NEVER book a rental car over here!
They tell you to book an insurance at Goldcar even when you already have one.
Otherwise they will block 1100 euros on your creditcard..
Scam
Als je aankomt geven ze je de auto niet mee omdat er een afkorting op je creditcard staat. Je krijgt de auto alleen mee als je hun dure verzekering koopt. Dit doen ze op grote schaal. Oplichters….
Huur aub nooit een auto bij OK Cars, en al zeker niet in Alicante.\\r\\nAls je hun dure bijkomende verzekering niet neemt, dan nemen ze veelal een bedrag van je waarborg zonder enige reden. Zie de vele andere reviews.\\r\\nBij ons ontbrak er zogenaamd een stuk (welk is ons nog altijd niet duidelijk) in de koffer van de auto. \\r\\nAangezien wij de koffer niet gebruikt hebben, kan het stuk zeker niet verdwenen zijn gedurende de periode dat wij de auto gebruikt hebben. Niettemin hebben zij onmiddellijk 410 euro van onze borg genomen.\\r\\nWerkelijk SCHANDALIG!
Sterke punten De ogenschijnlijk goedkope huurprijs.
Zwakke punten Het is een dievenbende die zonder enige reden zomaar geld steelt van de gestelde borg.
Jammer dat je überhaupt 1 ster moet geven om je review te kunnen plaatsen. Verzekering en huur hoefde je niet vooraf te betalen maar ik kwam niet verder met mijn reservering dus toch maar vast de huur betaald (€ 72) en verzekering dacht ik, doe ik achteraf of ter plaatse (€ 55).
Na aankomst kreeg ik de rental agreement onder mijn neus dus ik liet mijn voucher zienen verwees naar mijn verzekering. "Oh u heeft uw eigen risico afgekocht?" ja zei ik en wou dit graag terugzien op mijn agreement. Deze werd erop verwerkt.. Huur en verzekering kwam nog wat BTW bij en werd totaal € 146.
Tja ik stond daar niet de BTW te berekenen en heb getekend. Helaas hebben ze me achteraf een duurdere verzekering gegeven, die kostte dus € 146.. 2 keer zoveel als de huurauto en bij de huur stond niks zeiden ze want die was immers al betaald. Je kan hoog en laag springen maar je hebt getekend zeggen ze.. ook al toon je met je voucher aan dat je al een verzekering had. NIET aan beginnen dus!!
Ik heb een auto gehuurd hier, netjes gebruikt, netjes weer teruggebracht, geen schade. Volgende dag een SMS'je van Snappcar dat ik 1200 EUR eigen risico moet aftikken omdat de auto ernstige schade zou hebben. Snappcar kan geen foto's sturen van de schade, geen toelichting wat er aan de hand is met de auto.
Niet betaald natuurlijk, juridisch advies ingewonnen bij de Rechtsbijstandverzekering, en na de eerste brief van de Rechtsbijstand in 1x een SMS'je dat ik niet meer hoef te betalen.. Rechtsbijstand krijgt geen antwoord meer van Snappcar, en Snappcar heeft mijn account permanent gebanned. Ondertussen weet ik nog steeds niet wat er met de auto was, en horen we nog steeds niks. Ik vind t prima zo, zou hier toch al nooit meer huren.
Sterke punten Makkelijk een auto huren
Zwakke punten Schadeafhandeling bij schade (nogmaals, ik heb de auto in perfecte staat geretourneerd) is bagger, ik zou hier nooit een auto huren
Na alles definitie via internet in 2020 betaald betaald te hebben, gaan we in maart 2022 - ivm Corona- op reis.
Bij afhalen auto worden in het contract verzekeringsvoorwaarden geschrapt en blijkt dat we nog € 147,== dienen te betalen alvorens sleutels te krijgen.
