Bij bo-rent.nl autoverhuur streeft men ernaar om de goedkoopste te zijn, zodat een ieder de mogelijkheid heeft om de auto te pakken. Bo-rent.nl autoverhuur is namelijk de goedkoopste in autoverhuur binnen Nederland en zij bieden ook de beste service.
Een auto huren bij bo-rent.nl is al ruim 35 jaar de gewoonste zaak van de wereld. Zij zijn de meest ervaren partner voor een auto huren en het huren van bestelbussen en vrachtwagens. Bo-rent.nl heeft meer dan 67 vestigingen verdeeld over Nederland. Dit bedrijf biedt de beste deals, het is goedkoper dan de aanbieders en zorgt ervoor dat je geen extra kosten betaald.
Bij bo-rent.nl ben je niet alleen terecht voor het huren van personenauto’s, maar ook voor het huren van een bestelbus of vrachtwagen. Tijdens het bestelproces krijg je de mogelijkheid om aan te geven als je de eigen risico wilt verlagen en je kunt aanvullende verzekeringen toevoegen aan de reservering. Je krijgt ook de mogelijkheid om een navigatiesysteem te huren. Het afleveren van de huurauto kan ook buiten de openingstijden. Indien je geen annuleringsverzekering afsluit kun je tot 48 uur voor aanvang van de huurperiode, de reservering kosteloos annuleren.
Bo-rent.nl houdt van transparantie en duidelijkheid. Bij het reserveren zie je direct wat de kosten zullen zijn en welk bedrag inclusief borg je moet afrekenen. Zo ontstaan er geen verrassingen. De voertuigen van Bo-rent.nl Autoverhuur zijn standaard WA-verzekerd. Per dag krijg je 100 kilometers vrij. Bij een 4-uurs tarief heb je 50 kilometers vrij. Bij personenauto’s zijn er tijdens het lang weekendtarief 400 kilometers vrij.
Perfecte service
Zo hoort het, vriendelijk , correct,snel.
Merci!
prima auto prima service
keurige nette smart four gehuurd bij de vestiging rotterdam gehuurd, netjes geholpen ,mooie schone auto en spotgoedkoop. ik snap niets van alle negatieve revieuws hier.
Sterke punten
netjes
Zwakke punten
geen
Louche bedrijf
onlangs bij Bo-rent een bus gehuurd voor de verhuizing van mijn dochter.
Na een vermoeiende verhuisdag heb ik mijn dure, grote, aluminium platform wagen bij het terugbrengen in de bus laten liggen. Stom van mij natuurlijk, maar ik was best moe van de dag. Het fancy en precies goede model voor mijn werk is overigens niet meer te koop. Na een paar dagen kwam ik er pas achter dat ik het vergeten was en heb ik navraag gedaan bij de vaste personeels lieden ter plekke, en ze wisten zogenaamd niet meer waar het ding gebleven was, maar geloof me dat elke auto die wordt teruggebracht, van binnen en buiten grondig wordt gecheckt. Eventueel achtergebleven spullen, en zeker een dergelijk groot ding, kunnen ze onmogelijk niet opmerken. De conclusie van dit verhaal laat ik aan de lezer van deze review, daarom schrijf ik mijn ervaring over dit bedrijf. Mijn advies: Betaal liever een paar euro meer voor je huurauto bij een bonafide bedrijf.
Opichters bende
Ik heb een bus gehuurd bij de bo-rent rotterdam matlingeweg 15, maar doe dat nooit meer! Er wordt een schade in je schoenen geschoven die je niet hebt gereden! Aan de schade zelf is te zien dat het een oude schade is en de plek bewijst dat ik hem niet gereden kan hebben, maar toch willen ze de schade op mij verhalen. 2 dagen na het inleveren van de bus sturen zij een mailtje met daarin de vraag of ik even 1331 euro wil betalen, maar er is geen officiële factuur o.i.d. te bekennen. Als je bo-rent vervolgens opbelt om na te gaan waarom het bedrag zo extreem is (we praten over een deukje van maximaal 5 cm in doorsnee) geven ze aan dat zij uit ervaring weten dat het zo veel gaat kosten, dat ze geen factuur hebben en dat ze de deuk toch niet gaan laten repareren (dikke fraude). Uiteraard heb ik vervolgens om een officiële factuur gevraagd. Na wat grootspraak van bo-rent dat dat geen enkel probleem is en dat een factuur zo geregeld is, blijft het een maand stil. Daarna krijg ik een kostenspecificatie. Schade, 776 euro en in het mailtje geschreven dat er 400 euro exc BTW bij komt voor "transportkosten". Vervolgens weer een mailtje met de vraag of ik even 1260 euro wil betalen. Wederom geen factuur te bekennen! Wel gek overigens dat "hun kennis" er 600 euro naast zit. Mocht je het gelijk betaald hebben, wordt je dus letterlijk opgelicht!
