Drivalia is een online autoverhuurbedrijf die het mogelijk maakt om vooraf een auto te huren voor uw reis. Ze bestaan vanaf 2011 en zijn een van de beste verhuurbedrijven op Alicante en Mallorca vliegvelden. Ze hebben tot nu toe maar 2 vestigingen maat ze hebben meer dan 2000 auto's en meer dan 100.000 klanten.

Drivalia huren

Drivalia bied verschillende klassen auto's tegen redelijke prijzen. U kunt aangeven waar, wanneer en voor hoelang u een auto wilt en welk pakket. De twee pakketten zijn basic+ en ultimate. Bij Ultimate bent u volledig gedekt maar de kosten zijn uiteraad hoger.

Drivalia kosten

Na uw keus kuntt u ook additionele opties erbij kiezen zoals GPS, bijrijder, kinderstoel en boosters. Deze hebben allemaal een aparte prijs per dag. U krijgt vervolgens een offerte te zien waarna u de keus heeft op online via een credicard te betalen of om te betalen bij aankomst.


Drivalia Reviews

    Criminals

    These people give you a car without oil in it, with dangerously old tires and don't pay your deposit back. It has been 3 weeks and despite several phone calls they don't release the deposit. They are a bunch of thieves, dont hire here.

    Sterke punten
    Nice staff in Palermo.

    Zwakke punten
    They scam you for money and don't pay your deposit back.

    Zeer positief

    Na alle zeer negatieve reviews over dit bedrijf heb ik er een die heel positief is. 3 weken in Palermo een Fiat 500 XL gereserveerd. Bij aankomst snel en adequaat geholpen kreeg een gratis upgrade naar een splinternieuwe (3000KM op de teller) DR 35 SUV, automaat op gas en benzine een Chinees merk dat in Italië wordt geassembleerd, top wagen. 852 euro voor 20 dagen dus ook niet te duur. Bij terugkomst zonder problemen ingeleverd, het was zo'n aangename auto dat ik hem zelfs een keer gewassen heb. Ik had zelf in Nederland een extra verzekering geregeld en dat stond in mijn papieren dus daar hebben ze het niet over gehad. Zeer tevreden dus en ben nu bezig met huur voor 2024.

    Sterke punten
    De algehele service en de prijs.

    Zwakke punten
    Hij had iets schoner mogen zijn bij afleveren.

    Criminelen

    Hier volgt mijn recente ervaring met wat zonder twijfel het slechtste autoverhuurbedrijf ter wereld is - Drivalia. Als ik ze nul sterren zou kunnen geven, zou ik dat zeker doen. Sterker nog, negatieve sterren zouden meer op hun plaats zijn voor deze oplichters.

    Allereerst probeerden ze mijn reservering te downgraden zonder enige voorafgaande kennisgeving. Kun je dat geloven? Ik heb een specifieke auto geboekt om een reden, en zij dachten dat het prima was om die gewoon te vervangen door een mindere auto. Praat over een lokkertje-en-wisseltrucoperatie!

    Maar dat was pas het begin van mijn nachtmerrie met Drivalia. Toen ik mijn auto kwam ophalen, moest ik een pijnlijke wachttijd van DRIE uur doorstaan. Ja, je leest het goed, drie uur van mijn leven verspild zittend in hun armoedige, overvolle kantoor terwijl ze aan het treuzelen waren met papierwerk en excuses maakten.

    Als dat nog niet erg genoeg was, kwam het echte dieptepunt toen ik mijn creditcardoverzicht controleerde na thuiskomst. Raad eens? Drivalia had de brutaliteit om maar liefst 1073 euro van mijn creditcard af te schrijven in een illegale afschrijving. Mijn creditcardmaatschappij herkende dit onmiddellijk als een frauduleuze transactie, wat veel zegt over de louche praktijken van Drivalia.

    Natuurlijk nam ik contact op met de klantenservice van Drivalia om dit probleem op te lossen. Maar wat denk je? Ze hadden al DRIE keer dezelfde klacht ontvangen op dezelfde dag. Dat klopt, ze hebben zo'n beruchte reputatie voor hun crimineel gedrag dat meerdere klanten op dezelfde dag met exact hetzelfde probleem te maken hadden. En wat beloofde Drivalia? Ze zeiden dat ze "ernaar zouden kijken".

    Nou, het zijn nu al drie pijnlijke weken geweest, en er is absoluut geen correctie, geen oplossing en geen communicatie van Drivalia geweest. Het is duidelijk dat deze organisatie niet alleen incompetent is, maar ook overduidelijk crimineel handelt. Ze zouden niet mogen opereren en zouden opgesloten moeten worden voor hun frauduleuze en onethische praktijken.

    Ik raad iedereen die dit leest ten zeerste aan om Drivalia koste wat het kost te vermijden. Bespaar jezelf de hoofdpijn, het financiële verlies en de stress van het omgaan met deze criminelen. Er zijn genoeg gerenommeerde autoverhuurbedrijven die je niet behandelen als een slachtoffer van een roofoverval. Mijd Drivalia als de pest!