Ik heb t gevoel dat ik geflest ben. Bij terugkeer loop de zelfde mevrouw snel naar de auto kijkt deze na en binnen No time zonder enig gevaar in de bus en weg naar t vliegveld!!, gauw wegwerken is mijn gevoel!!!!, we hebben de centen alweer binnen.
Ik ga dit ook bij anwb melden!!!!
Sterke punten Prima auto
Zwakke punten Schimmig gedoe bij verzekeren!!!!!! V d huurauto
I've rented the van on Saturday. They said that it was no problem to leave the key at their shop once done. Instead, they secretly charged one extra day (Sunday). I had to reach out myself to get an explanation. Very dishonest. Their English is poor so not an option for expats.
30 jaar schadevrij, geen schulden of kredieten ergens, vaste baan, eigen huis, nooit met justitie in aanraking geweest, en een arrogant mailtje krijgen dat je geen account kunt aanmaken !! Na wat uitzoekwerk kwam ik erachter : reden: je postcode is een "verhoogd risico". Sinds wanneer rijd een postcode in een auto, en niet meer een persoon?? Nu we weer 1 of 2 keer per week naar werk gaan, had ik een auto nodig voor die enkele keren, net als een aantal van mijn collega`s. Deze ervaring met collega`s gedeeld, ons bedrijf zal huren bij Mywheels afraden bij alle afdelingen. Waardeloos en arrogant bedrijf.
Bij boeking online heb ik de huur en verzekering betaald. Ter plaatse bij ophalen van de huurauto wilde men mijn creditcardnummer hebben voor de borg. Bleek dat de tank voor 3/4 leeg was. Daar kwam ik te laat achter. Echter er is uiteindelijk een bedrag betreft huur afgeschreven. Ik heb dubbel betaald. Nu zijn er problemen met terugvorderen. Let op met wat je regelt ter plaatse. Naderhand was het erg moeilijk om contact te krijgen via telefoon en mail. Er is niets met mijn klacht gedaan betreft de lege tank en de dubbele reservering bij mijn creditcard. Ik voel mijn dubbel opgelicht.
Sterke punten Boeking was snel geregeld. Inclusief betaling.
Zwakke punten Geen correspondentie met huurbedrijf ter plaatse over al betaalde boeking.
I was rented cheap car for a weekend that supposed to cost 121e, but got bill to oay more than 800e will never rent again, and not recommend to anyone who wants to save. Thetly are robbers !!!!!!!
be extremely careful with this mediator…
be extremely careful with this mediator and small letters in the contracts. They simply don't bear any responsibility after payment and, making a telephone contact in critical times is impossible.
I hired a car from Green Motion in Ankara airport for a week. My flight was delayed due to Covid-19 measures. and I arrived at the airport at 23.00 but the rental company Green Motion was already closed at 22.00 in the high season (how possible!). So, I could not pick up the car within 24 hours. In the end, I was refused to use the car for the remaining days because of this delay. and no REFUND at all. So, a lots of misery is the result in my holydays.
This is unfortunately my second annoying experience and hopefully the very last one. never again!
The lesson to be learnt: hire your car directly from a good rent-a-car company...
Sterke punten seems attractive if everything is going well.
Zwakke punten no responsibility at all after the payment.
Wat een oplichters,sprookjes beloven en dit om alleen maar geld van mensen af te troggelen. Je huurt bij hun maar komt terecht bij een ander bedrijf Hoge borg betalen bij ophalen,na inlevering word de volgende dag borg terug gestort om de volgende dag een hoog bedrag af te boeken van je kaart zonder toestemming.
Ik snap niet dat zo een bedrijf nog bestaan kan ze moeten aangeklaagd worden voor pure oplichting,
Sterke punten Oplichting ,fraude besodemieteren van klanten.je zou om deze reden niet meer naar Spanje gaan.
Zwakke punten Geen service verlenen.mensen goed behandelen.