Als reactie op de vraag of ik een factuur van de reparatie mag zien en een factuur van het transport mag zien (ook gek, aangezien ze een deukje in mijn schoenen schuiven en de bus dus prima kan rijden) is het antwoord dat zij die niet hebben (opnieuw, dikke fraude). Volgens mij moet een bedrijf een factuur hebben, maar bo-rent schijnt zijn eigen regels te maken en probeert klanten te intimideren met "helaas zijn wij genoodzaakt een procedure te starten". Deze oplichters moet je dus nooit geloven en je moet zeker niet bij hen terecht om iets te huren!! Je wordt glashard opgelicht, ze hebben geen facturen en proberen je te intimideren door aan te geven dat ze procedures gaan starten! Ze hebben echt 0,0 gevoel voor de werkelijkheid. Zij geloven dat zij alles kunnen maken en grof aan jou kunnen verdienen door je op te lichten voor een schade die je niet hebt gereden!
Sterke punten
Oplichting
waardeloos
personeel zou zonder problemen bus kunnen ophalen
nee dus moest op eigen adres bus huren terwijl reservering zakelijk was
borg betalen terwijl wij betaling na verhuur hebben
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles
waardeloos
huren een mercedes Benz zakelijk gereserveerd via mail, telefonisch contact omdat huur zakelijk is, mail met debiteurennr en bezoek op vestiging geen probleem!!!
maar als medewerker bus op komt halen kan het niet omdat wij al 2 jaar niets hebben gehuurd
Services NUL
klantvriendelijkheid NUL
ook nog steeds geen melding naar ons bedrijf dat verhuur niet mogelijk zou zijn
Sterke punten
geen communicatie onze medewerker krijgt geen auto mee heeft papieren van reservering uitgeprint bij
Zwakke punten
geen communicatie reservering akkoord maar geen auto
Klopt niet
Busje gehuurd. De bus met 3/4 volle tank meegekregen ( want de benzinemeter zou niet goed zijn?) Met volle tank weer teruggebracht, want meter deed het ineens wel?? Dit was niet bespreekbaar. Zo ook niet volledige borg terug gekregen, terwijl alles op orde was. Hier ook geen toelichting op gekregen.
Zwakke punten
Vervelende communicatie aan de balie.
Wrak van de weg
Mijn autobedrijf had geen leenauto dus heb ik een auto gehuurd bij Borent.
Na 2 km viel het rempedaal op de vloer en ik kon niet verder.
Ze konden mij niet helpen dus moest de wegenwacht bellen.
Een onaangename ervaring!
Onnodige schoonmaakkosten
Zelf de bus helemaal schoongemaakt brengen ze daar zelf €40 voor in rekening..
Onverwachte topservice!
Voor ons voor het eerst bij Bo-Rent gehuurd in de Meerenakkerweg in Eindhoven. We hebben de Aygo een weeklang gehad en geen enkele klacht. Prima auto, netjes en schoon, onverwacht veel beenruimte ook voorin en heel vriendelijk personeel, zowel bij afhalen als teruggeven. Voor Nederlandse begrippen ook niet echt duur terwijl we toch behoorlijk wat kilometers gereden hebben. De echte verrassing kwam aan het eind toen de dienstdoende meneer vriendelijk aanbood ons naar het centrum te brengen om een hapje te kunnen eten, voor we opgehaald werden en daarmee zijn pauze opgaf. Echt geweldige en onverwachte topservice!! Wij komen zeker terug!
Sterke punten
Vriendelijk personeel, prima auto's, niet duur.
Zwakke punten
Je moet met een taxi naar het industrieterrein. Beste even bellen met Bo-rent voor een taxi connectie. (Scheelt!)
Oplichterij pas op met huren!
Huur nooit maar dan ook nooit bij Bo-Rent een auto kom je later dan 5 uur terug met 1 wagen brengen ze gelijk een meer dag in rekening echt te belachelijk voor woorden daarbij wagens zeer slecht onderhouden doodsman kist zo slecht als die wagens zijn in hun staat. Lekker makkelijk geld verdienen zo met verhuren van wagens slecht onderhouden en dagen extra in rekening brengen voor niks heerlijk zo wil ik me geld ook wel verdienen!
