Bij het ophalen van de auto op Tenerife Zuid, bijna 2 uur moeten wachten voor we uiteindelijk de sleutel van onze huurauto kregen. Uiteindelijk werden we wel vriendelijk geholpen aan de balie, maar 2 uur wachten begon bij sommige klanten wel de nodige irritatie te wekken. We hadden een Fiat 500 gehuurd, maar kregen een "upgrade" naar een Opel Corsa. Er werd (zoals altijd) geadviseerd om foto's van de auto te maken dus dat hebben we gedaan rondom de auto. Een extra verzekering voor de afkoop van het eigen risico hebben we niet afgesloten, dat hadden we beter wel kunnen doen.
Bij het inleveren wachtte ons echter een onaangename verrassing, want ze hebben gezien dat wij schade hebben gereden. Deze schade zat compleet onder de auto, ik heb er ook zelf proberen foto's van te maken maar hiervoor moest ik op mijn rug onder de auto te kruipen om er überhaupt een foto van te kunnen maken. Op de foto's die ik heb gemaakt van de carrosserie, gewoon door de kniën en dan foto's maken, is geen enkele schade te zien. Ze zoeken gewoon naar een schade om je te kunnen naaien, de factuur van € 260 wordt gewoon in mindering gebracht van je betaalde borg.
Hier dus NOOIT een auto huren, zeker gezien de reviews die ik beter had kunnen lezen voor ik een auto bij deze criminelen ging huren.
Sterke punten
Niet kunnen ontdekken
Zwakke punten
Alle hierboven genoemde ergernissen
Bezoek OK Rent A Car Reviews over OK Rent A Car