Wat een oplichters,huur je bij hen een auto kom je terecht bij Firefly. Bij aankomst 500euro borg met visa,op papier staat 150. Krijg je een auto met schade,willen ze niet aankruisen. Na inlevering geld terug gestort dag later word er 358,66 afgeboekt. Zonder meer en geen uitleg. GROTE oplichters zowel autoverhuur Do you Spain als Fyrefly.
Advies boek daar nooit. Je bent je geld kwijt.
Via booking.com de auto gehuurd met volledige verzekering erbij. Echter aangekomen in Malaga was de auto niet meer beschikbaar. Bedrag voor de huur was via booking.com al wel afgeschreven. Dus een duurdere auto genomen en moest ook weer verzekerd worden en 161 euro aftikken als borg voor de benzine. Dus nogmaals de gehele huur, benzine en verzekering afgetikt. De man achter de balie zei dat het bedrag van de werkelijk gehuurde auro terug betaald zal worden. Niet dus. Zijn nog volop bezig om dit terug te krijgen. Bij het inleveren van de auto geen schade, met iemand van goldcar om de auto heen gelopen, alles goed. Daar zet je een handtekening voor..echter een dag later kregen we een copie van de opname en daar stond ineens een schade op die er niet was. Schandalig, ze bedonderen niet alleen de huurder, maar ook de verzekeringsmaatschappij. Snap ook niet dat booking.com met dit bedrijf in zee gaat. Voor mij geen goldcar, maar ook geen booking.com meer. Als het geld binnen is doen ze helemaal niks meer voor je.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Bewust mensen bedonderen\\r\\nBetalen niet het geld terug waar je recht op hebt
Oplichters!
Ze Proberen je bij de balie nogmaals een vage verzekering aan te smeren (wat ons totale huurbedrag zou verdubbelen) Niet nodig dachten wij, we betalen borg en krijgen dat terug.
Echter dan hebben ze je…Er gaat niemand mee als je daadwerkelijk de auto op haalt (ben gewend dat dan alle gebreken samen worden bekeken en genoteerd). Bij terugbrengen moet je de sleutel in de dropbox gooien (terwijl er personeel rond loopt).
Daarna krijg je dus een rekening van een schade met vage foto’s die van elke auto kunnen zijn maar zeker niet die van ons. En waarbij de lichtinval niet klopt en er ineens geen auto’s meer naast staan en de auto veel viezer was dan dat wij hem hadden ingeleverd. Echter geen reactie meer op mails en we zijn zelfs terug gegaan (we waren nog op t eiland) maar toen was de auto al weer verhuurd (paar uur later) dus konden we niet meer kijken. Als wij een foto hadden van exact dezelfde plek van de auto zonder schade dan zouden ze het laten vervallen. Maar het was volgens hen onder de voorbumper wat natuurlijk niet precies op onze foto’s stond (die we wel hadden gemaakt omdat het al gek voelde allemaal). Schade van 230 euro en 50 euro administratiekosten worden gerekend… geld kwijt. Dure les voor ons
Slechte ervaring met coldcar
13 maart auto gehuurd alles netjes online geregeld ,
Alleen bij de balie was het toch beter om mijn eigen risico af te kopen voor ¬157,00 gedaan.
Toen was er nog een verzekering voor 137,00 dan hoefde ik hem niet af te tanken ook gedaan auto netjes ingeleverd, krijg ik de afrekening 68,00 getankt en ¬50,00 boete voor het niet aftanken?
Daar had ik 137,00 voor betaald dan zou
de afrekening moeten zijn ¬50 boete â¬68 benzine is 118,00 wat schrijven ze af â126 ??
Was verder een goede auto maar dan toch weer jammer dat je belazerd word
Sterke punten Goede auto
Zwakke punten Niet na komen van gemaakte afspraak<br />
<br />
DoYouSpain boekte bij OK Rent a car .vlucht geannuleerd door corona. doyouspain niet bereikbaar zelfs na 30 min nam niemand op . OK Rent a car wilde niet helpen omdat via DoYouSpain.Volgende dag wagen natuurlijk niet beschikbaar. Na 1 nacht in een luchthavenhotel bij een andere verhuurder wagen aan dubbele prijs. OK rent a car en doyou spain reageerden niet op mijn claim van 550 € . In totaal 2 dagen verlof en 1200 euro verloren !!!!!
