vlucht had vertraging. Direct naar kantoor gelopen, paar minuten te laat. Kantoor was dicht. Volgende dag bleek onze reservering geannuleerd te zijn. En konden we deze niet meer gebruiken. We zijn nu het bedrag voor 10 dagen kwijt. Goldcar betaald niets terug. En we hebben geen auto.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
onbetrouwbaar en niet flexibel
Bezoek Goldcar Reviews over Goldcar
Inderdaad 100% criminelen, we moeten dit stoppen, door massaal klacht in te dienen via Visa, Mastercard, etc .. Deze firma mag geen toegang meer krijgen tot bekende betaalsystemen!
"Pablo Eskobar", gaf de man die mij moest helpen als antwoord,.. nadat ik zijn naam vroeg.
De rest van de medewerkers lachten zich een breuk!
Je staat daar en kan ook niet meer weg, want de Visa-kaart werd gebruikt en er zal gegarandeerd geld afgaan. De status van je wagen moet je filmen (traag rond lopen) en thuis moet je je film omzetten naar afbeeldingen en die naar je betaalfirma sturen.
Dit soort bedrijven is een plaag die altijd maar groter wordt in deze wereld, de betaalsystemen zijn mee verantwoordelijk als ze hun diensten langer aanbieden aan deze plaag.
Dus aangifte bij Visa, MAstercard (of het door u gebruikte systeem natuurlijk)
Bezoek Goldcar Reviews over Goldcar