Sterke punten
Geen.
Zwakke punten
Geen.
Engelen geduld hebben
Engelen geduld hebben
Bus top , maar had 15 km gereden en ik moest er 3,5 liter diesel in gooien 😂😂
Dat is nog het minst erge , je moet ook nog eens een volle week wachten tot je borg terug is.
Gelukkig heb ik het niet nodig , maar in de tegenwoordige tijd moet het binnen 1 en Max 2 dagen retour zijn.
Bij andere verhuurbedrijven zoals Boels heb je het al binnen 2 dagen terug.
1 x maar nooit weer.
Sterke punten
Reserveren
Zwakke punten
Te lang op je borg wachten
factuur hoger dan offerte
Ik mocht de bus iets eerder halen, maar nou blijkt dat ze daarvoor 90 euro !!! extra rekenen. Zo lomp om dat niet te zeggen en dan te verrekenen met de borg. En het filiaal geeft niet thuis, het hoofdkantoor zal reageren op een mail zeggen ze.
Sterke punten
dichtbij
Zwakke punten
onduidelijk. slechte communicatie. foute factuur.
Goed voor elkaar
Nooit geen problemen bij borent lelystad.
Wel heb ik gezien dat de klanten vaak voor de problemen zorgen en het dan afschuiven op het personeel.
Sterke punten
Vriendelijke service
Zwakke punten
Geen
They charge one day extra
I've rented the van on Saturday. They said that it was no problem to leave the key at their shop once done. Instead, they secretly charged one extra day (Sunday). I had to reach out myself to get an explanation. Very dishonest. Their English is poor so not an option for expats.
Zwakke punten
dishonest. unclear communication
er is altijd iets mis
ik zou graag op 3 punten een enorm dikke klacht willen indienen bij jullie en daarna hoef ik nooit meer een bus of auto bij jullie te huren, en ga ik voortaan naar de duurdere maar veel vriendelijkere en degelijkere EuropCar.
De context: eind april heb ik een bus gehuurd bij Bo-Rent Amersfoort voor 2 dagen (26-27 april). Op het laatste moment, de dag zelf, heb ik bij het ophalen aangegeven dat ik een tweede bestuurder wilde toevoegen, waarvan ik ook een kopie rijbewijs had. Deze tweede bestuurder is vervolgens zelfs nog op de fiets naar jullie toegeweest om zich te identificeren. Op de tweede dag heeft hij, toen hij uit een parkeervak kwam, een andere auto aangetikt omdat die in zijn dode hoek zat. Op de bus zat geen schade, op de andere auto wel. Toen ik de bus inleverde (27 april, dus buiten openingstijden), heb ik direct aangegeven dat dit het geval was. De 2e bestuurder is vervolgens bij jullie geweest voor de afhandeling van het schadeformulier e.d..
Daarna heb ik niets meer gehoord, geen afrekening van jullie ontvangen of een hoogte van de schade gehoord. Ik heb simpelweg nooit meer mijn borg terug gekregen en verder geen informatie. Het contact tussen mij en de tweede bestuurder is goed, wij regelen onderling de financiën wel. Ik wil echter heel graag weten hoe hoog de schade dan is.
Ik heb herhaaldelijk gemaild met het verzoek om informatie. Hierbij heb ik echter altijd een vage reactie gehad ("dit ligt bij de verzekeraar") en soms zelfs geen reactie, ondanks mijn vraag om contact. De laatste mail die ik kreeg was ronduit onbeschoft, evenals het telefoongesprek wat volgende, en wel om 3 redenen:
1. Er wordt geen excuus aangeboden voor het gebrek aan reageren, ondanks dat het heel logisch is dat ik vraag "wat is er met mijn geld gebeurd". Ik vind het belachelijk dat ik al 4 maanden er achteraan moet zitten om wat te horen en vervolgens een zeikmail terug krijg.
2. Er wordt gezegd dat er geen 2e bestuurder is aangemeld en dat dat mijn fout is, terwijl dit helemaal niet zo is en wij alles netjes geregeld hebben. Ik heb zelfs nog een appje van mijn 2e bestuurder dat "hij zo nog even naar de bo-rent gaat fietsen" en andere ooggetuigen die kunnen bevestigen dat hij bij jullie langs is geweest. Ik heb meermaals tegen jullie medewerker gezegd dat ik 3000% zeker weet dat we dit geregeld hebben en jullie medewerker blijft ontkennen dat dit zo is. Ik ga er van uit dat jullie een fout in het systeem hebben gemaakt, wellicht hebben jullie hem aangemeld bij een verkeerde verhuurtransactie, of zo. In feite wordt er gezegd dat ik lieg over zijn aanmelding terwijl jullie een fout hebben gemaakt!
