Enterprise Rent-a-car

Enterprise Rent-a-Car is een jong bedrijf op de Nederlandse markt maar bestaat al vanaf 1957. Dit is een website waar je terug kunt voor het huren van auto's. Als dit in eigen land is of in het buitenland, dat maakt niet uit. 

Enterprise Rent-a-car auto huren

Deze website heeft inmiddels meer dan 8000 vestigingen wereldwijd. Ook buiten Europa. De website staat bekend om hun klantenservice, professionaliteit en lage prijzen voor zakelijke- of prive doeleinden van. Vakantiegangers, zakenlui en burgers zijn allemaal hier terecht voor een auto op kort- of lang termijn.

Enterprise Rent-a-car kosten

Enterprise Rent a car heeft als doel de beste waar voor je geld te krijgen. Met de beste auto's en goede prijzen hopen ze alle verwachten te overtreffen.


Enterprise Rent-a-car Reviews

    Stevig opgelicht.

    Bij panne met de eigen wagen werd ons door de verzekeringsmaatschappij een huurwagen van Eneterprise toegewezen. Deze mocht opgehaald worden op de luchthaven in Tarbes. In Tarbes liep het al een eerste maal compleet in het honderd. Om 09u30 kon men de wagen nog niet beschikbaar stellen, dan moesten de passagiers van een aankomende vlucht eerst worden geholpen, en dit alles door slechts 1 beschikbare bediende. Uiteindelijk kregen we na een wachttijd van ruim 2 uur een Fiat Tipo toegewezen. Het 'papierwerk' gebeurde buiten op de parking. Alles was vooraf geregeld door onze verzekering. Naar een CDW moest ik zelf vragen. Dat moest bijbetaald. Snel creditcard in de tablet en 2 x €25 betalen....
    Na 100 km geeft de wagen aan: 'oliepeilcontrole nu'. Langs de snelweg 1 liter olie gekocht en bijgevuld, geen resultaat.
    Na nog eens 100 km 'bandenspanning controleren'...
    Opnieuw aan de kant: rechts achter lijkt de band idd. leeg te lopen... Reservewiel geplaatst: max. 80 km/u. (we hebben nog 750 km voor de boeg). Assistance van Enterprise gebeld: kan u naar de luchthaven in Limoges rijden meneer, ons kantoor daar is open?
    In Limoges moeten we opnieuw aansluiten in de rij passagiers. Na opnieuw 2 uur wachten: nee meneer, we hebben geen andere wagen voor u... Na wat over en weer geloop blijkt er nog een grote bestelwagen beschikbaar.... We geraken uiteindelijk thuis 8 uur later dan verwacht.
    Enkele dagen later krijgen we een rekening aan.
    Een lekke band zit nl. niet in de afgekochte franchise (CDW). Daarvoor hadden we 2 x €8 extra moeten betalen.... Niemand heeft dit ooit aangehaald.
    Er wordt € 674 euro van onze rekening gehaald via onze creditcard. Er worden nl; standaard telkens 2 banden veranderd, er moet 100€ dossierkost en 52€ 'waardevermindering' aangerekend worden...
    Geen verhaal.
    Via de contactformulieren getracht verhaal te halen: tot op heden 0 antwoord.
    Enterprise: mijden als de pest!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Te weinig personeel
    Geen informatie
    Exorbitante prijzen: 674€ voor een lekke band

    Slechte ervaring. Nooit meer daar huren

    Na een dag de auto te hebben gehuurd bij Enterprise Amsterdam Centraal Station werd ik bij het terugbrengen geconfronteerd met een verhuuragent (supervisor) die het nog vond om een bijna onzichtbare krasje op een van de plastic wieldeksels aan te merken als schade tijdens mijn huurperiode.

    De schade was naar al aanwezig toen ik de auto meenam maar was, waarschijnlijk door de stand van de wiel en mijn nalatigheid om alle wieldopen aan een inspectie te onderwerpen niet gezien. Belachelijk.

    ik heb direct veel foto's genomen en heb de afdeling schade van Enterprise rechtstreeks benaderd. die gaven direct toe dat dit geen schade is die op conto van de huurder moet komen. De borg diende direct te worden vrijgegeven.

    Desondanks is mijn borg weken vastgehouden. Dit ondanks toezegging dat de borg zou worden vrijgegeven. ik heb de nodige e-mails hierover moeten sturen voordat de borg op de dag dat ik met vakantie zou gaan is vrijgegeven.

    Tenzij je de tijd hebt om met een vergrootglas alle onderdelen van de auto te inspecteren zou ik met een grote bocht om dit bedrijf heen lopen. Wat een nachtmerrie. Enterprise Car Rental Amsterdam Centraal Station

    Sterke punten
    De klantgerichtheid en redelijkheid van de schadeafdeling.

    Zwakke punten
    De ontvangende verhuurmedewerkster en het nodeloos lang vasthouden van borgbedrag.

    vreselijke ervaring met enterprise rent a car.

    Via website rentalcars.com bij ALAMO in Toulon auto gehuurd. Daar aangeboden bleek het uitbesteed aan Enterprise rent-a -car!

    Wat een boeven! De bestelde auto was er niet, kreeg een veel kleinere waar niet alles in paste. Na dag omgeruild. Bij teruggave inspectie door Enterprise: geen nieuwe schades. Werd later gebeld: ze hadden toch wat ontdekt. Een krasje in de drempel en putje in de voorruit. Die waren er al toen ik de auto bezorgd kreeg en was ook vermeld op formulier! Dat formulier had ik af gegeven. Heb nu alleen een vaag A viertje waarop staat dat er geen nieuwe schades zijn vast gesteld. En ja hoor bij thuiskomst bleek 993.12 euro af geschreven.

    Sterke punten
    geen

Bezoek Enterprise Rent-a-car

Schrijf een review