Spanje auto huren?
Autorijden in Spanje is absoluut niet moeilijk, vooral als je tussen steden reist. Het rijden in de grote stad is echter even wennen. Het wordt bezoekers, die voor het eerst naar Europa komen en maar voor een korte tijd verblijven, niet aanbevolen om zelf in de grote steden te rijden, tenzij je een sensatiezoekende persoon bent, die dol is op interessante stadsritten. De Spanjaarden rijden aan de ... [...]
Bedriegers, nep verzekering
Helaas, een auto gehuurd via Cardelmar in Playa del Ingles met volledige verzekering in maart 2019, dit jaar dus. De verhuurmaatschappij (Orlando) hield wel even 600 in voor als er schade zou zijn, maar als er problemen waren dan kon ik dit bedrag terug krijgen van Cardelmar. Ja dit heeft Cardelmar mij telefonisch toegezegd, via email en zelfs gezegd dat ze het bedrag overgemaakt hebben naar me maar dit is nooit gebeurd, ik ben de 600 kwijt!!! Nooit huren bij deze bedriegers, je krijgt allerlei beloftes en ondanks engelengeduld heb ik een auto voor 2,5 dag gehuurd voor het leuke bedrag van 650.
Sterke punten
Liegen
Zwakke punten
Liegen
Benzine "fee " voor niks betaald
Bij cardelmar een auto gehuurd op Ibiza via internet. Kwam via deze site bij clickrent " terecht.
Volle tank gekregen bij ophalen en volle tank afgegeven bij aflevering.
Hebben ze 31 euro ingehouden van de 90 euro borg van benzine omdat ik zogenaamd vol-leeg contract had afgesloten via internet. De man die de auto controleerde zei overtuigend dat ik het hele bedrag van mn borg terug zou krijgen.
Ik zie dit als bedrog. Vol = vol.
Huur GEEN auto bij deze clickrent!!!
Sterke punten
Geen.
Zwakke punten
Afzetten van klanten .
schade na inlevering auto
Heb ik via Caldelmar een ford fiesta gehuurd bij Goldcar op grand canaria airport.
Krijg ik daar een totale ander auto een dacia niet echt de zelfde klasse auto maar ja dat was niet echt een probleem.
Wel dat ik na een dag terug moest komen wegens een foutmelding in het motor manegement.Verholping door lucht in de banden te doen nee dus!
Maar gewoon weer rijden met de melding na kilometers gereden te hebben aan het einde van de vakantie auto inleveren bij het vliegveld. Geen eindcontrole gehad dus sleutels in de bus gedaan.
Vliegen naar huis en thuis aangekomen geduld hebben voor het borg geld terug te krijgen.
Dit heeft wel vaker wat langer geduurt maar u duurde dit wel erg lang.
Na wat uitzoek werk bleek Goldcar 200 euro achter over gedrukt te hebben voor schade aan de auto.
Zonder notificatie eraf gehaald.
Na wat gebel en mail verkeer met Goldcar krijg ik foto,s op gestuurd van schade aan de auto, wat er niet was toen ik hem daar neergezet had op het vliegveld.
Deze schade kan uren of dagen later zijn toegebracht want er was bij mij geen schade en geen eindcontrole.
Caldemar in geseind wat er gebeurd is maar ook deze organisatie laat dan ineens niets meer horen laat staan dat zei de twee honderd euro terug storten .
Je krijgt alleen te horen het in in behandeling.
Wijze les voor me Caldermar en Goldcar zorgen dat je als huurder totaal geen vertrouwen meer heb in de zogenaamde goede bedrijven.
In de tussen tijd wel reclame blijven sturen maar geen oplossing geven.
NOOITMEER huren via Caldelmar.
En natuurlijk kon ik nog een keer op dat mooie eiland en zal ik aan de balie van Goldcar mijn mening geven over hoe hun de boel oplichten.