3. Er wordt gezegd dat ik sowieso mijn eigen risico (1500 euro) kwijt ben ongeacht de hoogte van de schade. Dat klopt gewoon niet! Zoals ook te lezen op Verhuisbus huren: kosten en tips | Consumentenbond: "Eigen risico: (...) Dat bedrag betaal je (tot aan de hoogte van het werkelijke schadebedrag)". Het is dus heel logisch dat ik wil weten hoe hoog de schade is. Ik wil best geloven dat de schade aan de andere auto meer dan 1500 euro is, maar dat wil ik gewoon netjes op papier zien en niet dat ik zelf op speurtocht moet om er achter te komen en tot die tijd ben ik zonder notie mijn geld kwijt en wordt ik aan de telefoon behandeld alsof ik een dom blondje ben. Dat kan je niet maken!
Nadat ik mijn irritaties uitsprak aan de telefoon en meldde niet meer bij jullie terug te komen, bood hij opeens heel netjes aan dat hij het schadebedrijf wel even wilde bellen en beloofde me de informatie teruggeven. Ik ben blij dat ik die informatie nu ga krijgen, maar de gang van zaken blijft belachelijk en zeer frustrerend.
Dit is niet mijn eerste negatieve ervaring met Bo-Rent en ik ben er echt helemaal klaar mee! Vanaf nu gewoon naar de duurdere maar veel prettigere EuropCar.
Sterke punten
goedkoop
Zwakke punten
altijd wat mis; niet klantvriendelijk
Bar slecht
Probeer je een bus te huren. Krijg je nooit een bevestiging. Na 3.5 uur bellen geen contact na mail geen contact. Dan maar naar de winkel. Zegt die ook nog dat hij het zo druk heeft. Alleen ik in de winkel de telefoon rammelt maar de medewerker maakt geen aanstalten om hem op te nemen . Ja zo deed hij het bij ook. 1e en laatste keer dat de naam borent bij ons nog gaat vallen
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Telefoon niet opnemen mail niet beantwoorden
Bo-Rent Ypenburg - Onprofessioneel en administratief een zooitje
Onprofessioneel Bedrijf. Werkbus online gehuurd. Het lukt ze alleen niet om zelf de geuploade documenten te verwerken. Ruim een uur aan de balie gestaan omdat het ze achter het loket niet lukte de eigen order af te ronden. Ik betaal om 17.04u met pin, loop nog een rondje om de (afgeragde) autobus omdat meerdere schades niet duidelijk op het acceptatie formulier stonden (17.15u). Daar werd erg lakoniek over gedaan.
Ik lever de auto twee dagen later afgetankt in om 17.18u .....krijg vervolgens drie dagen in plaats van twee dagen in rekening gebracht omdat ze op de factuur het moment van aanvang order opmaken hadden gerekend (administratie duurde van 16.04 tot 17.04u !!! pinbetaling)....Dus door de onprofessionaliteit van Borent mag je als klant de auto een dag extra betalen of korter dan de overeengekomen tijd over de bus beschikken.
Klacht ingediend, met het verzoek even naar de pinbetaling te kijken, maar men heeft het fatsoen niet om te reageren. Het geld is binnen.
Dan weet je ook weer hoe het verdienmodel van Borent feitelijk in elkaar zit.
Tip; Ga vooral ergens anders een bus huren als je denkt dat je volle dagen de bus nodig hebt.
Sterke punten
Veel keuze in bussen.