    Arrogant en agressief

    Nog nooit zo’n arrogante onvriendelijke en agressieve ontvangst en behandeling meegemaakt. De autoverhuurder verscheen na het boeken van vlucht bij Transavia dus dacht dat t wel oké was. Niet dus. Heel onvriendelijke en agressieve ontvangst en verkoopmethode voor verzekeringen en allerlei zogenaamde afkoopregelingen voor schade etc. Bangmakerij. Niets van dat alles gedaan. En dan wordt je nog onvriendelijker behandelt. Ga er niet heen!

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Agressieve verkoop

    Slechte ervaring in Palma de Mallorca

    Bij ophaling van de auto in Palma was alles volgens docuent in orde!
    Gelukkig bij het nakijken gemerkt dat ruitewisser achteraan ontbrak!dat wetrd gelukkig genoteerd!bij terugbrengen ging de aandacht van de vrouwelijke bediende naar het enige deurslot, waarvan zij beweerde dat er dus poging tot inbraak zou geweest zijn! Wij hebben de auto nooit alleen gelaten!!
    Bij bekijken van de andere autos die klaarstonden om opgehaald te worden merkten we dat ze allemaal zogezegd een poging tot inbraak hebben gehad, zelfs voor dat je vertrekt. Hun verhaal is dat dit op palma regelmatig gebeurt,
    Kostprijs 160€ die ze vermoedelijk aan iedere klant aanrekenen die het slot vooraf niet goed bekeken heeft!

    Onvriendelijk

    Wij werden zeer onvriendelijk ontvangen.
    Het babyzitje was niet compleet waar wel kosten voor gemaakt werd.
    Het kinderzitje kregen we niet geïnstalleerd waar we geen hulp bij kregen.

    Asociaal bedrijf

    Sterke punten
    Auto goed gepoets

    Zwakke punten
    Onvriendelijk
    Vrouw onvriendelijk
    Extra kosten
    Kinderzitjes niet goedgekeurd
    Onveilig

    Yep, its a scam folks

    *Very* heavy hard sell when I arrived with Stephanie in Alicante threatening several times to charge me 300 euros if there was even a 'tiny scratch' anywhere if I didn't take out their full insurance. The agents are obviously all be commission based.

    The credit card was new and hadn't received the pin yet. Stephanie refused point blank to call the credit card company to make the transaction over the phone instead. So we were forced to pay their rip off 234 euro insurance for 2 weeks as we're stuck with two young girls 3km from the terminal. They seem to knowingly exploit their remote location to leave families with little other options.

    Staff refused to provide the names of managers also.

    The petrol policy is another rip off forcing your to pay for a full tank upfront at *their* rates with a ridiculous hidden 'refuelling' charge of 35 euros. To claim back any unused petrol you must send them an email later on apparently and the will not pay when you return the car. I have very low hopes of getting any of this back.

    Hidden charges galore!

    My worst experience of car hire in 20 years of going to Spain. When we hired the car there were by the sounds of the things 3 other disgruntled customers (two Spanish and one French) all arguing also with the Drivalia staff.

    Avoid like the plague folks. Basically, you *will* end up paying more than the advertised price. I simply can't believe the other reviews here

    Sterke punten
    Easy to book

    Zwakke punten
    Exploit young families
    Hard sell sales tactics
    Rip off insurance

    Yep, it's a scam folks

    Yep, it's a scam folks...

    *Very* heavy hard sell when I arrived with Stephanie in Alicante threatening several times to charge me 300 euros if there was even a 'tiny scratch' anywhere if I didn't take out their full insurance. The agents are obviously all be commission based.

    The credit card was new and hadn't received the pin yet. Stephanie refused point blank to call the credit card company to make the transaction over the phone instead. So we were forced to pay their rip off 234 euro insurance for 2 weeks as we're stuck with two young girls 3km from the terminal. They seem to knowingly exploit their remote location to leave families with little other options.

    Staff refused to provide the names of managers also.

    The petrol policy is another rip off forcing your to pay for a full tank upfront at *their* rates with a ridiculous hidden 'refuelling' charge of 35 euros. To claim back any unused petrol you must send them an email later on apparently and the will not pay when you return the car. I have very low hopes of getting any of this back.

    Hidden charges galore!

    My worst experience of car hire in 20 years of going to Spain. When we hired the car there were by the sounds of the things 3 other disgruntled customers (two Spanish and one French) all arguing also with the Drivalia staff.

    Avoid like the plague folks. Basically, you *will* end up paying more than the advertised price. I simply can't believe the other reviews here & have really serious doubts regarding their credibility.

    Very shady company...

    Sterke punten
    Easy to book

    Zwakke punten
    Exploit young families
    Hard sell sales tactics
    Rip off insurance

Bezoek Drivalia

Schrijf een review