We hebben een boete gekregen van 30€ omdat we te vroeg hadden getankt (op 25km van de luchthaven). We hebben de wagen overvol getankt en toch vindt Record Go dat dit te vroeg is. Ze stelden voor om ergens aan de luchthaven nogmaals te tanken, maar dit ging niet omdat wagen overvol zat en de minimumhoeveelheid 5 liter is (wij hadden een diesel, dus zeer weinig verbruik). Een regelrechte schande !
Zwakke punten Zeer slechte service, ze willen jou op alles pakken wat ze maar kunnen...
Sowieso krijg je nooit de wagen die je gereserveerd had, hebben ze zogezegd niet meer in hun vloot, niettegenstaande hij nog altijd aangeboden wordt. Vroeg een andere wagen met hoge instap, was er niet.
Wat een kl*te organisatie!! Auto besteld, ging allemaal prima. Auto ophalen was één groot drama. Wat bleek? Mijn man is hoofdbestuurder maar de creditcard stond op mijn naam. Bij het betalen blijkbaar geen enkel probleem maar voor de borg ineens een héél groot probleem. We zijn 21 jaar samen, 16 jaar getrouwd, alles staat op 2 namen of we zijn gemachtigd. Mij hoofdbestuurder maken kon niet, borg cash of met pin betalen kon niet, maar verder kon wel alles aangepast worden zoals duurdere verzekeringen of duurdere auto. Uiteindelijk hebben we 360 euro bij moeten leggen + 150 euro extra borg moeten pinnen (jaja, dat kon ineens wel) om de auto mee te krijgen. Nog gebeld met deze club, na 3 kwartier aan de lijn eindelijk, onvermurwbaar. Cancellen was mogelijk maar dan moesten we sowieso 3 dagen kosten betalen.
Auto uiteindelijk een week eerder ingeleverd. Het is nu 10 dagen later, we hebben nog geen cent teruggezien.
Echt, bestel nooit via deze club, beter doe je het rechtstreeks met de verhuurder, zij mogen namelijk ook nergens van afwijken als bestelling via deze rentalcars binnenkomt!!
BADDEST COMPANY EVER!!!!!!!!
Review over GoldcarNEVER book a rental car over here!
They tell you to book an insurance at Goldcar even when you already have one.
Otherwise they will block 1100 euros on your creditcard..
Sterke punten
nothing
Zwakke punten
they are scammers
Goed voor elkaar
Review over Bo-rentNooit geen problemen bij borent lelystad.
Wel heb ik gezien dat de klanten vaak voor de problemen zorgen en het dan afschuiven op het personeel.
Sterke punten
Vriendelijke service
Zwakke punten
Geen
Scam
Review over Delpaso Car HireScam
Als je aankomt geven ze je de auto niet mee omdat er een afkorting op je creditcard staat. Je krijgt de auto alleen mee als je hun dure verzekering koopt. Dit doen ze op grote schaal. Oplichters….
Never again
Review over Firefly Car RentalVeel teveel gerekend ondanks onze vantevoren volledige dekking. Door geen kennis vd spaanse taal zijn volledig misleid.
Nooit meer Firefly,
Sterke punten
Geen rij als je de auto haalt of terug brengt; velen hebben er al van geleerd!