Zwakke punten
Adminstratief slecht. Administratie kost veel tijd. Thuis online volledig ingevuld en dan nog een ruim uur nodig hebben voordat je de bus mee krijgt. Onleesbaar schadeformulier
Top service op de Klaprozenweg Amsterdam
We hebben afgelopen weekend een auto gehuurd op de Klaprozenweg in Amsterdam-Noord en waren direct onder de indruk van de behulpzaamheid van het personeel, in een woord uiterst professioneel en sympathiek. De auto stond voor de deur klaar, van buiten gewassen en binnen brandschoon. Het inleveren van de auto aan het einde van ons weekend was een makkie, gaat haast vanzelf daar. Ik ga daar nog regelmatig naartoe, want de hoge drukspuit en de betonmolen waren ook top om in het weekend te kunnen klussen. Mij zie je nergens anders meer, dit is een van de top-3 locaties van Bo-Rent, mogelijk de nummer 1
Top service op de Klaprozenweg Amsterdam
We hebben afgelopen weekend een auto gehuurd op de Klaprozenweg in Amsterdam-Noord en waren direct onder de indruk van de behulpzaamheid van het personeel, in een woord uiterst professioneel en sympathiek. De auto stond voor de deur klaar, van buiten gewassen en binnen brandschoon. Het inleveren van de auto aan het einde van ons weekend was een makkie, gaat haast vanzelf daar. Ik ga daar nog regelmatig naartoe, want de hoge drukspuit en de betonmolen waren ook top om in het weekend te kunnen klussen. Mij zie je nergens anders meer, dit is een van de top-3 locaties van Bo-Rent, mogelijk de nummer 1
slecht
ik had een toyota,aygo gehuurd voor een week in amsterdam, klaprozen weg
ten rerste,stond op de bon die je krijgt een andere km stand dan de werkelijke
scheelde 40 km
ten tweede als je bij reservering aangeeft dat je meer km denkt te maken dan de inbrgrepen km betaal je die twee keer.
als je dan naar de baliemedewerker gaat en hij merkt dat ze geen gelijk hebben loopt hij gewoon weg en gaat in zijn kantoortje zitten
maar geen geld retour
ook was de auto vreselijk smerig
Sterke punten
geen
Zwakke punten
personeel
Verschrikkelijk bedrijf
Wat een K.. bedrijf. Begon al bij de balie, ongeintereseerd personeel die niet meeloopt om het formulier met de al aanwezige schade in te vullen. Bleek dus dat er 2 krassen niet opstonden, moeste zelf naar de balie om dit alsnog aan te geven. Nadat ik mijn spullen opgehaald had kreeg ik pech met de bestelbus en strandde langs de weg. Direct Borent diverse malen gebeld, maar was niet bereikbaar om 16:30 uur (was nog voor sluitingstijd 17:00 uur). Zelf de ANWB gebeld en via hun is de bus om s'avonds weggesleept en de goederen verderop bij de loods uit de bus gehaald. De defecte bus is toen meegenomen naar het reperatiecentrum van Borent. Bleek dus dat de koppeling versleten/defect was. Krijg ik 2 weken later een rekening binnen van ruim 2000 Euro voor een nieuwe koppeling vanwege te zware belasting (was maar 900 kg) kan ruim 2100 Kg in de gehuurde bus (techische gegevens van de fabrikant).Buiten dat het niet klopt is er ook geen rekening gehouden met afkoop van eventuele schade aan de bus die ik heb afgekocht. Huur al jaren bussen bij verschillende bedrijven, maar deze slechte service is uitzonderlijk.
Sterke punten
Lijkt in eerste instantie de prijs, maar met alle voorwaarden/extra kosten kom je nog boven de prijs van andere verhuurders uit.
Zwakke punten
Arrogant personeel en zeer slechte communicatie zowel tijdens als na de verhuurperiode
Fantastisch
Erg goede service, klantvriendelijk en personeel erg vriendelijk, en betrokken. Ik huur een bus juist in Middelburg vanwege de super goede en ook zeer betrouwbare service! Wat ze zeggen doen ze ook en dat geeft duidelijkheid! Angelina Platier
Sterke punten
Afspraak is afspraak en betrokken personeelsleden
Zwakke punten
Geen
De Hel van Bo-Rent Amersfoort
Lieve mensen, huur hier geen auto. Het zijn cowboys. Je kunt je auto niet normaal terug brengen. Het is zaterdagmiddag al dicht en gaat pas maandagochtend weer open. Je wordt gedwongen om fout te parkeren. Begin er niet aan, ze zijn wellicht de goedkoopste maar dit merk je op alle andere punten direct. Onbeschofte klantenservice. Men tutoyeert en brengt onnodig kosten in rekening. Echt een heel vervelend bedrijf met misdadige praktijken. Knettergek zijn ze. NOOIT MEER BORENT
Sterke punten
Goede bussen
Zwakke punten
Klantenservice
Juridische kennis
Communicatie vaardigheden
Zeer onbeschoft , arrogant en agressief personeel
Auto gehuurd via de site.
Op de dag van ophalen bleek er geen auto beschikbaar. en werd ik afsgesnauwd en agressief bejegend toen ik netjes vroeg of ze toch niet iets voor me konden regelen.
Er werd mij ook zeer onvriendelijk verzocht het pand te verlaten. Terwijl ik om gewone klantenservice vroeg.
Zwakke punten
Extreem onbeschoft en zelfs agressief personeel