbij we een factuur kregen van 100 euro voor 2,5 uur en 100 km.
In werkelijkheid hebben wij 2 uur gereden en 90 km.
Toen ik hierover met de servicelijn belde werd er moeilijk gedaan over die ene paar minuten, met de secondes erbij dat het nieuwe half uur ingaat. En dus gelijk 20 euro bovenop komt.
Ik voerde een normaal gesprek en was helemaal niet boos, schrijf ook nooit een negatieve review, maar kreeg geen empathie en werd zelfs uitgelachen aan de andere kant van de lijn. Hij heeft afgesloten met "tot de volgende rit, Joejoe".
De volgende rit zal toch echt bij de concurrent zijn.
Sterke punten
24/7 bereikbaar
Alleen goede service als het in hun voordeel is.
Zwakke punten
Geldvangers.
Was zacht uitgedrukt geen prettige ervaring om te bellen voor een klacht.
Spookfacturen
Ik wil geen gebruiker van kav2go worden, maar krijg voortdurend facturen voor 10 euro.
Sterke punten
Niet bekend
Zwakke punten
Spookfacturen
Waardeloos
Bus gereserveerd, bij ophalen blijkt de accu leeg te zijn.
Na overleg een alternatief 20 km verderop een andere bus en weer accu leeg.
Weer gebeld en ze willen terug bellen binnen 10 minuten, blijkt achteraf 45 minuten en geen bus beschikbaar.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Accu's