Zwakke punten
De prijs wordt niet de prijs er komt van alles bij ook al had je je daar al voor verzekerd
OK CARS ZIJN DIEVEN
Review over OK Rent A CarHuur aub nooit een auto bij OK Cars, en al zeker niet in Alicante.\\r\\nAls je hun dure bijkomende verzekering niet neemt, dan nemen ze veelal een bedrag van je waarborg zonder enige reden. Zie de vele andere reviews.\\r\\nBij ons ontbrak er zogenaamd een stuk (welk is ons nog altijd niet duidelijk) in de koffer van de auto. \\r\\nAangezien wij de koffer niet gebruikt hebben, kan het stuk zeker niet verdwenen zijn gedurende de periode dat wij de auto gebruikt hebben. Niettemin hebben zij onmiddellijk 410 euro van onze borg genomen.\\r\\nWerkelijk SCHANDALIG!
Sterke punten
De ogenschijnlijk goedkope huurprijs.
Zwakke punten
Het is een dievenbende die zonder enige reden zomaar geld steelt van de gestelde borg.
Wat een oplichters!
Review over Firefly Car RentalJammer dat je überhaupt 1 ster moet geven om je review te kunnen plaatsen. Verzekering en huur hoefde je niet vooraf te betalen maar ik kwam niet verder met mijn reservering dus toch maar vast de huur betaald (€ 72) en verzekering dacht ik, doe ik achteraf of ter plaatse (€ 55).
Na aankomst kreeg ik de rental agreement onder mijn neus dus ik liet mijn voucher zienen verwees naar mijn verzekering. "Oh u heeft uw eigen risico afgekocht?" ja zei ik en wou dit graag terugzien op mijn agreement. Deze werd erop verwerkt.. Huur en verzekering kwam nog wat BTW bij en werd totaal € 146.
Tja ik stond daar niet de BTW te berekenen en heb getekend. Helaas hebben ze me achteraf een duurdere verzekering gegeven, die kostte dus € 146.. 2 keer zoveel als de huurauto en bij de huur stond niks zeiden ze want die was immers al betaald. Je kan hoog en laag springen maar je hebt getekend zeggen ze.. ook al toon je met je voucher aan dat je al een verzekering had. NIET aan beginnen dus!!
Sterke punten
Oplichten
Zwakke punten
de rest
Oplichters
Review over Record Go Rent a CarNooit hier huren oplichters met fake schadeclaims slechtste ervaring ooit!
Schade volgens Snappcar...
Review over SnappcarIk heb een auto gehuurd hier, netjes gebruikt, netjes weer teruggebracht, geen schade. Volgende dag een SMS'je van Snappcar dat ik 1200 EUR eigen risico moet aftikken omdat de auto ernstige schade zou hebben. Snappcar kan geen foto's sturen van de schade, geen toelichting wat er aan de hand is met de auto.
Niet betaald natuurlijk, juridisch advies ingewonnen bij de Rechtsbijstandverzekering, en na de eerste brief van de Rechtsbijstand in 1x een SMS'je dat ik niet meer hoef te betalen.. Rechtsbijstand krijgt geen antwoord meer van Snappcar, en Snappcar heeft mijn account permanent gebanned. Ondertussen weet ik nog steeds niet wat er met de auto was, en horen we nog steeds niks. Ik vind t prima zo, zou hier toch al nooit meer huren.
Sterke punten
Makkelijk een auto huren
Zwakke punten
Schadeafhandeling bij schade (nogmaals, ik heb de auto in perfecte staat geretourneerd) is bagger, ik zou hier nooit een auto huren
Suddenly a different insurance
Review over Niza CarsNa alles definitie via internet in 2020 betaald betaald te hebben, gaan we in maart 2022 - ivm Corona- op reis.
Bij afhalen auto worden in het contract verzekeringsvoorwaarden geschrapt en blijkt dat we nog € 147,== dienen te betalen alvorens sleutels te krijgen.
Ik heb t gevoel dat ik geflest ben. Bij terugkeer loop de zelfde mevrouw snel naar de auto kijkt deze na en binnen No time zonder enig gevaar in de bus en weg naar t vliegveld!!, gauw wegwerken is mijn gevoel!!!!, we hebben de centen alweer binnen.
Ik ga dit ook bij anwb melden!!!!
