InterRent is een Europees bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in het verhuren van personenwagens. Niet alleen streeft het bedrijf er na om transparant, vriendelijk en genereus te zijn, maar zij doen er ook alles aan om de prijzen zo laag mogelijk te houden. Zij zien zichzelf dan ook graag als de marktleider die geen compromis treft met betrekking tot customer service.
InterRent is in 23 verschillende landen te vinden. Het grote voordeel van dit bedrijf is dat het zich richt op landen die erg geliefd zijn als vakantie oord, maar waar het huren van een auto nog niet mee valt. Denk bijvoorbeeld aan Kroatië, Bulgarije, Slovenië etc. Het bedrijf heeft een groot aantal locaties en een zeer uitgebreide vloot. Bovendien zijn de wagens op sommige locaties zelfs al vanaf slechts €5,- per dag te huren.
InterRent zit gevestigd in al de belangrijkste vliegvelden. Hierdoor kan je direct vanuit het vliegtuig in je bestelde voertuig stappen. Dat voertuig kan je overigens uitbreiden met verschillende opties. Denk daarbij aan een GPS, Kinderzitje en vol-vol tankregeling. InterRent biedt alle mogelijkheden om jou reis zo prettig mogelijk te maken. Het is dan ook niet vreemd dat hun slogan Enjoy the Ride :D is.
Borg blijft geblokkeerd
Op Gran Canaria auto voor een week gehuurd. Borg van 800 euro werd gereserveerd van Mastercard. Na inlevering kreeg ik bevestiging dat borg na circa 3 dagen zou vrijgegeven worden. Zijn nu 8 dagen verder en borg nog niet vrijgegeven. Op mail wordt niet gereageerd.
Bij ophaling van het voertuig kreeg ik sleutels maar voertuig bevond zich niet op locatie. Ook medewerkers konden het voertuig niet vinden. Na meer dan een half uur wachten uiteindelijk ander voertuig gekregen dat wel wat lichte schade vertoonde. Trek maar wat foto's was de repliek van medewerkster.
Sterke punten
Wagen was zeer proper afgeleverd. Leek als nieuw binnenin en slechts 21000 km op teller
Zwakke punten
Reeds bovenaan vermeld + locatie van verhuurkantoor stond niet aangegeven in de luchthaven
Klantonvriendelijk
Snel en goedkoop. Zeer klantonvriendelijk.
Tank net niet vol levert een boete op van 50. Klachten neerleggen bij Interent of moedermaatschappij Europcars is zinloos. Emails worden botweg niet beantwoord.
Sterke punten
Snel en goedkoop. (Belangrijk is aanvullende verzekeringen te weigeren.)
Zwakke punten
Zeer klantonvriendelijk.