Sterke punten
goedsite met veel keuze
Zwakke punten
het contact krijgen met kalchten afdeling en afhandeling
Te mijden verhuurbedrijf. Absolute minachting vvoor de klant
Via cardelmar een auto gehuurd bij de co in Argentinië
Onze flight was delayed en zo kwamen wij een dag later aan in Buenos Aires
Op de voucher van cardelmar stond een telefoonnummer waarmee Cactus 7/7 24/24 kon bereikt worden
Vanuit Londen onmiddellijk gebeld van zodra delay bekend was, geen antwoord, nog 8 x geprobeerd, geen antwoord, sms gezonden en email naar cardelmar met verzoek cactus te contacteren (wat zij nooit gedaan heeft). Bij aankomst dag later op vliegveld BA 4.30h gewacht op bestelde auto. Deze was intussen verhuurd en wij kregen een oude vervangwagen totaal beschadigd aan de buitenkant (krassen...) Cactus verontschuldigde zich cardelmar heeft een verkeerd telefoonnummer opgegeven. Dus zij waren niet op de hoogte.
Nu komt de verachtelijke, arrogante service van Cardelmar. Op mijn ettelijke emails kreeg ik totaal geen antwoord. De Ceo gecontacteerd, plots beweging in de zaak, maar na een summier onderzoek, antwoord cardelmar op mijn vraag naar schadevergoeding (telefoons Londen nr BA, 4.30h wachten, oude wagen...) tgv. een bijzonder ernstige fout van cardelmar nl. verkeerd telefoonnummer opgegeven met als gevolg al onze problemen, wij geven geen schadevergoeding - zonder motivatie, zonder argumentatie - toppunt van botheid, arrogantie, machtsuitoefening. Al de bewijsmiddelen die ik overgemaakt had, al de emails, de verontschuldiging van Cactus, allemaal geen reden voor Cardelmar om ook maar enige uitleg te geven, zich zelfs maar te verontschuldigen. Alleen : We do not.
Verwerpelijk. Totale minachting van hun klant.
Misschien betaal je iets meer bij een andere autoverhuurder maar je wint op alle vlak door Cardelmar te vermijden. Die firma minacht haar huurders met een ongelooflijke dedain.
Sterke punten
???????
Zwakke punten
zie review
Slechte ervaringen ism Goldcar
Bij aankomst zeer slechte onvriendelijke service. Ik kreeg de auto enkel mee als ik 100 betaalde om eigen risico af te kopen én nog eens 80 aan Admin kosten én fee én voor n volle tank. Ik zou geld terug krijgen voor de benzine die ik niet gebruikt had maar daar wisten ze bij inleveren auto niks van.
In totaal 200 betaald voor 4 dagen!
Overigens direct foto's van de auto gemaakt bij aankomst, zat vol kleine schade.
Mails gestuurd naar klantenservice, 2x, nul komma nul reactie.
Zuur dit in je korte last minute vakantie met mn dochter.
Zwakke punten
Geen klantenservice
Onbetrouwbaar
Niet doen!!
Eerlijk en duidelijk
Omdat mijn vriendin en ik echt veel wilde gaan reizen wilden we een auto huren. Na wat onderzoek op internet kwamen we uit bij CarDelMar. We hebben gesproken met een medewerker die meteen eerlijk vertelde dat er een toelage wordt gevraagd zodra je de grens over gaat. We hebben samen met haar gekeken naar welke landen wij wilde bezoeken en toen hebben we een offerte gekregen. Uiteindelijk hebben we een auto kunnen lenen van mijn schoonouders, maar CarDelMar heeft zeer zeker goede service geboden. Wij hebben dan ook niet te klagen!
Sterke punten
Goed en vriendelijke te woord gestaan
Zwakke punten
Niets, want uiteindelijk hebben we de auto niet gehuurd
Bovenverwachting goed
Op internet veel reviews gelezen over cardelmar en hier uiteindelijk toch voor gekozen. De prijs was prima en op het vliegveld in italie stond onze auto klaar zoals afgesproken. Communicatie ging goed in het engels. Geen extra verzekeringen afgesloten en verder ook geen brokke gehad :)
Sterke punten
makkelijk en overzichtelijk. Duidelijke communicatie
probleem maar wel opgelost
Wij hebben in Spanje een klein busje gehuurd met vrienden. Op de eerste dag hadden we natuurlijk gelijk een motor die uitviel. Gelukkig konden we gewoon de bus inruilen voor een nieuwe. Ze kwamen naar ons toe, met de extra bus al bij zich. Ik denk niet dat er veel bedrijven zijn die zo goed voor hun klanten zorgen.
Sterke punten
Goede service
Zwakke punten
Motor viel uit, maar gelukkig wel snel opgelost
Lekkah
JAAAA! Car del mar doet mij echt denken aan vakantie! Lekker naar Spanjuuuuh!