Sterke punten
Prima auto
Zwakke punten
Schimmig gedoe bij verzekeren!!!!!! V d huurauto
They charge one day extra
Review over Bo-rentI've rented the van on Saturday. They said that it was no problem to leave the key at their shop once done. Instead, they secretly charged one extra day (Sunday). I had to reach out myself to get an explanation. Very dishonest. Their English is poor so not an option for expats.
Zwakke punten
dishonest. unclear communication
Uur wachten op girona
Review over Goldcarmet 15 min per auto staan we al een uur in de rij. Middeleeuwse papierbende. Drama!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Chaos en lang lang wachten
Uur wachten op girona
Review over Goldcarmet 15 min per auto staan we al een uur in de rij. Middeleeuwse papierbende. Drama!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Chaos en lang lang wachten
Waardeloos en arrogant bedrijf
Review over MyWheels30 jaar schadevrij, geen schulden of kredieten ergens, vaste baan, eigen huis, nooit met justitie in aanraking geweest, en een arrogant mailtje krijgen dat je geen account kunt aanmaken !! Na wat uitzoekwerk kwam ik erachter : reden: je postcode is een "verhoogd risico". Sinds wanneer rijd een postcode in een auto, en niet meer een persoon?? Nu we weer 1 of 2 keer per week naar werk gaan, had ik een auto nodig voor die enkele keren, net als een aantal van mijn collega`s. Deze ervaring met collega`s gedeeld, ons bedrijf zal huren bij Mywheels afraden bij alle afdelingen. Waardeloos en arrogant bedrijf.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
arrogant
discriminatie op postcode
Dubbel betaald
Review over RentalCarsBij boeking online heb ik de huur en verzekering betaald. Ter plaatse bij ophalen van de huurauto wilde men mijn creditcardnummer hebben voor de borg. Bleek dat de tank voor 3/4 leeg was. Daar kwam ik te laat achter. Echter er is uiteindelijk een bedrag betreft huur afgeschreven. Ik heb dubbel betaald. Nu zijn er problemen met terugvorderen. Let op met wat je regelt ter plaatse. Naderhand was het erg moeilijk om contact te krijgen via telefoon en mail. Er is niets met mijn klacht gedaan betreft de lege tank en de dubbele reservering bij mijn creditcard. Ik voel mijn dubbel opgelicht.
Sterke punten
Boeking was snel geregeld. Inclusief betaling.
Zwakke punten
Geen correspondentie met huurbedrijf ter plaatse over al betaalde boeking.
Robbers
Review over SixtI was rented cheap car for a weekend that supposed to cost 121e, but got bill to oay more than 800e will never rent again, and not recommend to anyone who wants to save. Thetly are robbers !!!!!!!
deep disappointing
Review over RentalCarsbe extremely careful with this mediator…
be extremely careful with this mediator and small letters in the contracts. They simply don't bear any responsibility after payment and, making a telephone contact in critical times is impossible.
I hired a car from Green Motion in Ankara airport for a week. My flight was delayed due to Covid-19 measures. and I arrived at the airport at 23.00 but the rental company Green Motion was already closed at 22.00 in the high season (how possible!). So, I could not pick up the car within 24 hours. In the end, I was refused to use the car for the remaining days because of this delay. and no REFUND at all. So, a lots of misery is the result in my holydays.
This is unfortunately my second annoying experience and hopefully the very last one. never again!
The lesson to be learnt: hire your car directly from a good rent-a-car company...
Sterke punten
seems attractive if everything is going well.
Zwakke punten
no responsibility at all after the payment.
EENS MAAR NOOIT MEER
Review over Do you SpainWat een oplichters,sprookjes beloven en dit om alleen maar geld van mensen af te troggelen. Je huurt bij hun maar komt terecht bij een ander bedrijf Hoge borg betalen bij ophalen,na inlevering word de volgende dag borg terug gestort om de volgende dag een hoog bedrag af te boeken van je kaart zonder toestemming.
Ik snap niet dat zo een bedrijf nog bestaan kan ze moeten aangeklaagd worden voor pure oplichting,
Sterke punten
Oplichting ,fraude besodemieteren van klanten.je zou om deze reden niet meer naar Spanje gaan.
Zwakke punten
Geen service verlenen.mensen goed behandelen.
Oplichters NIETS huren bij hun
Review over Do you SpainWat een oplichters,huur je bij hen een auto kom je terecht bij Firefly. Bij aankomst 500euro borg met visa,op papier staat 150. Krijg je een auto met schade,willen ze niet aankruisen. Na inlevering geld terug gestort dag later word er 358,66 afgeboekt. Zonder meer en geen uitleg. GROTE oplichters zowel autoverhuur Do you Spain als Fyrefly.
Advies boek daar nooit. Je bent je geld kwijt.
Sterke punten
Oplichting geld aftroggelen
Zwakke punten
Geld terug storten
Oplichters eerste klas
Review over GoldcarVia booking.com de auto gehuurd met volledige verzekering erbij. Echter aangekomen in Malaga was de auto niet meer beschikbaar. Bedrag voor de huur was via booking.com al wel afgeschreven. Dus een duurdere auto genomen en moest ook weer verzekerd worden en 161 euro aftikken als borg voor de benzine. Dus nogmaals de gehele huur, benzine en verzekering afgetikt. De man achter de balie zei dat het bedrag van de werkelijk gehuurde auro terug betaald zal worden. Niet dus. Zijn nog volop bezig om dit terug te krijgen. Bij het inleveren van de auto geen schade, met iemand van goldcar om de auto heen gelopen, alles goed. Daar zet je een handtekening voor..echter een dag later kregen we een copie van de opname en daar stond ineens een schade op die er niet was. Schandalig, ze bedonderen niet alleen de huurder, maar ook de verzekeringsmaatschappij. Snap ook niet dat booking.com met dit bedrijf in zee gaat. Voor mij geen goldcar, maar ook geen booking.com meer. Als het geld binnen is doen ze helemaal niks meer voor je.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Bewust mensen bedonderen\\r\\nBetalen niet het geld terug waar je recht op hebt
Oplichters
Review over Record Go Rent a CarOplichters!
Ze Proberen je bij de balie nogmaals een vage verzekering aan te smeren (wat ons totale huurbedrag zou verdubbelen) Niet nodig dachten wij, we betalen borg en krijgen dat terug.
Echter dan hebben ze je…Er gaat niemand mee als je daadwerkelijk de auto op haalt (ben gewend dat dan alle gebreken samen worden bekeken en genoteerd). Bij terugbrengen moet je de sleutel in de dropbox gooien (terwijl er personeel rond loopt).
Daarna krijg je dus een rekening van een schade met vage foto’s die van elke auto kunnen zijn maar zeker niet die van ons. En waarbij de lichtinval niet klopt en er ineens geen auto’s meer naast staan en de auto veel viezer was dan dat wij hem hadden ingeleverd. Echter geen reactie meer op mails en we zijn zelfs terug gegaan (we waren nog op t eiland) maar toen was de auto al weer verhuurd (paar uur later) dus konden we niet meer kijken. Als wij een foto hadden van exact dezelfde plek van de auto zonder schade dan zouden ze het laten vervallen. Maar het was volgens hen onder de voorbumper wat natuurlijk niet precies op onze foto’s stond (die we wel hadden gemaakt omdat het al gek voelde allemaal). Schade van 230 euro en 50 euro administratiekosten worden gerekend… geld kwijt. Dure les voor ons
Sterke punten
Nieuwe fiat 500 hybride
Zwakke punten
Oplichters
Het niet na komen van afspraken ke
Review over GoldcarSlechte ervaring met coldcar
13 maart auto gehuurd alles netjes online geregeld ,
Alleen bij de balie was het toch beter om mijn eigen risico af te kopen voor ¬157,00 gedaan.
Toen was er nog een verzekering voor 137,00 dan hoefde ik hem niet af te tanken ook gedaan auto netjes ingeleverd, krijg ik de afrekening 68,00 getankt en ¬50,00 boete voor het niet aftanken?
Daar had ik 137,00 voor betaald dan zou
de afrekening moeten zijn ¬50 boete â¬68 benzine is 118,00 wat schrijven ze af â126 ??
Was verder een goede auto maar dan toch weer jammer dat je belazerd word
Sterke punten
Goede auto
Zwakke punten
Niet na komen van gemaakte afspraak<br />
<br />
onbereikbaar
Review over Do you SpainDoYouSpain boekte bij OK Rent a car .vlucht geannuleerd door corona. doyouspain niet bereikbaar zelfs na 30 min nam niemand op . OK Rent a car wilde niet helpen omdat via DoYouSpain.Volgende dag wagen natuurlijk niet beschikbaar. Na 1 nacht in een luchthavenhotel bij een andere verhuurder wagen aan dubbele prijs. OK rent a car en doyou spain reageerden niet op mijn claim van 550 € . In totaal 2 dagen verlof en 1200 euro verloren !!!!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
klantenservice bestaat niet
Te vroeg tanken !
Review over Record Go Rent a CarWe hebben een boete gekregen van 30€ omdat we te vroeg hadden getankt (op 25km van de luchthaven). We hebben de wagen overvol getankt en toch vindt Record Go dat dit te vroeg is. Ze stelden voor om ergens aan de luchthaven nogmaals te tanken, maar dit ging niet omdat wagen overvol zat en de minimumhoeveelheid 5 liter is (wij hadden een diesel, dus zeer weinig verbruik). Een regelrechte schande !
Zwakke punten
Zeer slechte service, ze willen jou op alles pakken wat ze maar kunnen...
Bedrog
Review over GoldcarSowieso krijg je nooit de wagen die je gereserveerd had, hebben ze zogezegd niet meer in hun vloot, niettegenstaande hij nog altijd aangeboden wordt. Vroeg een andere wagen met hoge instap, was er niet.
Sterke punten
Mensen met leugens verleiden.
Zwakke punten
Komen nooit hun beloftes na.
Oplichters!!!
Review over RentalCarsWat een kl*te organisatie!! Auto besteld, ging allemaal prima. Auto ophalen was één groot drama. Wat bleek? Mijn man is hoofdbestuurder maar de creditcard stond op mijn naam. Bij het betalen blijkbaar geen enkel probleem maar voor de borg ineens een héél groot probleem. We zijn 21 jaar samen, 16 jaar getrouwd, alles staat op 2 namen of we zijn gemachtigd. Mij hoofdbestuurder maken kon niet, borg cash of met pin betalen kon niet, maar verder kon wel alles aangepast worden zoals duurdere verzekeringen of duurdere auto. Uiteindelijk hebben we 360 euro bij moeten leggen + 150 euro extra borg moeten pinnen (jaja, dat kon ineens wel) om de auto mee te krijgen. Nog gebeld met deze club, na 3 kwartier aan de lijn eindelijk, onvermurwbaar. Cancellen was mogelijk maar dan moesten we sowieso 3 dagen kosten betalen.
Auto uiteindelijk een week eerder ingeleverd. Het is nu 10 dagen later, we hebben nog geen cent teruggezien.
Echt, bestel nooit via deze club, beter doe je het rechtstreeks met de verhuurder, zij mogen namelijk ook nergens van afwijken als bestelling via deze rentalcars binnenkomt!!
Sterke punten
Geen een!!!
Zwakke punten
Zo ongeveer alles! Niet meedenken, onlogische werkwijze, tegenwerken, zoveel mogelijk geld willen verdienen, je pakken op kleine lettertjes die niémand leest of kan lezen omdat ze zó klein zijn.